Hop til indhold

Sokrates er kommet til Birkerød :-)


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie
Hold da op en masse der har skrevet derinde, uden jeg har vidst det :shock:

 

Så fik du mig lige til at skraldgrine :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Nå så du har slet ikke set de karmaer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Øv hvor en slutning - kan godt forstå at I er kede :(

 

Skal man finde de positive briller frem, så har I da fundes ud af at racen passer til Jer og der umiddelbart ikke har været problemer med allergien :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isa/DeLaCreme

Hvor er jeg ked af det på din og Foxys vegne. Og stakkels Soki har været så berørt af det også. Men det er jo helt fantastisk at Soki var en lånehund så I kunne finde ud af mere om det at have löwchen og at den del jo gik super godt ! Du skal nok få drømmehunden engang Maria :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci

Tak skal i have :( Kan slet ikke have han ikke er her og nu tuder jeg igen, hver gang jeg ser hans få ting, der er tilbage :cry:

 

 

Janni:

 

Hvor er det dejligt at høre :-D Vi er ikke i tvivl om, at det ville være dyreplageri at have beholdt ham nogle dage mere. Og sætter pris på du ikke bare troede, det var løgn.

 

Da vi sad i venteværelset dirrede han af skræk, selvom han sad i min favn. Jeg kunne SLET ikke få ro på ham og hans næse var helt våd af stress. Og da han så så jer, så var alt glemt :-D

 

Vi kan da i det mindste trøste os med at han var rimeligt normal, når vi var hjemme i lejligheden eller udenfor og IKKE mødte nogen. En lille bisse, som vi bare elskede :lun:

 

Ja, havde prøvet at begrænse tårerne på bilturen, for ikke at skræmme Soki i den ret varme bil. Men da du så gav mig et kram, så brød jeg bare sammen og gjorde du også :cry: Godt jeg har ferie og kan bruge den næste uge på at få tudet færdigt og godt du nåede færgen!

 

Vi vil aldrig glemme hans dejlige sind - han var helt unik! Faktisk vores drømmehund, og derfor gør det så forbandet ondt.

 

Tak fordi vi måtte låne ham :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Jeg kan slet ikke lade være med at tænke på den store interesse du har vist hunde, al den information du har gravet dig igennem med stor lyst, dine shopping ture for at sokrates skulle få det super godt og hyggeligt, og din nedtælling, næsten minut for minut, til han skulle flytte ind...jeg er ked af at dig og Mikkel ikke kunne beholde ham :ae:

 

Det skinnede igennem alt det du skrev hvor god en hundeejer du kan være. Jeg krydser fingre for at det bliver snart.

 

Og så synes jeg at du, mikkel, og janni har håndteret det så flot - for det er stressende og trist og svært at finde ud af hvad man skal gøre når man står i situationen, men i fandt ud af hvad der var bedst for sokrates.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige læst op på tråden her og hvor er jeg ked af at høre at Soki slet ikke trivedes som enehund. Du skal have en hel masse af dem her Mariah :ae::ae: Ja, og nogle stykker til kæresten også. :-D

 

Jeg håber snart at I får et rækkehus med have så I kan få en lille hvalp til at flytte ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Øv hvor synd for jer, nu havde du glædet dig sådan til at få Soki på ferie.

 

Men Soki trives åbenbart ikke udenfor sin flok.

 

Håber i snart får rækkehus med have til, så i kan få jeres egen lille løveunge.

 

Tak skal du have :-D Ja nu må vi se - lejlighedshund skal vi i hvert fald ikke have, når Soki ikke trivedes her. Det var ham eller ingen :( Vi har ikke lige lysten til en anden hund allerede, det her kommer til at tage tid at komme sig over :(

 

Jeg kan slet ikke lade være med at tænke på den store interesse du har vist hunde, al den information du har gravet dig igennem med stor lyst, dine shopping ture for at sokrates skulle få det super godt og hyggeligt, og din nedtælling, næsten minut for minut, til han skulle flytte ind...jeg er ked af at dig og Mikkel ikke kunne beholde ham :ae:

 

Det skinnede igennem alt det du skrev hvor god en hundeejer du kan være. Jeg krydser fingre for at det bliver snart.

 

Og så synes jeg at du, mikkel, og janni har håndteret det så flot - for det er stressende og trist og svært at finde ud af hvad man skal gøre når man står i situationen, men i fandt ud af hvad der var bedst for sokrates.

 

Tak for de søde ord - ja tror løsningen var den helt rette. Var bestemt ikke sjovt at skulle give Janni besked om hvor "dårligt" han havde det osv. Men han blev mere og mere angst dag for dag og så er det ikke et problem, man bare lige kan "fixe".

 

Har lige læst op på tråden her og hvor er jeg ked af at høre at Soki slet ikke trivedes som enehund. Du skal have en hel masse af dem her Mariah :ae::ae: Ja, og nogle stykker til kæresten også. :-D

 

Jeg håber snart at I får et rækkehus med have så I kan få en lille hvalp til at flytte ind.

 

Mange tak for alle krammene - ja vi krydser fingre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har først set tråden nu - og hvor gør det mig ondt at høre at Sokrates ikke kunne blive hos jer :-(

Men hvor har I bare taget den rigtige beslutning - og selvom den gør ondt, så har I været rigtig gode.

 

Jeg ville til hver en tid overlade en hund i jeres varetægt :-) Jeg håber VIRKELIG I får en ny bette en, det fortjener I..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Åh hvor gør det mig ondt for jer, at det skulle slutte så hurtigt :ae:

 

Tak skal du have :-)

 

Har først set tråden nu - og hvor gør det mig ondt at høre at Sokrates ikke kunne blive hos jer :-(

Men hvor har I bare taget den rigtige beslutning - og selvom den gør ondt, så har I været rigtig gode.

 

Jeg ville til hver en tid overlade en hund i jeres varetægt :-) Jeg håber VIRKELIG I får en ny bette en, det fortjener I..

 

Tak :( Er meget søde ord :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...