Lonny Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Min lille tøs fylder to år i dag :hjerte: Og hvor jeg dog elsker den lille tøs, jeg syntes det har været enormt hårdt at opdrage en hvalp/unghund, men lige i øjeblikket får jeg dagligt de der "øj hvor jeg dog elsker dig" øjeblikke. Jeg har ofte tænkt, at det her opdragelse virker altså bare ikke, hun er alt for overgearet og hun fatter ikke en bjælde, dumme hund Men lige for tiden viser hun mig bare gang på gang, at hun nu er ved at være voksen, at hun er ved at finde sin egen balance, og at dette giver hende overskud til at være i ro i situationerne og høre hvad jeg siger Så sent som her til morgen fik hun mit hjerte til at smelte, vi har jo kæmpet rigtig meget med at hun gerne vil hoppe ud foran de biler der kører forbi Så vi har trænet og trænet, og i dag kom der så en bil på morgen turen, og jeg sørgede for at snoren var kort nok til at hun ikke kunne nå bilen, men ellers så var jeg helt afslappet. Jeg kaldte på hende så hun selv kunne vælge mig til i stedet for bilen, og min lille tøs vendte om på hælen, kom hen og fik sin godbid, hvorefter hun totalt ignorerede bilen og i stedet fandt en lille snuseplet. Jeg forsatte med at rose hende og give hende godbidder, og selvom hun velvilligt tog imod godbidderne (hvilket hun ikke ville tidligere), så lignede hun en der ikke rigtig vidste hvorfor hun fik dem, for hun kunne da ikke være mere ligeglad med den bil :klap: Jeg har altid fået at vide at, det første år udvikler de sig i højden, det andet år i bredden, og først det tredie år begynder hjernen at følge med, og det har jeg trøstet mig med igennem hele processen, men ind i mellem har jeg dog tvivlet på det der med hjernen og tænkt, jeg må bare lære leve med at hun er lidt tosset :blink: Men Luna er allerede begyndt at tage forskud på voksen alderen, og nu begynder man rigtig at kunne se hvilken hund hun vil ende med at blive som voksen, og jeg kan fortælle at hun ender ud med at blive en fuldstændig vidunderlig hund, de tegn jeg ser i øjeblikket tyder på en hund der kommer til at hvile i sig selv, have stort overskud og indeholde en stor mængde indre ro :hjerte: Så tillykke til min elskede Luna tøs, må hun leve mange år endnu og opleve at blive gammel og grå, og mæt af dage Luna's yndlingsposition, halvt siddende op og sove, og selvfølgelig under hendes yndlingstæppe :blink: Vi kysser, en af vores yndlingsbeskæftigelser Mor's lille puttetrold :hjerte: Og Luna når hun er dejligst, i gang med at lege, og fuld at spilopper, bare se der der øjne, de udstråler da intet andet end livsglæde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 TILLYKKE TIL EN HELT SPECIEL PIGE.. Ønskes du af mig og tøserne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Tillykke Luna, du er den dejligste! :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Tillykke med fødselsdagen. :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Kæmpe tillykke, Luna, ønskes du af mig og Møffe! :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Tillykke til hende! Forresten, hun er altså vildt smuk! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Tillykkke smukke Luna :hjerte: ALto og Sookie siger også tillykke :vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 ♥♫ ♪ ♥I DAG ER DET LUNAS FØDSELSDAG ♥ ♪ ♫ ♥ ♫ HURRA HURRA HURRAAA ♫☺ ♫ ♥ ♪ ☼ ♫ ♪ Mitte og jeg ønsker Luna en skøn og fantastisk dejlig dag, med masser af leg, ture og go mad :banan: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 (rettet) Kæmpe stort TILLYKKE til din smukke og dejlige tøs :tillykke: Nana og Bamse bjæffer også et tillykke Redigeret Februar 20, 2011 af Bamseida Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 :hjerte: Stort tillykke, smukke Luna! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 :banan: :hjerte: Tillykke!!! :banan::hjerte: Fra mig og Flipsedyret ps. hvem må hun vippe ned af trappen i dagens anledning? :slem::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Tillykke med føsdagen, Luna :tillykke::tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Tillykke til den lyserøde hoppebold :kys: :klap::klap::klap: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 :tillykke: til smukke Luna!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Hjertelig tillykke herfra med et ønske om mange lykkelige år fremover :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Stort tillykke til landets smukkeste super (farlige kamphunde) tøs ! :lun::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 :tillykke: Stort tillykke med fødselsdagen Luna :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Tak til jer alle sammen, hvor er I søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 ps. hvem må hun vippe ned af trappen i dagens anledning? :slem: :hjerte: Det bliver nok Bo, han har mande influenza i dag, så han vil ikke være så svært at vælte ned af trappen i dag Men indtil nu har hun nøjes med næsten at give mig et blåt øje, jeg bukkede mig ned samtidig med hun forsøgte at hoppe op og give mig et kys, og det resulterede i at jeg fik hendes næse lige i øjet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Tillykke med de to år - og også med hjernen, lille yndlingsfjæs! Lonny, hvor er det dejligt, at din tålmodighed har givet pote, håber du kan nyde hende i mange, mange år. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Tillykke med de to år - og også med hjernen, lille yndlingsfjæs! Lonny, hvor er det dejligt, at din tålmodighed har givet pote, håber du kan nyde hende i mange, mange år. Altså, det er især denne del jeg jubler over i disse dage, der var sgu tidspunkter hvor jeg tænkte, hende her får jeg bare aldrig en normal hund ud af, men lige for tiden viser hun helt klart sit potentiale og jeg er så stolt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 :tillykke: Tillykke med dagen smukke Luna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Stort tillykke til Luna:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Min lille tøs fylder to år i dag :hjerte: Og hvor jeg dog elsker den lille tøs, jeg syntes det har været enormt hårdt at opdrage en hvalp/unghund, men lige i øjeblikket får jeg dagligt de der "øj hvor jeg dog elsker dig" øjeblikke. Jeg har ofte tænkt, at det her opdragelse virker altså bare ikke, hun er alt for overgearet og hun fatter ikke en bjælde, dumme hund Men lige for tiden viser hun mig bare gang på gang, at hun nu er ved at være voksen, at hun er ved at finde sin egen balance, og at dette giver hende overskud til at være i ro i situationerne og høre hvad jeg siger Så sent som her til morgen fik hun mit hjerte til at smelte, vi har jo kæmpet rigtig meget med at hun gerne vil hoppe ud foran de biler der kører forbi Så vi har trænet og trænet, og i dag kom der så en bil på morgen turen, og jeg sørgede for at snoren var kort nok til at hun ikke kunne nå bilen, men ellers så var jeg helt afslappet. Jeg kaldte på hende så hun selv kunne vælge mig til i stedet for bilen, og min lille tøs vendte om på hælen, kom hen og fik sin godbid, hvorefter hun totalt ignorerede bilen og i stedet fandt en lille snuseplet. Jeg forsatte med at rose hende og give hende godbidder, og selvom hun velvilligt tog imod godbidderne (hvilket hun ikke ville tidligere), så lignede hun en der ikke rigtig vidste hvorfor hun fik dem, for hun kunne da ikke være mere ligeglad med den bil :klap: Jeg har altid fået at vide at, det første år udvikler de sig i højden, det andet år i bredden, og først det tredie år begynder hjernen at følge med, og det har jeg trøstet mig med igennem hele processen, men ind i mellem har jeg dog tvivlet på det der med hjernen og tænkt, jeg må bare lære leve med at hun er lidt tosset :blink: Men Luna er allerede begyndt at tage forskud på voksen alderen, og nu begynder man rigtig at kunne se hvilken hund hun vil ende med at blive som voksen, og jeg kan fortælle at hun ender ud med at blive en fuldstændig vidunderlig hund, de tegn jeg ser i øjeblikket tyder på en hund der kommer til at hvile i sig selv, have stort overskud og indeholde en stor mængde indre ro :hjerte: Så tillykke til min elskede Luna tøs, må hun leve mange år endnu og opleve at blive gammel og grå, og mæt af dage Luna's yndlingsposition, halvt siddende op og sove, og selvfølgelig under hendes yndlingstæppe :blink: Vi kysser, en af vores yndlingsbeskæftigelser Mor's lille puttetrold :hjerte: Og Luna når hun er dejligst, i gang med at lege, og fuld at spilopper, bare se der der øjne, de udstråler da intet andet end livsglæde Nåååh. lille luna. Strort TILLYKKE mæ fø'sda'n!!!:tillykke::tillykke::tillykke: Hun er jo en KYSSE hund ka jæ se:klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Tillykke sødeste Luna :kys: Har lavet en føsdags video til dig [media] [/media] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts