Hop til indhold

Det første år er gået..


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

..uden min Sittoprinsesse! :megaked:

 

Ved denne tid for et år siden sad jeg sammen med hendes familie og spiste morgenmad - Sitto sad med ved bordet og fik en rundstykke med syltetøj. :hjerte: Bagefter gik jeg en tur med hende alene, hvor hun rendte uden snor i sneen og legede - og bagefter kørte vi over til dyrlægen..

 

Det føles som om året er fløjet afsted, synes virkelig ikke det er et helt år siden, og alligevel føles det på samme tid som om det er evigheder siden jeg sidst har set min prinsesse!

 

Hun er virkelig savnet og jeg har stadig tudeture fordi jeg savner hende så meget!

Hun var virkelig en ener, noget helt specielt og en rigtig lille prinsesse med sine egne meninger. Når først folk lærte hende at kende, stjal hun med det samme deres hjerter - hun var en rigtig lille charmetrold, så uskyldig og elskelig. :hjerte:

 

Det er så underligt ikke at have hende her mere, havde aldrig regnet med at vi skulle sige farvel til hende i en alder af 6½ år - men sådan blev virkeligheden desværre, hendes angst sad for dybt i hende. :cry: Nu ved vi heldigvis at hun aldrig mere behøver være bange - og det er det vigtigste jo! Men det gør ikke savnet mindre!

 

Sitto, jeg elsker og savner dig uendelig meget, du vil aldrig blive glemt.

Vi ses igen en dag! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Puha.... Føler med dig.

 

I det mindste så viser erfaringerne at tiden heler..... :ae:

 

Ville bare sådan ønske for dig, at du snart kunne få en ny hund.

Selvom den ikke på nogen måde kan erstatte Sitto, så hjælper en lille ny glad, sprudlende vovse med at fjerne tankerne lidt.

 

I det mindste er der ingen tvivl om, at i gjorde alt for Sitto og at det var den bedste løsning for hende - Måske ikke for jer der skal leve med savnet. Men Sitto har fået fred og selvom det ikke er på den måde man kunne ønske, så har i givet hende den største gave hun kunne få.

 

Håber hun hygger sig med alle de andre hunde på den anden side af regnbuebroen! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåårh... det er stærke sager. :ae:

 

:kys:

Ja det er det godt nok, savner hende så ufattelig meget! :megaked:

Og tak!

 

Puha.... Føler med dig.

 

I det mindste så viser erfaringerne at tiden heler..... :ae:

 

Ville bare sådan ønske for dig, at du snart kunne få en ny hund.

Selvom den ikke på nogen måde kan erstatte Sitto, så hjælper en lille ny glad, sprudlende vovse med at fjerne tankerne lidt.

 

I det mindste er der ingen tvivl om, at i gjorde alt for Sitto og at det var den bedste løsning for hende - Måske ikke for jer der skal leve med savnet. Men Sitto har fået fred og selvom det ikke er på den måde man kunne ønske, så har i givet hende den største gave hun kunne få.

 

Håber hun hygger sig med alle de andre hunde på den anden side af regnbuebroen! :lun:

Tak!

Jeg er også glad for at vi nåede at gøre alt hvad vi kunne for Sitto, så vi ikke skal sidde tilbage med en tvivl om vi kunne have gjort mere - det var uden tvivl den bedste løsning for hende og den største gave hun kunne få - og det vigtigste er jo at hun aldrig mere skal være bange nu :ae: nu er det bare hårdt for os der mangler hende, nok mest mig, hold fast jeg savner hende - virkelig, virkelig meget! :cry:

 

Ser også frem til jeg en dag får hund igen :hjerte: - det hjælper nok lidt på det, selvom den rigtig nok aldrig vil kunne erstatte Sitto.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...