Hop til indhold

Hvordan gør man ?.


Jane
 Share

Recommended Posts

når i andre multiquoter, så står det fint adskilt med orginal tekst på en farvet baggrund og det andet på hvidt baggrund.

 

Når jeg gør det så står det i en skudermudder. :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved altså ikke, om jeg helt har forstået spørgsmålet :genert:

 

Når jeg multi quoter, trykker jeg på tasten ved siden af "Citér" til det/de første indlæg i den rækkefølge jeg vil have quoterne til at stå, og ved det sidste indlæg, der skal med, trykker jeg på "Citér" - gav det mening :confused: og var det det du sprugte om :hmm: :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Ja ved siden af citerknappen er der en multisvarknap der er grøn, den trykker man rød ved de indlæg man vil citere :-)

 

Tilsidst når jeg har samlet dem jeg vil have med så klikker jeg på besvar og så skriver jeg imellem teksterne, som vanligt er det vigtigt ikke at flytte eller slette i den tekst der er der i forvejen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
når i andre multiquoter, så står det fint adskilt med orginal tekst på en farvet baggrund og det andet på hvidt baggrund.

 

Når jeg gør det så står det i en skudermudder. :damn:

 

Av pas på hovedet :shock:

 

Jeg ved altså ikke, om jeg helt har forstået spørgsmålet :genert:

 

Når jeg multi quoter, trykker jeg på tasten ved siden af "Citér" til det/de første indlæg i den rækkefølge jeg vil have quoterne til at stå, og ved det sidste indlæg, der skal med, trykker jeg på "Citér" - gav det mening :confused: og var det det du sprugte om :hmm: :genert:

 

Du forstod det fint tror jeg :lol:

 

Ja ved siden af citerknappen er der en multisvarknap der er grøn, den trykker man rød ved de indlæg man vil citere :-)

 

Tilsidst når jeg har samlet dem jeg vil have med så klikker jeg på besvar og så skriver jeg imellem teksterne, som vanligt er det vigtigt ikke at flytte eller slette i den tekst der er der i forvejen :-D

 

Og sådan ser det ud :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh, det. Det er der lidt arbejde i ;-) Når jeg gør det, så citerer jeg det indlæg jeg vil svare på, og så har man 2 quote-beskeder. Den ene hedder i dette tilfælde [ quote=Jane;60940], uden mellemrummet i starten og den anden hedder [ /quote], som selvfølgelig også er uden mellemrummet.

 

Jeg vil prøve at demonstrere:

 

Jeg har vist ikke udtrykt mig ordenlig.

 

Her har jeg bare sat [ /quote] til sidst, så den nøjes med at citere det :-)

 

 

[ quote=Jane;60940]Hvis jeg nu vil eksempelvis multiquote en tekst som anne-marie har skrevet, afsnit for afsnit. Det er der, der går kludder i det.[ /quote]

 

Her har jeg så sat quoten med brugerens navn ind forest, og hvis det jo så var midt i en tekst, skulle man selvfølgelig sætte quoten ind til sidst - det var jo så allerede gjort her ;-) Uden mellemrum, ville det se sådan her ud:

 

Hvis jeg nu vil eksempelvis multiquote en tekst som anne-marie har skrevet, afsnit for afsnit. Det er der, der går kludder i det.

 

Har jeg forstået spørgsmålet korrekt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg har vist ikke udtrykt mig ordenlig.

 

Hvis jeg nu vil eksempelvis multiquote en tekst som anne-marie har skrevet, afsnit for afsnit. Det er der, der går kludder i det.

 

Og det er det jeg har beskrevet, hvad er du i tvivl om?

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det er det jeg har beskrevet, hvad er du i tvivl om?

 

Det er også sådan jeg gør, som du har beskrevet. Jeg fatter bare ikke hvorfor at når i andre gør det så står A´s tekst med blåt baggrund og B´s tekst på hvidt baggrund, når jeg forsøger så står det hele på den blå baggrund, undtagen de sidste linier som står på hvidt baggrund.

 

Håber min kringlede forklaring gav mening. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er også sådan jeg gør, som du har beskrevet. Jeg fatter bare ikke hvorfor at når i andre gør det så står A´s tekst med blåt baggrund og B´s tekst på hvidt baggrund, når jeg forsøger så står det hele på den blå baggrund, undtagen de sidste linier som står på hvidt baggrund.

 

Håber min kringlede forklaring gav mening. :blink:

 

Det er fordi du skriver ind i teksten!

 

Du skal blive helt uden for klammerne [ ]

 

Prøv her så kan vi arbejde med det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også sådan jeg gør, som du har beskrevet. Jeg fatter bare ikke hvorfor at når i andre gør det så står A´s tekst med blåt baggrund og B´s tekst på hvidt baggrund, når jeg forsøger så står det hele på den blå baggrund, undtagen de sidste linier som står på hvidt baggrund.

 

Er det du vil vide, hvordan man deler et indlæg op i flere dele, når man quoter?? Hvis så har bernerazuro svaret på det. Det der med farverne forvirrer mig :hmm:

 

Skal jeg dele et indlæg op markerer jeg det afsnit for afsnit, hvor jeg trykker på "quote" tasten (4. fra højre i 2. linie) og så sletter jeg så hver afsnit er omgivet af [ quote ] [ /quote ] (uden mellemrum mellem tegnene)

 

Vil jeg have navnet på den person jeg quoter med i hvert afsnit indsætter jeg det manuelt altså [ quote=jane ]

 

Håber min kringlede forklaring gav mening. :blink:

 

Gav mit svar mening :confused: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak for hjælpen til jer alle.:-)

 

Må indrømme at jeg stadig ikke har fattet det helt, men jeg øver videre.

 

Hvem ved miraklernes tid er ikke forbi endnu. :engel:

Kan du ikke øve her?

 

God ide a9 vi kan også hjælpe over telefon :-D

 

Så er der både billede og lyd på, vi ku gøre det på samme tid :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det er også sådan jeg gør, som du har beskrevet. Jeg fatter bare ikke hvorfor at når i andre gør det så står A´s tekst med blåt baggrund og B´s tekst på hvidt baggrund, når jeg forsøger så står det hele på den blå baggrund, undtagen de sidste linier som står på hvidt baggrund.

 

Håber min kringlede forklaring gav mening. :blink:

 

Hvis du skal dele det op i flere afsnit, så skal du huske, at der kun skal stå (quote) en gang i starten og (/quote) en gang i slutningen af hvert afsnit. Du skal derfor lige gå ind og slette den ekstra (quote) der kommer, når du deler indlægget op i flere afsnit.

 

Håber det gav mening :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

- - Når jeg ser dit indlæg og trykker på citer knappen, så får jeg dette (har lavet quote med fed):

 

[ quote=Jane;60882]når i andre multiquoter, så står det fint adskilt med orginal tekst på en farvet baggrund og det andet på hvidt baggrund.

 

Når jeg gør det så står det i en skudermudder. :damn:[ /quote]

 

Som kommer til at se sådan ud når jeg har tastet 'send svar':

 

når i andre multiquoter, så står det fint adskilt med orginal tekst på en farvet baggrund og det andet på hvidt baggrund.

 

Når jeg gør det så står det i en skudermudder. :damn:

 

 

 

 

- - Hvis jeg vil skrive mellem dine afsnit, så skal disse afsnit indrammes af quote boksene:

 

[ quote=Jane;60882]når i andre multiquoter, så står det fint adskilt med orginal tekst på en farvet baggrund og det andet på hvidt baggrund. [ /quote]

 

Jeg skriver her ;)

 

[ quote] Når jeg gør det så står det i en skudermudder. :damn:[ /quote]

 

Og det ser sådan ud, når jeg taster 'send svar':

 

når i andre multiquoter, så står det fint adskilt med orginal tekst på en farvet baggrund og det andet på hvidt baggrund.

 

Jeg skriver her ;)

 

Når jeg gør det så står det i en skudermudder. :damn:

 

 

Så det gælder bare om at indramme afsnittet med [ quote] i starten og [ /quote] i slutningen.

 

for at du kunne se opstillingen, har jeg lavet mellemrum, som dette [ quote], men når du bruger det skal det være uden, som dette:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Og når man gør det kan man bruge den taleboble der er her ovenover skrivefeltet når man skriver et indlæg, når man holder curseren over den står der i starten wrap, man markere den tekst man vil qoute trykker på taleboblen og vupti

 

Di da dum

 

 

 

 

Så er den sådan:

 

 

Og sådan

 

Når du citere os kan du se hvordan det ser ud :-D

 

Og det allervigtigeste som Snevinter osse skriver, kun en i starten og slutningen, det er kun de to der skal slettes den første og den sidste!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og når man gør det kan man bruge den taleboble der er her ovenover skrivefeltet når man skriver et indlæg' date=' når man holder curseren over den står der i starten wrap, man markere den tekst man vil qoute trykker på taleboblen og vupti[/color']

 

Jeg tror jeg begynder at fatte det.

 

 

 

 

Så er den sådan:

 

Var det sådan.

 

 

Når du citere os kan du se hvordan det ser ud :-D

 

Og det allervigtigeste som Snevinter osse skriver, kun en i starten og slutningen, det er kun de to der skal slettes den første og den sidste!

 

Nu håber jeg f..... det lykkes. Hurra det lykkes JUHU:bigsmile::klap2::klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg tror jeg begynder at fatte det.

 

 

 

 

 

 

Var det sådan.

 

 

 

 

Nu håber jeg f..... det lykkes. Hurra det lykkes JUHU:bigsmile::klap2::klovn:

 

Ja, der var bare en qoutedims for meget :-D

 

Ellers er det fint :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...