Stjernetosse Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Hvor finder jeg et billigt men godt metalbur? I ved, de der trådbure? Det vi har stående herhjemme har det desværre ikke så godt mere... Kiggede i Fredericia, og der lå de generelt på 600kr og opefter. Er det prisen for dem? For så køber jeg bare et på næste udstilling... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wheaten terrier Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Umiddelbart vil jeg sige ja til den pris, de kan sagtens købes både billigere og dyrere, alt efter kvalitet. Men ellers prøv gul og gratis og den blå avis, men kan faktisk være heldig at få et superbur til en god pris :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Umiddelbart vil jeg sige ja til den pris, de kan sagtens købes både billigere og dyrere, alt efter kvalitet.Men ellers prøv gul og gratis og den blå avis, men kan faktisk være heldig at få et superbur til en god pris :5up: Jamen det er meget sikkert at jeg selv har givet i omegnen af den pris for vores nuværende - jeg kan simpelthen ikke huske det. Vil da lige tjekke de nævnte sider... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Jeg har købt dette, et udmærket bur til prisen synes jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Hvis det passer i størrelsen, kunne dette måske være et udmærket alternativ? TRANSPORTBUR 91,5x60x69cm - Best.nr. 7647 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Jeg har et fra Harald Nyborg. Kvaliteten er fuldt på højde med det bur jeg har i bilen (købt hos Maxsøes), men prisen er 1/3 og det har ikke et fint mærke på. TRANSPORTBUR 91,5x60x69cm - Best.nr. 7647 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Hvis det passer i størrelsen, kunne dette måske være et udmærket alternativ? TRANSPORTBUR 91,5x60x69cm - Best.nr. 7647 Jeg har et fra Harald Nyborg. Kvaliteten er fuldt på højde med det bur jeg har i bilen (købt hos Maxsøes), men prisen er 1/3 og det har ikke et fint mærke på. TRANSPORTBUR 91,5x60x69cm - Best.nr. 7647 Det er lige præcis den rigtige størrelse - men kan det kun åbnes i enden? Det skrev jeg jo selvfølgelig ikke noget om, men der hvor det nuværende står er det sidedøren vi bruger... Krydser lige fingre for at det kan åbnes i siden, så skal jeg vist i harald nyborg i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Jeg har købt dette, et udmærket bur til prisen synes jeg. Ja det ser fint ud, men hvis nu det kunne gøres billigere end 800 Så ville det være super... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Her: Savic Dog Cottage 91 Cm Dog Crate Black Powder Coated 91 X 57 X 62 Cm: Amazon.co.uk: Pet Supplies sådan et har jeg lige købt, og det fungerer super. Prisen endte på ca. 350 kr incl. levering. Det kan vist ikke fåes meget billigere... EDIT: De vil så ikke sende til DK i denne omgang. Mystisk... Jeg undersøger lige nærmere, hvor jeg fik mit fra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Det er lige præcis den rigtige størrelse - men kan det kun åbnes i enden? Det skrev jeg jo selvfølgelig ikke noget om, men der hvor det nuværende står er det sidedøren vi bruger... Krydser lige fingre for at det kan åbnes i siden, så skal jeg vist i harald nyborg i morgen Det kan både åbnes i enden og i siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Her: Savic Dog Cottage 91 Cm Dog Crate Black Powder Coated 91 X 57 X 62 Cm: Amazon.co.uk: Pet Supplies sådan et har jeg lige købt, og det fungerer super. Prisen endte på ca. 350 kr incl. levering. Det kan vist ikke fåes meget billigere... EDIT: De vil så ikke sende til DK i denne omgang. Mystisk... Jeg undersøger lige nærmere, hvor jeg fik mit fra. Det må du meget gerne! Det ser nemlig helt perfekt ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Her: Savic Dog Cottage 91 Cm Dog Crate Black Powder Coated 91 X 57 X 62 Cm: Amazon.co.uk: Pet Supplies sådan et har jeg lige købt, og det fungerer super. Prisen endte på ca. 350 kr incl. levering. Det kan vist ikke fåes meget billigere... EDIT: De vil så ikke sende til DK i denne omgang. Mystisk... Jeg undersøger lige nærmere, hvor jeg fik mit fra. så lurede jeg den... Du følger linket, og vælger så at se de tre sælgere under "new", der kommer amazon frem som sælger. Prisen ender på 41 pund incl. levering. Jeg synes det her bur er i en bedre kvalitet end det jeg har magen til i zink. Det er derfor jeg er lidt forhippet på at prakke dig det på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 så lurede jeg den... Du følger linket, og vælger så at se de tre sælgere under "new", der kommer amazon frem som sælger. Prisen ender på 41 pund incl. levering. Jeg synes det her bur er i en bedre kvalitet end det jeg har magen til i zink. Det er derfor jeg er lidt forhippet på at prakke dig det på Prak endelig på... Jeg er rimelig hooked på det vil jeg sige... Tjekker det fluks! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 så lurede jeg den... Du følger linket, og vælger så at se de tre sælgere under "new", der kommer amazon frem som sælger. Prisen ender på 41 pund incl. levering. Jeg synes det her bur er i en bedre kvalitet end det jeg har magen til i zink. Det er derfor jeg er lidt forhippet på at prakke dig det på Hvor lang tids levering var der på dit? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Hvor lang tids levering var der på dit? Mindre end en uge. Der kom en mail, da det var afsendt, og så gik der kun et par dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Mindre end en uge. Der kom en mail, da det var afsendt, og så gik der kun et par dage. Ok - og det var fra amazon siger du Så må jeg hellere bestille! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Ja det ser fint ud, men hvis nu det kunne gøres billigere end 800 Så ville det være super... Okay, hvis du skal ha' så stor model, så er de ikke så billige... Jeg har model L til min BC, og tænkte at du skulle ha' mindre end det, og så er de nemlig billige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Ok - og det var fra amazon siger du Så må jeg hellere bestille! Ja, selve bestillingen/leveringen var fra amazon. Jeg har ikke altid fidus til de private sælgere derinde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Okay, hvis du skal ha' så stor model, så er de ikke så billige... Jeg har model L til min BC, og tænkte at du skulle ha' mindre end det, og så er de nemlig billige. Ja så er det en fin pris, men jeg skal hve det store så der kan ligge 2-3 beagler i det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Ja, selve bestillingen/leveringen var fra amazon. Jeg har ikke altid fidus til de private sælgere derinde... Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Nå nu har jeg bestilt det, og der står godt nok at estimerede levering først er om en måned... Pyt med det - så meget haster det nu heller ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Jeg er jo bur-freak Og før du køber så er der nogle punkter der er gode at vide: Der skal være dør 2 steder, for at gøre det lettere for dig. Køb helst et bur med metal bakke (HN buret er en mega tynd plast ting- hld dig fra det) Bakken skal fylde buret helt i bunden, så dine hunde ikke kan få benene fast i kanten. Lukketøjet på lågerne skal være ordentlig og ligesom låse sig fast når du slår dem ned..Ellers kan din hund åbne det. Hvis du skal bruge det til udstiling/agility så prøv at slå det sammen..Det skal være nemt at slå sammen, og du skal ikke skulle hive så meget at du fingrene i klemme. Det skal være sat ordentligt sammen i samlingerne ellers bliver det hurtigt vakkelvornt. Hvis det skal stå slået op i bilen så må det ikke være for løst heller..Så skal du høre på den fandens raslelyd konstant under kørslen. Kig på felterne i buret, vil din hund (evt. hvalpe) kunne få kilet kæben fast? Det har jeg haft flere hvalpe der har gjort.. Kig på "trådene" i nettet, de må ikke være så tynde at en hund som gnaver i buret kan kile en fast ved hjørnetanden. Tjek også bredden på hullerne vil din hund kunne mase snuden for langt ud, så står du snart med en hund der mangler pelsen på snuden. Også selvom hunden ikke sidder der ret længe. Det skal selvfølgelig være så stort at hunden kan stå oprejst og ligge på siden i det.. De bedste bure jeg har købt har været af mærket pluto.. De mindre fra jem og fix kan bruges..Men bliver hurtigt løse i skroget.. Harald Nyborg burene er ikke pengene værd hvis du skal rykke rundt med dem.:De bliver løse og skæve..Og bakken er det argeste lort der findes. Den knækker hurtigt og hvis din und er en der kan lide at gnave i ting så splintrer bunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Det ser ud til at det jeg har bestilt har plast bakke, men bakken fra det gamle fejler ikke noget, så den lægger jeg nok bare i istedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Jeg er jo bur-freak Og før du køber så er der nogle punkter der er gode at vide: Der skal være dør 2 steder, for at gøre det lettere for dig. Køb helst et bur med metal bakke (HN buret er en mega tynd plast ting- hld dig fra det) Bakken skal fylde buret helt i bunden, så dine hunde ikke kan få benene fast i kanten. Lukketøjet på lågerne skal være ordentlig og ligesom låse sig fast når du slår dem ned..Ellers kan din hund åbne det. Hvis du skal bruge det til udstiling/agility så prøv at slå det sammen..Det skal være nemt at slå sammen, og du skal ikke skulle hive så meget at du fingrene i klemme. Det skal være sat ordentligt sammen i samlingerne ellers bliver det hurtigt vakkelvornt. Hvis det skal stå slået op i bilen så må det ikke være for løst heller..Så skal du høre på den fandens raslelyd konstant under kørslen. Kig på felterne i buret, vil din hund (evt. hvalpe) kunne få kilet kæben fast? Det har jeg haft flere hvalpe der har gjort.. Kig på "trådene" i nettet, de må ikke være så tynde at en hund som gnaver i buret kan kile en fast ved hjørnetanden. Tjek også bredden på hullerne vil din hund kunne mase snuden for langt ud, så står du snart med en hund der mangler pelsen på snuden. Også selvom hunden ikke sidder der ret længe. Det skal selvfølgelig være så stort at hunden kan stå oprejst og ligge på siden i det.. De bedste bure jeg har købt har været af mærket pluto.. De mindre fra jem og fix kan bruges..Men bliver hurtigt løse i skroget.. Harald Nyborg burene er ikke pengene værd hvis du skal rykke rundt med dem.:De bliver løse og skæve..Og bakken er det argeste lort der findes. Den knækker hurtigt og hvis din und er en der kan lide at gnave i ting så splintrer bunden. Øhh, mit Harald Nyborg-bur er altså med metalbund Og holder fint til at blive slået op og ned og flyttet rundt på (det bliver brugt på udstillinger og kastet noget rundt med i arrigskab, når jeg ikke kan få mine spaghettiarme til at løfte det). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Det ser ud til at det jeg har bestilt har plast bakke, men bakken fra det gamle fejler ikke noget, så den lægger jeg nok bare i istedet.Ja bare den fylder hele bunden så ikke benene kan komme til at sidde fast..Og så tjek de der tråde, jeg synes de ser ret tynde ud. Mere så ikke en kommer til at sidde fast med en tand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts