Hop til indhold

Lp træningstråden


Linda
 Share

Recommended Posts

Fantastisk flot arbejde... Og lidt sjovt at se at han har det som Cassi lige inden han skal sendes til cirklen. Den hunderups har liiiidt svært ved at finde jorden(Cassi gør det samme ved alle øvelser der indeholder løb "smil")

 

Ja, han bliver meget let lidt høj! Derfor har jeg faktisk en særlig forkommando, hvor han presser baghovedet ind i min hånd - så kan jeg holde ham nede :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

ang. stillingskift jeg har skiftet fra låste bagben til låste forben da hendes naturlige mønster langt hen ad vejen er med låste forben, dog kniber det fra sit til dæk og indimellem fra sit til stå da hun rykker forben frem her. Tror dog at jeg nok skal få styr på det hen af vejen.

Men nu er der så en der har fortalt mig at det er meget belastende for hunden og især store hunde, min er en golden retriever på 1,5 år. Så blev jeg lidt bekymmeret om jeg overhovedet kan træne det. Jeg træner det ca. hver anden dag og det er ikke i 10 min.

Hvad er jeres erfaringer??

Link til indlæg
Del på andre sites

ang. stillingskift jeg har skiftet fra låste bagben til låste forben da hendes naturlige mønster langt hen ad vejen er med låste forben, dog kniber det fra sit til dæk og indimellem fra sit til stå da hun rykker forben frem her. Tror dog at jeg nok skal få styr på det hen af vejen.

Men nu er der så en der har fortalt mig at det er meget belastende for hunden og især store hunde, min er en golden retriever på 1,5 år. Så blev jeg lidt bekymmeret om jeg overhovedet kan træne det. Jeg træner det ca. hver anden dag og det er ikke i 10 min.

Hvad er jeres erfaringer??

 

Selvfølgelig kan du det :-D

Jeg ville slet ikke være bekymret, hvis bare du bygger det langsomt op. Det er klart, at det kræver mange muskler, men de bliver jo stærkere med tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...