Hop til indhold

går det lidt langsomt...?


Gæst snevinter
 Share

Recommended Posts

Gæst snevinter

eller er det bare min computer, som er meget langsom til at skifte mellem tråde? Synes det har gået lidt langsomt de sidste dage nu. :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

eller er det bare min computer, som er meget langsom til at skifte mellem tråde? Synes det har gået lidt langsomt de sidste dage nu. :confused:

 

Min pc er laaang tid om at sende et indlæg ind... Og nogle gange når jeg trykker på "tilbage"-knappen, så siger den et eller andet jeg ikke lige kan huske - men den vil i hvert fald ikke vise den rigtige side. Men det kan måske også bare have noget at gøre med at min far er i gang med noget med internettet på en anden pc, som han sagde kunne have indflydelse på min. Men ved ikke om det skulle vae flere dage :???: Dog har jeg ikke oplevet det med siden der ikke kan vises i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

nu kører jeg jo Mac - så jeg er sjældent i knæ når pc-ejerne er det :engel: det kan være det der spiller ind...

 

Det kan også være, at jeg om et øjeblik vil indse, at hovmod står for fald :lol:

 

:evil::evil:

 

Jeg kan ikke få internettet til at virke på mac'en:megaked:

 

Så sidder på skod bærbar pc:(

 

Gid jeg kunne få det til at funge... Hader virkelig alt ved pc'erens brugervenlighed eller mangel på samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Too much information :evil:e050.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

 

:lol: :lol:

 

Er du afhængig af Hunde-Forum? Og ret træt af at der er problemer hos dig? Bare et gæt.. :engel:

 

Jeg har bare ingen problemer.. hihi :nar: okay, skal nok lade vær med at drille!

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: :lol:

 

Er du afhængig af Hunde-Forum? Og ret træt af at der er problemer hos dig? Bare et gæt.. :engel:

 

Jeg har bare ingen problemer.. hihi :nar: okay, skal nok lade vær med at drille!

 

Mig afhængig :shock: :shock: hvor får du da sånne skøre idéer fra :engel::genert: :nar

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også haft lidt forskellige problemer i ny og næ. I går eftermiddags var hunde-forum helt nede i et pænt langt tidsrum for mig. Og sommetider, går det meeeeget langsomt at skifte side.

 

Lige nu kører det hele perfekt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod

Har også oplevet lidt sløvhed og nogle fejlmeddelser.

Det er ofte det det sker med hjemmesider som denne når databaserne begynder at fylde meget.. Evt kan det hjælpe at skifte server eller forøge kapaciteten, men det er jo ikke sådant bare lige :blink:

Noget andet kan være at serveren "stormes" af mange spambotter samtidigt, hvilket kan være hård kost for serverne.. Kunne måske godt være tilfældet, da jeg så et par spamindlæg tidligt imorges herinde.. Mon ikke admin har slettet dem nu :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Har også oplevet lidt sløvhed og nogle fejlmeddelser.

Det er ofte det det sker med hjemmesider som denne når databaserne begynder at fylde meget.. Evt kan det hjælpe at skifte server eller forøge kapaciteten, men det er jo ikke sådant bare lige :blink:

Noget andet kan være at serveren "stormes" af mange spambotter samtidigt, hvilket kan være hård kost for serverne.. Kunne måske godt være tilfældet, da jeg så et par spamindlæg tidligt imorges herinde.. Mon ikke admin har slettet dem nu :-)

 

:shock: Nøjjj en masse flotte/svære ord :blink:

 

Jeg så også Nike-vennen imorges og nu hvor jeg skulle til at shoppe er de væk :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...