Hop til indhold

Recommended Posts

Synes lige der skulle vises lidt fjollebilleder :] - Og så lige et enkelt lidt pænere af Flossy foran de fine forårsskudte blomster, bare som bevis på han rent faktisk godt kan sidde stille... - I hvert fald 2 sekunder! :rolleyes:

Men det sidste af dem i sofa'en får konstant os herhjemme til at trække på smilebåndet.. Flossy insisterer virkelig på bunkehygge, selvom Sika nogen gang ser lidt utilfreds ud ;P

Link til indlæg
Del på andre sites

linda-hvid: Tusind tak ! ;'D ^__^

Dumle: Haha, ja det er utroligt så svært de kan have ved at plante alle fire ben i jorden ! :mrgreen::mrgreen::mrgreen::5up:

I den grad, og de bliver endnu sværere at tage billeder af så :???: Det kan ihvert fald blive nogle mærkelige nogle. :shock:

[ATTACH]1168[/ATTACH]

[ATTACH]1169[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 year later...

Først undskyld mit sene svar, havde ærlig talt glemt alt om det her :b

Cs-Dumle: haha ja, har du helt ret i. Og hold da op nogle søde billeder! ;b

Endnu en glad hoppebold. :5up:

Luxdog: Nej vel? Haha, gad jeg iøvrigt godt have set. Hehe, må være lidt af et syn. :P

Envy: Jamen mange tak. :) De er så dejlige. Blev godt nok også glad for at opdage billederne i det her topic, Sika, den gamle er siden gået bort, og jeg havde faktisk mistet de billeder her, så dem er jeg utroligt glad for at have fundet. Gamle tøs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha, er du gal nogle gode billeder Dogfather ! Er især helt vild med det allerførste. K*ft et actionbillede ! :b hehe. Og skøn vovse ! ;)

Og tak for de pæne ord, de er hermed sagt videre til Flossy der aldrig siger nej til lidt ros! ;)

Futte.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites