Gæst Miss_menelli Skrevet Marts 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 5, 2011 Se lige det fine røde "aflyst" mærke der er sat på :klap::banan::klap::banan: Cesar Millan - Billetlugen.dk Så kan vi jo så kun gætte på hvorfor..... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 en super god nyhed synes jeg! mon ikke, at de simpelthen har haft svært ved at afsætte billetterne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 :5up: :banan::klap::banan: CM http://www.dyrevaernet.dk/cms.php?side=nyheder&url=advarsel-mod-hundelytteren-cesar-millan&id=33 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 en super god nyhed synes jeg! mon ikke, at de simpelthen har haft svært ved at afsætte billetterne. Det kan man håbe :5up: I hvertfald er det jo ganske fantastisk, hvis det er den store indsats der er lagt i at advare mod ham, der ligger til grund for det :klap: Jeg jubler i hvert fald nu :banan::klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Ej, hvor er det bare godt :5up: :banan: Jeg håber virkelig, at protesterne fra alle os har gjort indtryk på arrangørerne - i det mindste så de ikke kan sælge billetterne Dagens gode nyhed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Det var da dagens gode nyhed - også ligegyldigt hvad grunden er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 :klap::banan::klap::banan::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Jeg sidder stadig og jubler.... Selv min mand, deler glæden - Og selvom han altid har taget stærkt afstand fra tumpen, så har han synes jeg gik væææældig meget op i at få ham ud af DK. Men nu deler manden glæden :klap: Kan ikke forstille mig andet, end at den massive modstand, pressens kritiske spørgsmål og de store klubbers udmeldinger har noget med sagen at gøre. Men pyt med årsagen... Han bliver væk denne omgang, det er det vigtigste Håber i det hele taget Millan for evigt holder sig fra DK i al evighed.... :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katrine Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Hvor er det bare fantastisk! Håber så bare at kritikken ikke dør her, men at folk bliver ved med at gøre opmærksom på, at hans nogle af hans metoder er fuldkommen vanvittige. Så længe hans programmer sendes, er der folk som kan blive forført af den nemme løsning han tilbyder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 :5up: :banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 :klap::banan::klap::banan: Kan overhovedet heller ikke forstå hvad sådan en tegning skal herop i Skandinavien efter når vi har sådan nogle gode "hunde-hviskere" selv ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Er godt nok overrasket, men tilfreds :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Hvor er i bare alle sammen seje :5up::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Det kommer altså alligevel lidt bagpå mig... Hvor er det fedt at man rent faktisk bliver hørt i sådan en sag! Sådan!!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 :banan::banan: Jeg tænkte først lige at det jo kunne være sygdom eller andet der gjorde det. Men på hans officielle hjemmeside er København bare væk, han skal stadig være i Amsterdam d. 8 og i Oslo d. 11 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Cesar Millan Live Announces European Tour! | www.cesarsway.com Har han hele tiden skullet til Malmø den 14? Petrine tager ihvertfald over og siger sin mening der! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Cesar Millan Live Announces European Tour! | www.cesarsway.com Har han hele tiden skullet til Malmø den 14? Petrine tager ihvertfald over og siger sin mening der! Skulle man overveje at skrivve tak fordi du aflyste, i kommentar feltet :mrgreen::mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Ja, gør det - Petrine, Zamzam (ikke bastarden, hun mangler rabies-blodprøven) og adskillige mennesker tager til Malmø og demonstrerer, det står slemt til i Sverige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Hvor er det godt at det er aflyst!!! :banan: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Hvor er det bare en super dejlig nyhed. weeeeee:banan::klap::5up: Han har godt nok også mødt stor modstand her fra lille DK. Men igen viser det jo bare AT : Sammen kan vi udrette rigtig meget.:-D:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Danmark har alfa-rullet Cesar Milan! :banan::klap: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pawgeser Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Dagens allerbedste nyhed:banan::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 FEDT!:banan: hvis jeg har råd tager jeg også hinsidan og giver min mening til kende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Det var søreme en god nyhed!!! :banan::klap::banan::klap::banan::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Danmark har alfa-rullet Cesar Milan! :banan::klap: Og bragt ham i en calm submissive state :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts