Hop til indhold

Billig god aktivering her i varmen


Gæst T_Martinsen
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen

Jeg var lige en tur i netto, og købe sådan et børnebassin til 30 kr.

Det er ikke så stort (men hvad kan man forvente til 30 kr), og det var lykken med noget vandpjaskeri :-)

 

Der blev smidt både legetøj og guffer op i "poolen", men har man nogle æbler er det virkelig sjovt at se dem kæmpe for at spise dem, eller bare få dem op, fordi de drejer rundt i vandet. :mrgreen:

 

Det er da billig god aktivering her i sommervarmen :5up:

 

Her er lidt billleder af ham. Kom I også bare med jeres billeder af hunde der råhygger her i varmen, og gerne også med gode idéer til aktivering :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det var da en god ide.

 

Jeg havde slet ikke overvejet at kombinere badekaret og guffer/legetøj.

 

:5up:

Man kan også udvide ved at gemme enten legetøj eller guffer under en spand i vandet, eller under en spand, som står under en spand osv. Det er sjovt, og Buddy kan i hvert fald få lang tid til at gå med det. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var lige en tur i netto, og købe sådan et børnebassin til 30 kr.

Det er ikke så stort (men hvad kan man forvente til 30 kr), og det var lykken med noget vandpjaskeri :-)

 

Der blev smidt både legetøj og guffer op i "poolen", men har man nogle æbler er det virkelig sjovt at se dem kæmpe for at spise dem, eller bare få dem op, fordi de drejer rundt i vandet. :mrgreen:

 

Det er da billig god aktivering her i sommervarmen :5up:

 

Her er lidt billleder af ham. Kom I også bare med jeres billeder af hunde der råhygger her i varmen, og gerne også med gode idéer til aktivering :-D

 

God idé.:5up: Jeg havde faktisk spottet det i reklameavisen og havde tænkt på at det kunne være god underholdning, og efter at have set Buddy hygge sig, ja, så er jeg jo nødt til at købe et til Ozzie. :mrgreen:

 

Dejligt at se størrelsen på det, det er ikke så stort nej, men tydeligvis stort nok til masser af sjov og underholdning. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
God idé.:5up: Jeg havde faktisk spottet det i reklameavisen og havde tænkt på at det kunne være god underholdning, og efter at have set Buddy hygge sig, ja, så er jeg jo nødt til at købe et til Ozzie. :mrgreen:

 

Dejligt at se størrelsen på det, det er ikke så stort nej, men tydeligvis stort nok til masser af sjov og underholdning. :-D

Jeg ville gerne have et større, men Buddy ser ud til at den er helt fantastisk i den størrelse, men det er jo også større end den vaskebalje han ellers er vant til :lol:

 

Det er jo heller ikke meningen han skal kunne svømme, bare køles ned og det er den helt fin til... og specielt til prisen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nårh altså Buddy :lun::lun: Han er altså en rigtig smuksak :mrgreen:

 

Jeg er bange for at sådan et bassin ikke holder mange minutter hos os, Noomi vil sikkert prøve at grave bunden ud af det, men til den pris overlever jeg det jo nok :lol: Så tak for tippet! :5up:

Tak :mrgreen:

 

Jeg troede faktisk heller ikke det ville holde ret lang tid her, og at Buddy enten ville grave hul, som du skriver, eller simpelthen bide hul i kanten, men næ nej det holder bare. Han er gudskelov mere fokuseret på det, der er i bassinet :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville gerne have et større, men Buddy ser ud til at den er helt fantastisk i den størrelse, men det er jo også større end den vaskebalje han ellers er vant til :lol:

 

Det er jo heller ikke meningen han skal kunne svømme, bare køles ned og det er den helt fin til... og specielt til prisen ;-)

 

Ja, det er jo det, til 30 kr har det en fin fin størrelse synes jeg. Jeg tænkte på hvordan er det i forhold til kløer? Virker det meget stabilt til hvis en hund kunne finde på at skrabe lidt i det eller hvordan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :mrgreen:

 

Jeg troede faktisk heller ikke det ville holde ret lang tid her, og at Buddy enten ville grave hul, som du skriver, eller simpelthen bide hul i kanten, men næ nej det holder bare. Han er gudskelov mere fokuseret på det, der er i bassinet :cool:

 

Så må jeg bare håbe at Noomi er ligesådan *GGGG* (men sandsynligheden er nok ikke ret stor :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må jeg bare håbe at Noomi er ligesådan *GGGG* (men sandsynligheden er nok ikke ret stor :blink:)

 

Ellers må vi håbe at hun virkelig har det sjovt med det de sekunder der går inden hun "dræber" det. :lol: Jeg købte engang i dyre domme sådan en helt speciel bold på snor... der gik ca 2 min så havde Ozzie aflivet den helt og aldeles... jeg trøster mig stadig med at hun havde det vældig sjovt imens. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Så må jeg bare håbe at Noomi er ligesådan *GGGG* (men sandsynligheden er nok ikke ret stor :blink:)

:lol: så kan man jo sige, at det er godt, det kun er 30kr. man mister :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers må vi håbe at hun virkelig har det sjovt med det de sekunder der går inden hun "dræber" det. :lol: Jeg købte engang i dyre domme sådan en helt speciel bold på snor... der gik ca 2 min så havde Ozzie aflivet den helt og aldeles... jeg trøster mig stadig med at hun havde det vældig sjovt imens. :mrgreen:

 

Ja, hun ville sikkert ELSKE at kratte hul i bunden og se vandet fosse ud (formentlig for derefter at grave videre i det plørede græs :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ellers må vi håbe at hun virkelig har det sjovt med det de sekunder der går inden hun "dræber" det. :lol: Jeg købte engang i dyre domme sådan en helt speciel bold på snor... der gik ca 2 min så havde Ozzie aflivet den helt og aldeles... jeg trøster mig stadig med at hun havde det vældig sjovt imens. :mrgreen:

Det er altid en god ting, når man stadig kan se positivt på tingene. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Med alle de penge jeg brugte på udstillingen denne weekend er det bare en dråbe i bassinet... *GG* Så 30,- fra eller til gør nok ikke den store forskel for min bankrådgiver når han spærrer dankortet :mrgreen::lol:

Har I været på udstilling?? Var Noomi med, eller lurede i bare? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hun ville sikkert ELSKE at kratte hul i bunden og se vandet fosse ud (formentlig for derefter at grave videre i det plørede græs :lol:)

 

Ja, tænk lige på hvor meget glæde hun vil få ud af det. Mudderhuller er altså også bare super gode...især hvis man kan snige sig uset op i møblerne bagefter. :lol: Husk billeddokumentation af Noomi der hærger bassinet. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, tænk lige på hvor meget glæde hun vil få ud af det. Mudderhuller er altså også bare super gode...især hvis man kan snige sig uset op i møblerne bagefter. :lol: Husk billeddokumentation af Noomi der hærger bassinet. :mrgreen:

 

Jeg skal nok huske at forevige det, når hun skal lege "den store badedag" :mrgreen: (heldigvis er hun ikke slem til at komme i sofaen, jeg må bære hende op hver gang... :lol:)

 

Du tager også billeder ik'? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Noomi var med som gæstehund i går og hjemme hos mormor og morfar i dag (mor var træt i armene :lol:)

:lol: ja der burde følge abonnement med til massør, når man køber hund af en hvis størrelse ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hihi, ja, det er man nødt til at kunne... bolden var jo til hende, og når man har givet en gave væk bør man jo ikke blande sig i hvordan modtageren behandler den. :lol:

:lol: Nej det er jo lige det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok huske at forevige det, når hun skal lege "den store badedag" :mrgreen: (heldigvis er hun ikke slem til at komme i sofaen, jeg må bære hende op hver gang... :lol:)

 

Glæder mig til at se hende muntre sig med bassinet. :-D Det er meget smart at hun ikke selv hopper op i sofaen! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...