Hop til indhold

går det lidt langsomt...?


Gæst snevinter
 Share

Recommended Posts

Jeg har faktisk også tænkt på, at det var ret langsomt de sidste dage. Og da jeg uploadede billeder, tog det nok 10 min. før den var klar. Har ellers før postet med max (5 billeder) hvor det er gået ret snapt. :mrgreen:

 

Upload af billeder har ikke noget med forum at gøre - det er din upload hastighed der har haltet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Er der stadig problemer ?

 

Jep - jeg syntes den står stille ved skift mellem tråde og efter man har postet et indlæg :-)

 

Kan da lige fortælle at det tog ½ min. tid fra jeg trykkede på send svar og til det var postet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

jeg ved ikke om det er min computer.

 

nogle gange når jeg klikker på 'tak' så får personen ikke tak.

 

nogle gange når jeg vil skifte side, så går det i stå. Et par gange har jeg lukket explorer ned og åbnet igen og går ind på hf og så går det igen

 

andre gange går det bare langsomt, men siden skifter.

 

for det meste går det fint.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
jeg ved ikke om det er min computer.

 

nogle gange når jeg klikker på 'tak' så får personen ikke tak.

 

nogle gange når jeg vil skifte side, så går det i stå. Et par gange har jeg lukket explorer ned og åbnet igen og går ind på hf og så går det igen

 

andre gange går det bare langsomt, men siden skifter.

 

for det meste går det fint.

 

Så har du ligesom helgarderet dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep - jeg syntes den står stille ved skift mellem tråde og efter man har postet et indlæg :-)

 

Kan da lige fortælle at det tog ½ min. tid fra jeg trykkede på send svar og til det var postet.

 

I går var den ekstrem langsom her, det tog 7 lange og en krig inden et indlæg var postet.

 

I dag har der ingen problemer været. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved ikke om det er min computer.

 

nogle gange når jeg klikker på 'tak' så får personen ikke tak.

 

nogle gange når jeg vil skifte side, så går det i stå. Et par gange har jeg lukket explorer ned og åbnet igen og går ind på hf og så går det igen

 

andre gange går det bare langsomt, men siden skifter.

 

for det meste går det fint.

 

Jeg er opmærksom på at TAK funktionen kan give lidt problemer, jeg har dog ikke gjort noget ved denne, da jeg endnu ikke er sikker på det er en funktion jeg ønsker at have på forum.

Link til indlæg
Del på andre sites

I går var den ekstrem langsom her, det tog 7 lange og en krig inden et indlæg var postet.

 

I dag har der ingen problemer været. :vinken:

 

Var det kun her på siden, tænker på om det måske kan have været pcén?

 

Jeg kunne godt tænke mig, hvis nogen lige vil prøve andre sider når der opleves sløvheder. Det er meget sjældent jeg selv oplever det, så har ikke så meget at fejlsøge på.

 

Dog vil jeg lige påpege, at periodisk ustabilitet nok ikke helt kan undgås :-)

 

Der er enkelte tidspunkter hvor serveren må knokle, for at indeksere sæge på alle jeres indlæg, og genere RSS feed, tjekke brugergrupper, oprette sitemap osv - måske det kan have spillet ind hos mange, hvis det kun opleves kortvarigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Jeg er opmærksom på at TAK funktionen kan give lidt problemer, jeg har dog ikke gjort noget ved denne, da jeg endnu ikke er sikker på det er en funktion jeg ønsker at have på forum.

 

Hmmm - jeg syntes nu TAK er hyggelig/sjov/anvendelig. Men det kan da være vi bruger den for forskelligt. :-D

 

Jeg rækker finger op når du spørger: hvem vil beholde TAK.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er opmærksom på at TAK funktionen kan give lidt problemer, jeg har dog ikke gjort noget ved denne, da jeg endnu ikke er sikker på det er en funktion jeg ønsker at have på forum.

 

Den er ellers smart, så skal man ikke lave en post hver evig eneste gang man gerne vil takke for noget, som man egentlig ikke behøves at poste et tak for.....giver det mening?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Den er ellers smart, så skal man ikke lave en post hver evig eneste gang man gerne vil takke for noget, som man egentlig ikke behøves at poste et tak for.....giver det mening?

 

Jep.. og enig! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst X-TUB
Men som sagt, ikke noget teknisk geni her :blink:

 

Det er heller ikke lige det jeg praler med at være ude i byen :-D

Så vi skal nok være taknemmelige for at der er nogle der er det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...