Hop til indhold

Puha! Det var tæt på


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1
NIX!!! Her sætter jeg altså lige foden ned, LEXUS ER MIN!!! :evil:

Rooolig nu de damer....Kan vi ikke afgøre det i mindelighed:roll:

:hmm:Jeg har en god idé... Den involvere to damer i bikini og lidt mudder:rolleyes:..HEHEHE:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: :engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Altså det gør jeg sgu!!! (Og i sådan en situation må man gerne bande! :evil:)

 

Her sidder jeg og er ved at gøre et kæmpe kup og så bare fordi "nogle" (fik du den A9 hva'???) skal blande sig, så går det hele i vasken!!! Det synes jeg altså ikke er spor fair :megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Ha, har ikke spor ondt af dig - du kan jo ikke engang leve op til dit løfte om at sælge Noomi til mig :evil::megaked: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi var ude på nattur i aftes kommer der en ung dame med en ung rottweiler dreng på 8 mdr imod os, hun stopper og afventer hvilken vej vi går. Da vi så er drejet af ser vi rotten kommer om hjørnet uden ejer og uden halsbånd, den stiller sig op med høj hale og knurre af Lexus!????

Lexus prøver med alle midler at få lidt leg igang, da det ikke har nogen efekt prøver han med dæmpende signaler, det virker så heller ikke. Lexus prøver så med at underkaste sig ved at smide sig ned og vise hals og bug:( Lene står med linen og jeg står max ½m fra rotten som står med hovedet ned over lexus, jeg står med mit højre ben klar i tilfælde af at rotten vil bide og med så dybstemme som jeg kan, siger jeg "KA DU SÅ KOMME VÆK"...Først nu kommer damen omkring hjørnet, hun tage fat i hunden og siger så "nå det var jo ikke så godt, men han har aldrig kringlet sig ud af halsbåndet før"

Det er her jeg ser at vi kender damen og hunden:rolleyes:

Jeg siger til hende stille og roligt at hun måske skal til at være lidt mere opmærksom på hendes hund, fremmede kunne jo blive temmlig bange for en løs homon fyldt hund i den størrelse;-)

 

Lexus står sammen med lene, og han fjoller og opfordre igen til leg:lol:

Da vi så går vidre vil han ikke med os, han vil stadig hen til rotten..

Han laver legebuk og springer op/frem.. Fjolle-hund

 

Øv sikke en forskrækkelse :(

 

Godt Lexus ikke har så nemt ved at ryste sit gode humør af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rooolig nu de damer....Kan vi ikke afgøre det i mindelighed:roll:

:hmm:Jeg har en god idé... Den involvere to damer i bikini og lidt mudder:rolleyes:..HEHEHE:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: :engel::engel:

 

Får vinderen så Lexus????? :mrgreen:

 

 

(A9, hvad med om vi så deler ham? Altså vi skiftes til at have ham hver anden uge? a045.gif )

Link til indlæg
Del på andre sites

Rooolig nu de damer....Kan vi ikke afgøre det i mindelighed:roll:

:hmm:Jeg har en god idé... Den involvere to damer i bikini og lidt mudder:rolleyes:..HEHEHE:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: :engel::engel:

 

Får vinderen så Lexus????? :mrgreen:

 

 

(A9, hvad med om vi så deler ham? Altså vi skiftes til at have ham hver anden uge? a045.gif )

 

Altså på de - for ham ret fordelagtige - vilkår Douge nu sætter op :???: - kan en deleordning måske godt komme på tale :hmm: Hvad med 80/20 til miiiiig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Hvad mener du lige med det måske???? Hva'? :evil:
Jeg mener det jeg skrev;-):lol::lol:
Jeg tror faktisk at A9 og jeg kunne udgøre et ganske udmærket team!!! :lol:

Det er jeg da slet ikke i tvivl om, det vil bare gøre det sjovere:mrgreen::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener det jeg skrev;-):lol::lol:

 

Det er jeg da slet ikke i tvivl om, det vil bare gøre det sjovere:mrgreen::lol::lol:

 

Hmm, nå, nu når det stadig er dig der har fat i snoren til Lexus, så vil jeg undlade at komme med yderligere kommentarer lige til det... :blink:

 

Tilgengæld tror jeg at jeg vil hoppe i seng og drømme om hvor sjovt det bliver når Lexus flytter ind :blink:

Sov godt allesammen når I kommer så langt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Hmm, nå, nu når det stadig er dig der har fat i snoren til Lexus, så vil jeg undlade at komme med yderligere kommentarer lige til det... :blink:

 

Tilgengæld tror jeg at jeg vil hoppe i seng og drømme om hvor sjovt det bliver når Lexus flytter ind :blink:

Sov godt allesammen når I kommer så langt :-D

Jamen så natter til jer:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Han kan bare være hos mig/os imens I er på besøg :blink: Her en hunde mere en velkommen (Lea har invaderet vores seng op til flere gange nu :roll: )

Ja, ja...og når vi så kommer for at tage ham med hjem, så ved i vel ikke liiige hvor han er blevet af....Kender typen :blink:

 

Og Kimba ville nyde at hygge med Lexus :blink:

Ja, det så da ud til at være ret sjovt for Kimba-musen da de hilste til fox-cupen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer
Og sådan kan et indlæg læses så forskelligt :???:

 

Jeg læser Douges indlæg som et skoleeksempel på egoisme :shock:, at ville beholde Lexus selv:megaked: :mrgreen:

 

 

Du har fuldstændig ret A9.

Han kan ikke bare sige de beholder ham.

Jeg har allerede afgjort den diskussion. Han bliver lillebror til Mollie og storebror til Bailey, han er et par uger ældre.. Det kunne de så godt tænke sig. Der er så mange tøser her på matriklen.

 

Der er en dejlig stor indhegnet græsplæne, hundelem. vandskåle både ude og inde. En lækkerkurv på 1*1 meter.. Hvad mere kan man forvente...

Nååh jo, og så en masser nusning:ae:

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Du har fuldstændig ret A9.

Han kan ikke bare sige de beholder ham.

Jeg har allerede afgjort den diskussion. Han bliver lillebror til Mollie og storebror til Bailey, han er et par uger ældre.. Det kunne de så godt tænke sig. Der er så mange tøser her på matriklen.

 

Der er en dejlig stor indhegnet græsplæne, hundelem. vandskåle både ude og inde. En lækkerkurv på 1*1 meter.. Hvad mere kan man forvente...

Nååh jo, og så en masser nusning:ae:

 

:vinken:

HEYYYYY!!!:shock: Har i alle sammen glemt at Lexus er en MUSKEL-hund!!??:rolleyes:

Meget:skraek: meget:skraek::skraek: MEGET:skraek::skraek::skraek: FAAARLIG:lol::lol::lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

HEYYYYY!!!:shock: Har i alle sammen glemt at Lexus er en MUSKEL-hund!!??:rolleyes:

Meget:skraek: meget:skraek::skraek: MEGET:skraek::skraek::skraek: FAAARLIG:lol::lol::lol::mrgreen:

 

 

Camouflage... intet andet... når man er sådan en sød og alt for venlig hund bliver man jo nødt til at have noget for at overleve :lol:

 

Men hvis du er så bange for ham Dogue1, så ville det da klart være til det bedste at få ham omplaceret. Jeg er helt sikker på Lexus vil få det godt her :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...