Hop til indhold

Nyt kamera


Gæst ENVY
 Share

Recommended Posts

Hun er dejlig :lun:

 

Hvor er det fedt med den elefanthave!

 

Kan du ikke tage flere billeder af den også ?

 

:-D

 

Jamen jeg har da masser af billeder af elefanterne i deres nye omgivelser:mrgreen:

 

elefant4.jpg

 

elefant5.jpg

 

elefant3.jpg

 

elefant2.jpg

 

elefant1.jpg

 

elefant.jpg

 

 

 

Jeg skal se om jeg kan komme derop en af de nærmeste dage. For et par uger siden var de i vandet, men havde kun mobil med så fik kun taget et lille video klip...

 

Det er et fint nyt sted de har fået, men ikke super imponerende... de kan ikke engang få deres løber på:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan løber?

 

Dejlige billeder, dejligt at de har fået så meget mere plads :-D

 

Ha ha ha ja det var nok ret københavnsk formuleret:lol::lol:

 

Altså løber... på den måde at de kan ikke rigtig få løbet og sådan, men det gør elefanter nok heller ikke på samme måde som hunde f.eks har behov for at løbe igennem:blink:

 

Men ja det er et dejligt sted de har:lun: MEGET større end deres gamle sted:shock: Det er dejligt for dem:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ha ha ha ja det var nok ret københavnsk formuleret:lol::lol:

 

Altså løber... på den måde at de kan ikke rigtig få løbet og sådan, men det gør elefanter nok heller ikke på samme måde som hunde f.eks har behov for at løbe igennem:blink:

 

Men ja det er et dejligt sted de har:lun: MEGET større end deres gamle sted:shock: Det er dejligt for dem:-D

 

Nå sårn, møjn do, løber på :mrgreen:

 

Jeg synes også de skulle have endnu mere plads, de ku tage noget af parken :lol:

 

Men det er da bedre end før, det var pinligt lidt plads til de store dyr!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå sårn, møjn do, løber på :mrgreen:

 

Jeg synes også de skulle have endnu mere plads, de ku tage noget af parken :lol:

 

Men det er da bedre end før, det var pinligt lidt plads til de store dyr!

 

Ja helt vildt pinligt!!!

 

Men jeg synes faktisk godt de kunne havet taget noget af frb have. Deres gæster får jo også glæde af dem:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja helt vildt pinligt!!!

 

Men jeg synes faktisk godt de kunne havet taget noget af frb have. Deres gæster får jo også glæde af dem:-D

 

Præcist!!

 

Mere have til fanterne :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog

He he...vi havde også tøserne med i F.have for at se anlægget fra den anden side. De var også bare så utålmodige og gad absolut ikke kigge elefanter:mrgreen:

Jeg synes også de kunne ha' fået endnu mere plads. Men det er absolut bedre end før, og man kan allerede se stor forbedring i deres adfærd:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
He he...vi havde også tøserne med i F.have for at se anlægget fra den anden side. De var også bare så utålmodige og gad absolut ikke kigge elefanter:mrgreen:

Jeg synes også de kunne ha' fået endnu mere plads. Men det er absolut bedre end før, og man kan allerede se stor forbedring i deres adfærd:5up:

 

Dejligt det har bedret deres adfærd, det må føles godt at kunne røre sig mere og hvor må det have været kedeligt det andet år ud og år

ind:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he...vi havde også tøserne med i F.have for at se anlægget fra den anden side. De var også bare så utålmodige og gad absolut ikke kigge elefanter:mrgreen:

Jeg synes også de kunne ha' fået endnu mere plads. Men det er absolut bedre end før, og man kan allerede se stor forbedring i deres adfærd:5up:

 

He he ligesom Lua...

 

Første gang vi var deroppe og skulle se dem, tænkte jeg NU får de jordens største møgfald - ligesom heste får:roll: Men Lua kiggede bare stift på dem og så på mig. -Og så gad hun heller ikke dem mere:roll:

 

Jeg kunne stå og glo på den i timer, men Lua gider ikke:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vidst om jeg kunne tage lige så gode billeder, hvis jeg fik sådan et fint pink kamera :hmm: :engel: :blink:

 

Dét tror jeg bestemt:lol::lol:

 

Det skal jo ikke være nogen hemmelighed at lige netop dén model vandt fordi den kunne fåes i lyserød:blink:

 

Jeg elsker det!! Hi hi og nårh ja det tager også gode billeder:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...