Hop til indhold

Gad vide hvad de tænker om os ovre i USA?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

haha....de må tro at Danmark er et lille land i Asien...så godt klippet på bilgalleri for noget tid siden...og i den tråd var der en der postede et link til et japansk gameshow hvor der sad en mand på en skammel, og en mand med bar r*v på en lille vogn der så rullede tættere og tætter på hans ansigt når han svarede forkert på spørgsmål...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

er såen ret glad for at jeg har sparet tv signalet væk :genert:

 

Jeg kan slet ikke se det sjove i det program.. Så det er ihvertfald ikke noget, jeg kommer til at se

 

Jeg tror også, jeg finder noget andet at se :blink:

Der er nok nogen der lige har "nejhatten" på, hva`?. :lol:

 

Men ja, humor er jo forskellig så jeg skal da helt klart se hvad det er for noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er nok nogen der lige har "nejhatten" på, hva`?. :lol:

 

Men ja, humor er jo forskellig så jeg skal da helt klart se hvad det er for noget.

Er vidst mere til tv-serier end de der realityshows :-)

 

Jeg forstår så bare slet ikke man har lyst til at stille sig op til den slags :rolleyes: Men der er vi mennesker jo selvfølgelig også meget forskellige :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er vidst mere til tv-serier end de der realityshows :-)

 

Jeg forstår så bare slet ikke man har lyst til at stille sig op til den slags :rolleyes: Men der er vi mennesker jo selvfølgelig også meget forskellige :mrgreen:

Jeg fatter det heller ikke, men min kommentar var altså bare ment i sjov. :genert:

 

Ja, det er nok IKKE de programmer man vil forbindes med som dansker i udlandet:shock:

Tror også hellere du må holde lidt lav profil, derovre. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke ondt af flk der frivilligt melder sig til sådan et program der, og så ender med at stå og snuse en anden bagi.:mrgreen:

 

Men her er et andet klip, der er ganske uskadeligt, men alligevel sjovt.:mrgreen:

 

YouTube - Total Blackout på Kanal 5

 

Gad vide hvor mange der kan se det klip uden at grine?. Jeg er ihvertfald barnlig nok til at vride mig i latterkramper.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det er bare bamser, og det er da skide skægt at de tror det er rotter, og så pisker de en stemning op.:lol:

Ikke at jeg ikke tror jeg havde gjort det samme, hvis det havde været mig, men det kommer heldigvis ikke til at ske.:mrgreen:

Ja nemlig :lol: Ja jeg tror også jeg var gået lidt i panik, hvis jeg troede det var rotter - især når man ikke kan se dem! Rotter er sgu ikke lige mit favorit dyr, så er det vist sagt pænt :lol:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...