Hop til indhold

Spørgsmål igen .........


Frandsen
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg læst det flere gange, og må altså spørge............. konge og leo, hvad er det ?

 

Jeg tror godt jeg ved, at en konge er sådan en "gummidims", hvori man kan komme lækkerbidskner - leverpostej o.lign.

Men en "leo" .... hvad er det, og hvad bruges den til ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg læst det flere gange, og må altså spørge............. konge og leo, hvad er det ?

 

Jeg tror godt jeg ved, at en konge er sådan en "gummidims", hvori man kan komme lækkerbidskner - leverpostej o.lign.

Men en "leo" .... hvad er det, og hvad bruges den til ?

 

Leo er også en "gummidims". Her er nogle billeder:

 

kong.jpg

 

final_new_mini_leo_colors_.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, kort og godt :-D

 

De er sjove for hunden at arbejde med :-D

 

Tak til både Stjernetosse og Anne-Marie, så blev jeg igen klogere herinde.

 

Ja, de er nok gode at bide i og lege med - især når der kommer godbidder ud :-)

 

Soffi har en hård rund kugle, hvor der kan kommes godbidder ud. Men den kan ikke rigtig vække hendes opmærksomhed ........ den var ellers dyr nok :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak til både Stjernetosse og Anne-Marie, så blev jeg igen klogere herinde.

 

Ja, de er nok gode at bide i og lege med - især når der kommer godbidder ud :-)

 

Soffi har en hård rund kugle, hvor der kan kommes godbidder ud. Men den kan ikke rigtig vække hendes opmærksomhed ........ den var ellers dyr nok :lol:

 

Måske du skulle prøve med leo og kong?

 

Jeg bruger kogt kød i små passende stykker til leoen, de skal kunne komme ind og ud :-D

 

I kongen bruger jeg godbidder i bunden og hjemmelavet mad, der er opskrifter under Foder :-)

 

Ingen af tingene er til at bide i, de er til aktivering :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte en puppy kong til Aslan, og aldrig har jeg set ham hygge sig så meget :-D

Og vi undgår uheld indenfor som aslan altid gjorde mens han legede med sin aktiverings bold.

 

Både vores dyrelæge og hvores dyre adfærdsbehandler læge (jeg ved ikke lige helt hvad hun egentlig er) siger at en kong er guld værd :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg købte en puppy kong til Aslan, og aldrig har jeg set ham hygge sig så meget :-D

Og vi undgår uheld indenfor som aslan altid gjorde mens han legede med sin aktiverings bold.

 

Både vores dyrelæge og hvores dyre adfærdsbehandler læge (jeg ved ikke lige helt hvad hun egentlig er) siger at en kong er guld værd :blink:

 

Det er jeg enig i :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg enig i :-D

 

Måske du skulle prøve med leo og kong?

 

Jeg bruger kogt kød i små passende stykker til leoen, de skal kunne komme ind og ud :-D

 

I kongen bruger jeg godbidder i bunden og hjemmelavet mad, der er opskrifter under Foder :-)

 

Ingen af tingene er til at bide i, de er til aktivering :-D

 

Jeg købte en puppy kong til Aslan, og aldrig har jeg set ham hygge sig så meget :-D

Og vi undgår uheld indenfor som aslan altid gjorde mens han legede med sin aktiverings bold.

 

Både vores dyrelæge og hvores dyre adfærdsbehandler læge (jeg ved ikke lige helt hvad hun egentlig er) siger at en kong er guld værd :blink:

Tak igen - det er dejligt med al den hjælp, der er herinde til os nybegyndere. Selv om man har læst en masse, er der stadig rigtig meget at lære.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak igen - det er dejligt med al den hjælp, der er herinde til os nybegyndere. Selv om man har læst en masse, er der stadig rigtig meget at lære.

Hvor er du dygtig til at citere :5up:

 

Og tak for roserne til os :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...