Hop til indhold

Indskrivning - til agilitykonkurrencer

Petrine
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen
Hvad dækker det indskrivning over?

Var i Nørre Åby, på invitationen stod der indskrivning starter 8.30, da jeg ankom spurtede jeg rundt og ledte efter sted at 'indskrive' mig, men fandt intet :hmm:

At du melder, at du er ankommet og evt får dit startnummer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg må indrømme, at jeg også er forvirret over det der indskrivning. Jeg har aldrig oplevet, at der var nogle, der gad at registrere, at jeg var kommet. :vedikke:

:confused:

Underligt - jeg har aldrig oplevet, at der ikke var nogen :vedikke:

Et bord, hvor startlisterne ligger og hvor der evt sidder en (eller 2) og krydser af og udleverer startnumre... ja... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:confused:

Underligt - jeg har aldrig oplevet, at der ikke var nogen :vedikke:

Et bord, hvor startlisterne ligger og hvor der evt sidder en (eller 2) og krydser af og udleverer startnumre... ja... :-)

Jeg har oplevet begge dele... På stævner hvor de ikke udleverer startnumre laver de sjældent indskrivning, men til stævner hvor der er startnumre til udlevering har jeg ALTID oplevet indskrivning....

Link til indlæg
Del på andre sites

At du melder, at du er ankommet og evt får dit startnummer :-)

Jeg kunne ikke finde nogen at melde min ankomst til - dem jeg spurgte, havde heller ikke meldt deres ankomst

Mit nummer havde jeg med hjemmefra!

Har kun en gang (vistnok i Roskilde eller Skælskør) oplevet, at jeg skulle aflevere den røde bog :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har oplevet begge dele, ligesom Amocca. Som regel er der ingen der ta'r imod resultatbøger mere, hvis man har løbet fejlfrit kommer man bare op med bogen bagefter. På nogle invitationer står der at der ikke udleveres startnumre, og så kan man vist roligt regne med at der heller ikke er indskrivning. Andre steder bli'r man krydset af, og jeg har også oplevet at deltagerlisten ligger på et bord, hvor man selv kan krydse sig af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan ser jeg forskel?

Den i Nørre Åby stod der specifikt at indtjek startede kl 8.30 - men der var slet ingen?

Er mest bekymret for at blive afvist fra at løbe, fordi jeg ikke fatter systemet :oops:

Ej, det tror jeg ikke du behøver bekymre dig for. Jeg plejer at spørge nogen hvor man skal skrives ind, og hvis folk svarer at de ikke har set noget, eller at de ikke har skrevet sig ind, så leder jeg ikke videre... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, det tror jeg ikke du behøver bekymre dig for. Jeg plejer at spørge nogen hvor man skal skrives ind, og hvis folk svarer at de ikke har set noget, eller at de ikke har skrevet sig ind, så leder jeg ikke videre... :mrgreen:

Jeg er vist endnu "værre", hvis der står i indbydelsen, at der er udlevering af startnumre, så leder jeg efter indskrivningen... ellers går jeg ud fra, at der ikke er noget :genert: er endnu ikke blevet nægtet at løbe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites