Hop til indhold

Erfaring med fromm foder??

Gæst morgan
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Vi har tidligere fodre med det.

Det var OK, men synes ikke helt afføringen var i orden og jeg var ikke helt tilfreds med pelsen.

Men fint foder til pengene og et rigtig godt alternativ til de mest udbredte mærker og Bamse synes det smagte skønt - Men han æder så også ALT :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har tidligere fodre med det.

Det var OK, men synes ikke helt afføringen var i orden og jeg var ikke helt tilfreds med pelsen.

Men fint foder til pengene og et rigtig godt alternativ til de mest udbredte mærker og Bamse synes det smagte skønt - Men han æder så også ALT :mrgreen:

Ok tak, det var lidt æv for jeg havde håbet på at dette var foderet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ok tak, det var lidt æv for jeg havde håbet på at dette var foderet :blink:

Det kan det også sagtens være - Begge mine hunde er lidt følsomme med foderet.

Kaia, den yngste, har jeg kun fået hende over på Orijen, Acana og Tholo med succes og Bamse, den ældste, fungere indtil videre kun på Acana (fish) og Tholo....

Alt andet er der enten bøvl med afføring, pels, allergi, osv.

Så de er lidt nogle særtilfælde :genert:

Og jeg vil gerne fodre begge hunde med det samme, fordi det er mest praktisk og økonomisk.

Men Fromm som sådan tror jeg er udmærket foder - og jeg er vild med det holistiske princip. :5up:

Ellers så er Tholo en kæmpe hitter herhjemme, til noget nær samme pris.

Men igen - Det er så individuelt hvad hundene fungere på, så der er ikke andet for end at prøve det.

Ville i hvertfald ikke være nervøs for at prøve 2 mdr. på Fromm adult gold og se hvordan din hund fungere på det, for det er et ganske fornuftigt foder!! Der er ikke noget decideret skadeligt i det, og det er til en pris, hvor man kan kyle resten ud, hvis det viser sig at være helt galt.

Har også hørt om hunde der fik total racermave af kingsmore og andre, som sværger til mærket fordi hundene fungere helt perfekt på det :vedikke:

Så man kan ikke altid regne med andre erfaringer.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan det også sagtens være - Begge mine hunde er lidt følsomme med foderet.

Kaia, den yngste, har jeg kun fået hende over på Orijen, Acana og Tholo med succes og Bamse, den ældste, fungere indtil videre kun på Acana (fish) og Tholo....

Alt andet er der enten bøvl med afføring, pels, allergi, osv.

Så de er lidt nogle særtilfælde :genert:

Og jeg vil gerne fodre begge hunde med det samme, fordi det er mest praktisk og økonomisk.

Men Fromm som sådan tror jeg er udmærket foder - og jeg er vild med det holistiske princip. :5up:

Ellers så er Tholo en kæmpe hitter herhjemme, til noget nær samme pris.

Men igen - Det er så individuelt hvad hundene fungere på, så der er ikke andet for end at prøve det.

Ville i hvertfald ikke være nervøs for at prøve 2 mdr. på Fromm adult gold og se hvordan din hund fungere på det, for det er et ganske fornuftigt foder!! Der er ikke noget decideret skadeligt i det, og det er til en pris, hvor man kan kyle resten ud, hvis det viser sig at være helt galt.

Har også hørt om hunde der fik total racermave af kingsmore og andre, som sværger til mærket fordi hundene fungere helt perfekt på det :vedikke:

Så man kan ikke altid regne med andre erfaringer.;-)

Ja ligesom med mennesker så er hunde også forskellige, jeg har valgt at give fromm foder en chance.

Læste at det ikke indeholder majs og hvede, samtidig med at det ikke bliver testet på dyr, hvilket er rigtig vigtigt for mig. Men tak for dit input ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst meinertn

Jeg fodrer min cocker spaniel og min tibetanske terrier på Fromm Adult - og de ser flotte ud og vigtigst af alt så spiser de op (de kan nemlig godt begge være lidt kræsne :roll:).

Så foderet får mine anbefalinger med på vejen - og leveringen til døren skal man heller ikke kimse af :-D

Link til indlæg
Del på andre sites