Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Var det 4 meget store billeder? Har du kunnet uploade tilsvarende mængde på den gamle server?

 

:oops: ved ikke hvor store billederne er :genert: men på den gamle server havde jeg ikke problemer med at oploade max antal - mener det var 10 eller 12 af gangen :genert: (taget med det samme kamera)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også kun uploade 4, hvis jeg prøver med 5 (små billeder) giver den mig den samme som jer andre

 

Your submission could not be processed because a security token was missing.

 

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.

pictureCA84LSSA.jpg

pictureCAT2UYIS.jpg

pictureCA8FFITC.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også kun uploade 4, hvis jeg prøver med 5 (små billeder) giver den mig den samme som jer andre

 

Fatter ikke hvordan jeg kan være så glad for dig og dine indlæg når du så pludselig kan smide sådan nogel foto op i fjæ... på os :confused:.... :lun:

 

Så burde i kunne uploade alt hvad i har på harddisken :-D

 

Admin..... kan der ikke sættes et filter på så hvalpe billeder IKKE kan oploades ?? Nogle forbud bør der være ... mener blot at der bør tages hensyn til svage sjæle og dem med tendens til akut hvalpeskrukhed :blink:

 

ups.. sorry OT :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg har ikke 'kontrol' over mit fotoalbum eller vedhæftninger... men det ved admin også godt (bare hvis der er andre der også oplever det...).:-)

 

Den skriver bla dette, når jeg klikker på mit fotoalbum:

 

Ugyldig Billede. hvis du har fulgt et link, venligst oplys

administrator

Eller klik her for at gå til forsiden

 

Ja jeg har desværre lidt problemer med albums og medlemmer der har specieltegn i deres brugernavn.

 

Jeg har løst dit problem ved at fjerne . (punktum) i dit brugernavn, kan du leve med det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Her har HF også været død et par minutter - samme tid som hos Petrine.

 

Derudover så har jeg postet et indlæg her:

 

http://www.hunde-forum.dk/traening/17749-agilitykonkurrencer-faelles-120.html#post624443

 

Går man ind i tråden, så kan det ses, men ser man tråden uden at gå ind i den, så er det indlægget før mit, der står som det sidst skrevne :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...