Hop til indhold

Nu skal løvebabien afsted igen ...


Freudika
 Share

Recommended Posts

Nu skal hun til dr. dyr igen ...

 

Nu er det fordi hun har tænder ... helt vildt mange tænder faktisk ... dobbelte hjørnetænder i alle 4 "hjørner" ... det må dr. dyr hellere lige tage et kig på tænker jeg ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor langt er de kommet ud? Mine 2 som er en uge yngre end Bella, er først lige begyndt at skifte. Hjørnetænderne forneden er røget af sig selv.. Og de nye er knap kommet op. Kuldet der er en måned ældre end Bella har alle skiftet hjørnetænder uden problemer. De sidste er lige røget for 2 dage siden..

Kan du se hvor de nye kommer op? Hvor langt er de oppe?

Redigeret af kennel-lowchen
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej - jeg tror heller ikke det er farligt - men der skal holdes øje med det ... og altså - det er jo ikke længe de har været der ... hun var ved dyrlæge både i fredags og forrige fredag ... Jeg er ikke sikker på at Gudrun kiggede tænder i fredags - men forrige fredag blev hun kigget i tænderne - mens hun var bedøvet - og der var ik noget at se - så de har ikke siddet der længe ... men jeg synes nu, at de ser store nok ud .... og hellere en gang for meget til dr. dyr end end gang for lidt jo ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå! ... Nu vil hun gerne fjerne dem på mandag ... de gamle er ikke bare en smule løse - og de nye er altså pænt meget oppe efterhånden ... så mandag morgen er hun på den igen den bette ...

:shock: Det var hurtigt.. Men hun tænker måske better safe than sorry...

Hvordan ser hendes bid ud efter hun har skiftet tænder.. Bliver det flot?

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Det var hurtigt.. Men hun tænker måske better safe than sorry...

Hvordan ser hendes bid ud efter hun har skiftet tænder.. Bliver det flot?

 

Ja - det er tidligt - og hun ville heller ikke fjerne dem så hurtigt, hvis ikke det var fordi vi kørte på 14 dages ferie på søndag - eller nu først mandag ...

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Jeg sad lige med hjertet oppe i halsen - jeg "læste" nemlig til min skræk noget helt andet - at du ikke kunne have Bella mere:(

 

Så er jeg jo helt glad for at det "bare" er tænderne:blink: Selvom det ikke lyder vanvittigt sjovt:ae:

 

Marie *der skal lære at læse et indlæg inden hendes hjerte sætter sig fast oppe i halsen:oops::blink:*

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Jeg sad lige med hjertet oppe i halsen - jeg "læste" nemlig til min skræk noget helt andet - at du ikke kunne have Bella mere:(

 

Så er jeg jo helt glad for at det "bare" er tænderne:blink: Selvom det ikke lyder vanvittigt sjovt:ae:

 

Marie *der skal lære at læse et indlæg inden hendes hjerte sætter sig fast oppe i halsen:oops::blink:*

 

Puha - det er en grum grum tanke ... Men - sådan er det heldigvis ikke ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...