Hop til indhold

min "teenage" labber

Recommended Posts

ja nu er min så rundet de "søde" 9 mdr, og puha det kan mærkes..

hun skal hele tiden se om hun kan vinde over mig, hvilket hun jo ikke kan..

men, når hun så keder sig, så dræber hun, diverse måtter og en enkelt plet på væggen, plus lidt af en dørkarm...

hun bliver aktiveret med fodersøg og tur og afslapning inden, dvs alle de gyldne regler inden vi forlader hende, hun har intet alenehjemme problem, kun ballade på hjernen, hun er testet for det..

men, jeg giver hende kødben med leverpostej i, men hun bliver for hurtigt træt af leverpostejen, og bruger den ca kun halvvejs til ende, og så finder hun ellers på resten selv..

nogle der har en ide til hvad jeg ellers kan putte i, da hun har en foholdsvis sart mave, desværre...

mange hilsner nadia, som ved at hvalpenøkker hører til ved at have hvalp, men gerne ville have det lidt nemmere...

Link til indlæg
Del på andre sites

ja nu er min så rundet de "søde" 9 mdr, og puha det kan mærkes..

hun skal hele tiden se om hun kan vinde over mig, hvilket hun jo ikke kan..

men, når hun så keder sig, så dræber hun, diverse måtter og en enkelt plet på væggen, plus lidt af en dørkarm...

hun bliver aktiveret med fodersøg og tur og afslapning inden, dvs alle de gyldne regler inden vi forlader hende, hun har intet alenehjemme problem, kun ballade på hjernen, hun er testet for det..

men, jeg giver hende kødben med leverpostej i, men hun bliver for hurtigt træt af leverpostejen, og bruger den ca kun halvvejs til ende, og så finder hun ellers på resten selv..

nogle der har en ide til hvad jeg ellers kan putte i, da hun har en foholdsvis sart mave, desværre...

mange hilsner nadia, som ved at hvalpenøkker hører til ved at have hvalp, men gerne ville have det lidt nemmere...

hvad med at opbløde noget af hendes foder i vand eller a38, komme det i benet eller i en kong og så fryse det :vedikke:

Vi bruger en frossen kong med tørfoder opblandet med makral i tomat. Det er et stort hit her

Link til indlæg
Del på andre sites

nej men mere med at hunden skal spise det frossent, ville jeg da ikke bryde mig om :)

Altså det er selvfølgelig op til dig :-D men hunden tager ikke skade af det, de anbefaler det fx på netdyredoktor netdyredoktor - Sjov aktivering med Kong legetøj

Fordelen er at benet/kongen holder meget længere når det er frossent. Så hvis hun keder sig og finder på balladestreger er det efter min mening super med noget der holder hunden beskæftiget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Chilli har også fået frosne marv-ben både med og uden fyld siden jeg fik hende 14 mdr. gammel og jeg har aldrig haft problemer med hendes mave.

Hun slikker blot på leverpostejen - eller hvad der nu er fyldt i af lækkerier - som om det var en ispind og har stor fornøjelse ud af at få fyldet blødt op og spist.....og det kan der gå RIGTIG lang tid med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

man kan også få sådan noget peanutbutter noget, på sprøjteflaske, så det er let at dosere.. og kan komme ind i små huller..

den hund jeg passer, elsker det!

og får det i en aktiveringsbold.

Link til indlæg
Del på andre sites