Lonny Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Politiet i Slagelse måtte mandag morgen agere hundefangere, efter der blev slået alarm om en løs kamphund på villavejen Jasminvej i Slagelse. Det viste sig, at der var tale om en stor rottweiler, som gik rundt i området uden halsbånd Politiet afspærrede for en sikkerheds skyld hele vejen, mens indfangningen fandt sted. - Den var heldigvis ikke bidsk, så den lod sig fange ind ved hjælp af nogle hundekiks og et par klap på hovedet, siger vagtchefen til ekstrabladet.dk. Ekstra Bladet - Rottweiler skabte panik i Slagelse Jeg syntes helt ærligt det er ved at gå lidt over gevind, hver gang en hund nyser eller ser forkert ud i ansigtet, så skal det bringes i medierne, interesserer vi os virkelig mere for den slags ting end al den anden uro der er i ind- og udland, at de kan blive ved med at sælge aviser ved at skrive kamphund Og helt ærlig, så syntes jeg sgu lidt at det er spild af politiets resourcer, vi ved alle at de ikke har for mange af dem i forvejen, og så skal de bruge dem på at indfange en løs men glad hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 De ter da det mest latterlige at bruge politiet til. Hunden er tilsyneladende glad og omgængelig. Kæft hvor er folk dog bare for meget!!:evil::stupid::damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Jeg er helt enig med dig, jeg synes også det er så spild af tid at få politet ud for at fange den, gad vide om politiet var blevet tilkaldt hvis det var en labrador :hmm:. Jeg kan sagtens forstå folk kan være bange for hunde og en rotweiler er da også e stor hund at have rendene rundt, men hvis ikke hunden har virket truende (og det lyder det ikke somom) så synes jeg helt ærlig det er meget spild af politiets arbejde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2011 Mærkeligt, enten har der været to rottweilere løs i slagelse, eller også har der da været to meget forskellige oplevelser af den rottweiler En politibetjent fra lokalpolitiet i Slagelse mistede det yderste led af en lillefinger og blev skambidt på arme og ben, da han mandag morgen blev angrebet af en rottweiler. Betjent skambidt af rottweiler - sn.dk - Sjællands Nyheder - Lokal - Slagelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bente Besvaret Februar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2011 Urgh jeg vidste bare at Rottweilere ville blive de næste i rækken i det medieshow. Rottweilere og Shæfere, så fortsætter showet. Der må da også snart være nogen, der importere nogle kampglade racer, der ikke er forbudt endnu. Sikke et cirkus. :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Februar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2011 Mærkeligt, enten har der været to rottweilere løs i slagelse, eller også har der da været to meget forskellige oplevelser af den rottweiler En politibetjent fra lokalpolitiet i Slagelse mistede det yderste led af en lillefinger og blev skambidt på arme og ben, da han mandag morgen blev angrebet af en rottweiler. Betjent skambidt af rottweiler - sn.dk - Sjællands Nyheder - Lokal - Slagelse Iflg. Krak.dk kan der godt være tale om samme hund. Gyvelvej støder op til Jasminvej...... Det er bare lidt utroligt, hvis det er samme historie... En hund, der lader sig frivilligt indfange af fremmede i sort tøj for bagefter at bide, fordi de forsøger at finde chippen De kan selvfølgelig have været ekstremt hårdhændende for finde chippen, men alligevel???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret Februar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2011 Nu er det åbenbart ikke alle steder det er "augurketid" I dette tilfælde måtte der et læserbrev til, før avisen valgte at informere. DEBAT: Farlige muskelhunde - Furesø Avis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2011 Nu er det åbenbart ikke alle steder det er "augurketid"I dette tilfælde måtte der et læserbrev til, før avisen valgte at informere. DEBAT: Farlige muskelhunde - Furesø Avis Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med den bemærkning Jeg syntes at vi har større problemer her i DK end at en hund har bidt en anden hund, selvfølgelig er det et problem at en hund overfalder en anden hund, men at det ligefrem skal står på forsiderne af aviserne, det syntes jeg nu stadig tyder på agurketid, så egentlig syntes jeg bare at denne avis har taget det rigtige valg, nemlig at fokuserer på mere vigtige ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2011 Iflg. Krak.dk kan der godt være tale om samme hund. Gyvelvej støder op til Jasminvej...... Det er bare lidt utroligt, hvis det er samme historie... En hund, der lader sig frivilligt indfange af fremmede i sort tøj for bagefter at bide, fordi de forsøger at finde chippen De kan selvfølgelig have været ekstremt hårdhændende for finde chippen, men alligevel???? Jeg syntes også at det er to meget forskellige tolkninger af samme hændelse, altså hvis det er samme hændelse der er tale om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bente Besvaret Februar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2011 Nu er det åbenbart ikke alle steder det er "augurketid"I dette tilfælde måtte der et læserbrev til, før avisen valgte at informere. DEBAT: Farlige muskelhunde - Furesø Avis Hvis jeg gik rundt med en rotte eller ilder i snor, så ville jeg heller ikke forvente, at den ikke ville komme til skade ude i den store verden. :klap: Ej spøg til side, forfærdelig historie. Det er bare ved at være trættende. Jeg får den her fornemmelse af, at meningen er helt at udrydde hunde fra bybilledet. Og kriterierne for at have hund, ønskes på lige vilkår med indhegninger i Zoologisk have. Og at selvfølgelig skal alle større farligt udseende hunde gøres ulovlig. og suk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts