Hop til indhold

Det var godt nok spændende ...


Freudika
 Share

Recommended Posts

Kom hun ud af døren og så sad den i venteværelset? Eller var det omvendt?

For hvis det var det første synes jeg at jeg har oplevet det mange gange, ikke kun med Toffi men med adskillige andre hunde også.

 

Måske er det duftene eller noget der gør at de er lidt oppe på dupperne. For de hunde der netop har været i behandling er adrenalinen måske lidt oppe at køre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Øv det var da grimt :(

 

Skete der noget med bulldoggen?

 

Jeg troede altid man skulle have sine hunde i snor ved dyrlægen netop pga al den stress der kan være enkelte steder - var det kun bulldoggen der ikke havde snor på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der skete ikke noget med nogen af dem ... Jeg snuppede lynhurtigt Bella - og Buldoggen lignede een der ikke helt kunne forstå, hvad der foregik ... Buldoggen var også noget ... voldsom i sit sprog ... hun stod langt ind over Bellas ryg - sikkert rigtig ubehageligt for Bettebimsen ... og når noget ikke passer den unge dame - så har hun det jo med at sige fra - temmelig kontant ... men altså - jeg snuppede Bella - og Buldogge-pigens ejer tog fat i hendes halsbånd ... og så var den ikke så meget længere ... men for pokker ... Bella er godt nok ikke ked af det ...

 

Vi var lige kommet og sad og ventede - og Buldoggen kom ud fra undersøgelse ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Der skete ikke noget med nogen af dem ... Jeg snuppede lynhurtigt Bella - og Buldoggen lignede een der ikke helt kunne forstå, hvad der foregik ... Buldoggen var også noget ... voldsom i sit sprog ... hun stod langt ind over Bellas ryg - sikkert rigtig ubehageligt for Bettebimsen ... og når noget ikke passer den unge dame - så har hun det jo med at sige fra - temmelig kontant ... men altså - jeg snuppede Bella - og Buldogge-pigens ejer tog fat i hendes halsbånd ... og så var den ikke så meget længere ... men for pokker ... Bella er godt nok ikke ked af det ...

 

Vi var lige kommet og sad og ventede - og Buldoggen kom ud fra undersøgelse ...

 

Sådan er cairn babyer som regel også, og hvis mine endelig lagde sig ned kunne man sagtens se at det kun var skuespil :lol:

 

Hvalpepas er en skøn ting :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...