Hop til indhold

Miekos hvalpe - 4 uger og frække


Bankov
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen.

 

Nu er Miekos hvalpe blevet 4 uger gamle. De har fået tænder (av!) og er godt på vej til at blive renlige. Vi er ude med dem med 1½ til 2 timers mellemrum dag OG NAT, så vi er lidt trætte ;-). De vil helst ikke tisse inde længere, og skriger og hyler for at vække os, så vi kan tage dem ud (typisk shiba):-D.

 

I går brød en af pigerne ud af hvalpegården (hun hævede sig i forbenene op over en 30 cm høj kant!). Jeg var heldigvis i nærheden og fik hende ind igen :-). Hvalpene kommer kun på "ledsaget udgang" rundt i stuen, så de kan undersøge de forskellige ting under vores overvågning.

 

Nye billeder og video kan ses på www.fuma-ki.dk (klik på "hvalpe")

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

du er ond :evil: jeg er ellers god til at styre mine hvalpeskruk tendenser, men det er da godt nok hårdt når man ser jeres hjemmeside :oops:

 

hvor ser det bare hyggeligt og harmonisk ud, når mor og mormor nusser om hvalpene - hvor har de det godt sammen :-D

 

super sødt at mors hale skal angribes :mrgreen: og sådan som de stadig tumler rundt, selvom de er mere sikre på benene - et sted tumler en hvalp afsted og gokker hovedet sammen med en anden - de ligner simpelthen en omgang radiobiler :mrgreen: (og de har jo halen til det) ;-)

 

dejligt at se dem igen de små basser :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...