Gæst Zeph Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Synes lige der skulle vises lidt fjollebilleder :] - Og så lige et enkelt lidt pænere af Flossy foran de fine forårsskudte blomster, bare som bevis på han rent faktisk godt kan sidde stille... - I hvert fald 2 sekunder! Men det sidste af dem i sofa'en får konstant os herhjemme til at trække på smilebåndet.. Flossy insisterer virkelig på bunkehygge, selvom Sika nogen gang ser lidt utilfreds ud ;P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2008 Hvor er det nogle gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2008 Haha Dejligt at se jeg ikke er den eneste med en hoppehund :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zeph Besvaret Juni 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2008 linda-hvid: Tusind tak ! ;'D ^__^ Dumle: Haha, ja det er utroligt så svært de kan have ved at plante alle fire ben i jorden ! :mrgreen::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2008 linda-hvid: Tusind tak ! ;'D ^__^ Dumle: Haha, ja det er utroligt så svært de kan have ved at plante alle fire ben i jorden ! :mrgreen::5up: I den grad, og de bliver endnu sværere at tage billeder af så Det kan ihvert fald blive nogle mærkelige nogle. [ATTACH]1168[/ATTACH] [ATTACH]1169[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Juli 1, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2008 ihh er der noget som en fjollet vuf:lun: Jeg kendte engang en lab, som var totalt skeløjet. Han så bare så fjollet ud...og enormt nuttet:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Juli 3, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2008 :lol: De er simpelthen for søde og morsomme de her billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zeph Besvaret Juli 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2009 Først undskyld mit sene svar, havde ærlig talt glemt alt om det her :b Cs-Dumle: haha ja, har du helt ret i. Og hold da op nogle søde billeder! ;b Endnu en glad hoppebold. :5up: Luxdog: Nej vel? Haha, gad jeg iøvrigt godt have set. Hehe, må være lidt af et syn. Envy: Jamen mange tak. De er så dejlige. Blev godt nok også glad for at opdage billederne i det her topic, Sika, den gamle er siden gået bort, og jeg havde faktisk mistet de billeder her, så dem er jeg utroligt glad for at have fundet. Gamle tøs. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2009 har godt nok postet dem før...men...hvis nogen nu skulle have misset dem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2009 http://www.hunde-forum.dk/members/the-dogfather-albums-pablo-picture4331-jeg-har-flyveorer-se-selv-p.html Dejlig hund du har forresten......glemte jeg helt fordi jeg var optaget af at lede efter billeder...hehe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zeph Besvaret Juli 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2009 Hahaha, er du gal nogle gode billeder Dogfather ! Er især helt vild med det allerførste. K*ft et actionbillede ! :b hehe. Og skøn vovse ! Og tak for de pæne ord, de er hermed sagt videre til Flossy der aldrig siger nej til lidt ros! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst c.nielsen Besvaret Juli 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2009 herlige billeder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts