Hop til indhold

CM's show - AFLYST

Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

• Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli
en super god nyhed synes jeg! mon ikke, at de simpelthen har haft svært ved at afsætte billetterne.

Det kan man håbe :5up:

I hvertfald er det jo ganske fantastisk, hvis det er den store indsats der er lagt i at advare mod ham, der ligger til grund for det :klap:

Jeg jubler i hvert fald nu :banan::klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor er det bare godt :5up: :banan:

Jeg håber virkelig, at protesterne fra alle os har gjort indtryk på arrangørerne - i det mindste så de ikke kan sælge billetterne

Dagens gode nyhed :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Jeg sidder stadig og jubler.... Selv min mand, deler glæden - Og selvom han altid har taget stærkt afstand fra tumpen, så har han synes jeg gik væææældig meget op i at få ham ud af DK.

Men nu deler manden glæden :klap:

Kan ikke forstille mig andet, end at den massive modstand, pressens kritiske spørgsmål og de store klubbers udmeldinger har noget med sagen at gøre.

Men pyt med årsagen... Han bliver væk denne omgang, det er det vigtigste :mrgreen:

Håber i det hele taget Millan for evigt holder sig fra DK i al evighed.... :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katrine

Hvor er det bare fantastisk!

Håber så bare at kritikken ikke dør her, men at folk bliver ved med at gøre opmærksom på, at hans nogle af hans metoder er fuldkommen vanvittige. Så længe hans programmer sendes, er der folk som kan blive forført af den nemme løsning han tilbyder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

:klap::banan::klap::banan:

Kan overhovedet heller ikke forstå hvad sådan en tegning skal herop i Skandinavien efter når vi har sådan nogle gode "hunde-hviskere" selv !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Capone

Hvor er det bare en super dejlig nyhed.

weeeeee:banan::klap::vuf::5up:

Han har godt nok også mødt stor modstand her fra lille DK.

Men igen viser det jo bare AT :

Sammen kan vi udrette rigtig meget.:-D:-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites