Hop til indhold

Puha! Det var tæt på


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1
Kender faktisk ikke så meget til DDB'en, men må sige at hvis man kun har sine indtryk fra "Turner & hund" er Lexus i en klasse for sig. Mere energisk, venlig og legesyg hund af den størrelse har jeg aldrig mødt :lun: Nårh ja, og stærk som én i helved (kæmpeklemmentinen har revet mig på rumpen et par gange :stupid:)

 

Hvis jeg var DDB opdrætter, ville jeg holde meget øje med denne store drengs udvikling (altså Lexus) :blink:

Det er da vist her jeg skal sige TAK:oops: for de ord:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst Dogue1
Puh det var godt i var med ude med ham begge to. Det er ikke nemt at stå alene med en stor hun der springer rundt og vil lege og så samtidig prøve at jage en anden hund væk.

Endnu en gang er jeg imponeret over Lexus` gode sind :-) Men det er jeg nu hver gang han leger med pletøglen.

 

Jeg har også prøvet en gang at tacco er smuttet ud af halsbåndet og løbet over til en anden hund og jeg var temmelig ydmyg og måtte jo undskylde mange gange, de var heldigvis søde nok de andre ejeren. Men derfor er det ikke fedt alligevel :-)

Tacco er jo en go' ven såååå;-)

 

Jeg tror godt du ved hvem hun er hende med rotten....Hun bor på samme vej som jer

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det gør vi. Vi har bare lige et problem med at have Lexus med, Der må ikke være hunde hos Lenes søster, heller ikke hos hendes mor...Såååå jeg er bange forat Lexus ikke kommer med over:(

 

Han kan bare være hos mig/os imens I er på besøg :blink: Her en hunde mere en velkommen (Lea har invaderet vores seng op til flere gange nu :roll: )

Og Kimba ville nyde at hygge med Lexus :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Han kan bare være hos mig/os imens I er på besøg :blink: Her en hunde mere en velkommen (Lea har invaderet vores seng op til flere gange nu :roll: )

Og Kimba ville nyde at hygge med Lexus :blink:

 

Hvor mange hunde har du plads til?

 

Jeg skal til Sjælland et par gange i August..........

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor mange hunde har du plads til?

 

Jeg skal til Sjælland et par gange i August..........

 

Vi må have to hunde permanent... men til overnatning gør det ikke noget med en ekstra... ellers så plejer det at blive løst med at en hund måske sover i bilen... Og det er kun Kimba der er her - Caisar er flyttet permanent hjem til mine forældre (som bor 4 huse fra os), og der kunne Kimba også få lov til at overnatte ;-)

 

Og lejligheden er jo sikret med børnegitre, så hundene kan holdes adskilt - og bur kan også fremskaffes ;-)

 

Men vi håber da at vi snart får noget større at bo i :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Vi må have to hunde permanent... men til overnatning gør det ikke noget med en ekstra... ellers så plejer det at blive løst med at en hund måske sover i bilen... Og det er kun Kimba der er her - Caisar er flyttet permanent hjem til mine forældre (som bor 4 huse fra os), og der kunne Kimba også få lov til at overnatte ;-)

 

Og lejligheden er jo sikret med børnegitre, så hundene kan holdes adskilt - og bur kan også fremskaffes ;-)

 

Men vi håber da at vi snart får noget større at bo i :blink:

 

Hmmm - den ene tur er vist et godt stykke fra dig af, så der slipper du nok.

 

Den anden er temmelig tæt på, så der må vi se hvad der sker :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer

Her bryder jeg ind.

 

I skal slet ikke diskuterer hvem er jer der tager. Vi vil ikke have skænderier herinde..

 

SÅ nu siger jeg slut og afgør det for jer!!! tsk tsk tsk..

 

 

Jeg tager ham.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Så er det nok bølle, dame-ejeren er en lille spinkel dame fra grønland. Men Bølle plejer nu at være sød, han er bare så forsigtig og bange for folk han ikke kender :-)

Ja det er dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Her bryder jeg ind.

 

I skal slet ikke diskuterer hvem er jer der tager. Vi vil ikke have skænderier herinde..

 

SÅ nu siger jeg slut og afgør det for jer!!! tsk tsk tsk..

 

 

Jeg tager ham.. :blink:

Nej, ved i nu hvad!!.... Vi beholder ham så er der ikke nogen som føler sig snydt:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, ved i nu hvad!!.... Vi beholder ham så er der ikke nogen som føler sig snydt:lol::lol:

 

Du er lige så god til at løse konflikter som lille Lexus er ... eller rettere: han har det ikke fra fremmede :D

 

Han er i hvert fald sej ham Lexux :)

 

Og sådan kan et indlæg læses så forskelligt :???:

 

Jeg læser Douges indlæg som et skoleeksempel på egoisme :shock:, at ville beholde Lexus selv:megaked: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Vi må have to hunde permanent... men til overnatning gør det ikke noget med en ekstra... ellers så plejer det at blive løst med at en hund måske sover i bilen... Og det er kun Kimba der er her - Caisar er flyttet permanent hjem til mine forældre (som bor 4 huse fra os), og der kunne Kimba også få lov til at overnatte ;-)

 

Og lejligheden er jo sikret med børnegitre, så hundene kan holdes adskilt - og bur kan også fremskaffes ;-)

 

Men vi håber da at vi snart får noget større at bo i :blink:

 

 

Hvor er din Jack russell?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Ling er egentlig min mors hund - Ling ved det bare ikke :lol: Han bor hos mine forældre, sammen med Caisar... Og Kimba bliver passet der i dagtimerne når vi er på job ;-)

 

 

Nårh, jeg har hele tiden troet han var din.

 

Men er der da styr på hundene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det gør vi. Vi har bare lige et problem med at have Lexus med, Der må ikke være hunde hos Lenes søster, heller ikke hos hendes mor...Såååå jeg er bange forat Lexus ikke kommer med over:(

 

Æv altså, så kan det jo være (næsten) ligemeget (no offense :blink: :engel:)

I er selvfølgelig velkomne alligevel, meeeeen... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Du har vist ikke mødt "bettemanden" for nylig :blink: Man kan sagtens holde fyren, men det kniber altså når han sætter af, gerne ved at bakke ind imellem benene og styrte fremad uden om igen...:mrgreen:

Hovsa.. Har vi glemt at fortælle dig om en meget berygtet lexus finte:hmm: Nå men det er vel lidt ligemeget nu hvor du selv har prøvet den:lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, ved i nu hvad!!.... Vi beholder ham så er der ikke nogen som føler sig snydt:lol::lol:

 

Altså det gør jeg sgu!!! (Og i sådan en situation må man gerne bande! :evil:)

 

Her sidder jeg og er ved at gøre et kæmpe kup og så bare fordi "nogle" (fik du den A9 hva'???) skal blande sig, så går det hele i vasken!!! Det synes jeg altså ikke er spor fair :megaked::megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...