Hop til indhold

Pinligt spørgsmål


Aslan
 Share

Recommended Posts

Og jeg aner ikke om det ER under adfærd, men nu prøver vi;

 

Det var helt vildt pinligt her forleden....

 

Aslan og jeg er ude og gå, og så kommer der to lyshåret piger, de vil jo gerne klappe den her deeeeeeeeeeejlige hvalp, som begynder at strinte, og bag efter kommer den lille pistol ud.

 

Den lille pistol har siden da været MEGET ude.... Og jeg har aldrig haft hanhund!

 

Nu er spørgsmålet....hvorfor kommer den lille pistol meget tit frem?

 

Ud over det, er han også begyndt at humpe sin tante nanna (svigers ene labradore)

 

Han er kun 13 uger, er det ikke liiiiiiiiiiiidt for tidligt at begynde på sexuale tendenser?:oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den lille pistol (her kaldet den lille fniller-gøj...bagved den sidder det lille ringleværk :-D) dukker bare frem, når Aslan er i legehumør...sådan lettere opkørt. Der er ikke noget sexuelt i det...endnu.

 

Det er også bare leg, når han humper dit og dat, men det må I hellere få ham fra nu mens han er lille. Det er sååååå træls med en voksen hund, der hænger om benet på en selv, tante Olga og andre gæster.

 

Og afvænningen er bare efter den metode I også bruger, når I vænner ham af med alt muligt andet pjank (æde potteplanter, møbler eller hvad en hvalp nu ellers gør det i). Der er ikke noget andet i det end en begyndende dårlig vane...

Link til indlæg
Del på andre sites

Han får ikke lov at humpe mennesker, men ville mene at tanta nanna (svigers labradore) selv siger fra?

Det er streeeeeeengt forbudt ved mennesker!

 

Og vi prøver så vidt muligt at holde ro på, men vi kan jo desværre ikke helt skjule vores "nu måtte det gerne være slut, bare det var overstået" følelser HELT, trods vi prøver.

 

Vores flytte planer for i dag gik også i vasken, sviger mekaniken kunne ikke passe aslan, så vi flytter ikke videre i dag, heldigvis har vi indtil den 14 :blink:

 

Så pistolen kommer når pistolen kommer, og så må vi jo bare lade som ingen ting :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han får ikke lov at humpe mennesker, men ville mene at tanta nanna (svigers labradore) selv siger fra?

Det er streeeeeeengt forbudt ved mennesker!

Det er ikke sikkert hun gør det, nogle hunde finder sig bare i det, og hvis hun bare finder sig i det kan Aslan nemt tro at så må andre hunde også bare finde sig i det.

 

Jeg syntes i skal stoppe ham når han humper Tante Nanna, det er vildt irriterende at have en hund der humper alle andre hunde.

 

Og vi prøver så vidt muligt at holde ro på, men vi kan jo desværre ikke helt skjule vores "nu måtte det gerne være slut, bare det var overstået" følelser HELT, trods vi prøver.

 

Vores flytte planer for i dag gik også i vasken, sviger mekaniken kunne ikke passe aslan, så vi flytter ikke videre i dag, heldigvis har vi indtil den 14 :blink:

 

Så pistolen kommer når pistolen kommer, og så må vi jo bare lade som ingen ting :engel:

Held og lykke med flytningen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ud over det, er han også begyndt at humpe sin tante nanna (svigers ene labradore)

 

 

Nu er jeg godt nok i tvivl, for jeg aner ikke hvad humpe betyder.

 

Min Shih Tzu på 6 md. er lige kommet i løbetid - og i ugen inden havde hun en adfærd, jeg aldrig har set før. :eek:

Hun har en bamse, som hun satte sig overskrævs på, og så lavede hun nogle bevægelser :oops::oops:, som måske ligner det en hanhund gør ved parring - jeg ved det ikke - har aldrig set det - kan kun gætte. Er det at humpe :?:

 

Hun har kun gjort det ved denne bamse, ikke ved os eller andre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg godt nok i tvivl, for jeg aner ikke hvad humpe betyder.

 

Min Shih Tzu på 6 md. er lige kommet i løbetid - og i ugen inden havde hun en adfærd, jeg aldrig har set før. :eek:

Hun har en bamse, som hun satte sig overskrævs på, og så lavede hun nogle bevægelser :oops::oops:, som måske ligner det en hanhund gør ved parring - jeg ved det ikke - har aldrig set det - kan kun gætte. Er det at humpe :?:

 

Hun har kun gjort det ved denne bamse, ikke ved os eller andre.

 

Se, det er lige præcis humpningens ædle kunst du dér har bevidnet ha ha ha...

Link til indlæg
Del på andre sites

OKAYYYYYYYYYYYYYYYYYY

 

Men, igår aftes, var tante EMMA i løbe tid, og jeg tror ikke Aslan er klar over at han ikke er gammel nok enndu, for hun fik da hele turen, heldigvis har ikke styr på at komme op!

 

For ikke at snakke om emma der konstant rendte rundt og puttede sin rumpe i hans hoved.

 

Så det endte med at der hele tiden var en der holdte øje med hvor hundene var :roll:

 

Hvornår virker en hvalps sæd celler?

Først fra de er kønsmodne? (plz sig ja til den!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
OKAYYYYYYYYYYYYYYYYYY

 

Men, igår aftes, var tante EMMA i løbe tid, og jeg tror ikke Aslan er klar over at han ikke er gammel nok enndu, for hun fik da hele turen, heldigvis har ikke styr på at komme op!

 

For ikke at snakke om emma der konstant rendte rundt og puttede sin rumpe i hans hoved.

 

Så det endte med at der hele tiden var en der holdte øje med hvor hundene var :roll:

 

Hvornår virker en hvalps sæd celler?

Først fra de er kønsmodne? (plz sig ja til den!)

 

Rumpe!! :shock: Der er altså noget tante Emma har misforstået :blink:

 

Jeg ville spørge dyrlægen hvornår din race ca. er kønsmoden, jeg vil mene det variere meget fra race til race, og så igen variere det nok også i forhold til den enkelte hund, men så har du da lidt at gå efter. :-)

 

Jeg vil bare lige komme med en lille indskudt bemærkning der hedder: At selvom han ikke er kønsmoden endnu skal i være påpasselige med at lade dem "hygge" (jeg er ikke sikker på jeg helt læser dit indlæg rigtigt :oops: altså om de har fået "lov" eller ikke) idet tæven kan blive skadet under "akten". Ja og hannen også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
OKAYYYYYYYYYYYYYYYYYY

 

Men, igår aftes, var tante EMMA i løbe tid, og jeg tror ikke Aslan er klar over at han ikke er gammel nok enndu, for hun fik da hele turen, heldigvis har ikke styr på at komme op!

 

For ikke at snakke om emma der konstant rendte rundt og puttede sin rumpe i hans hoved.

 

Så det endte med at der hele tiden var en der holdte øje med hvor hundene var :roll:

 

Hvornår virker en hvalps sæd celler?

Først fra de er kønsmodne? (plz sig ja til den!)

 

Jeg kan ikke forestille mig at han kan være kønsmoden endnu, hanhunde der opnår de 80 kg plejer at blive sent kønsmodne og Aslan er jo bare en bette baby :-D

 

Men han kan lugte at der er et eller andet i hvert fald, Emma er jo ikke ked af det kan man sige :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rumpe!! :shock: Der er altså noget tante Emma har misforstået :blink:

 

Jeg ville spørge dyrlægen hvornår din race ca. er kønsmoden, jeg vil mene det variere meget fra race til race, og så igen variere det nok også i forhold til den enkelte hund, men så har du da lidt at gå efter. :-)

 

Jeg vil bare lige komme med en lille indskudt bemærkning der hedder: At selvom han ikke er kønsmoden endnu skal i være påpasselige med at lade dem "hygge" (jeg er ikke sikker på jeg helt læser dit indlæg rigtigt :oops: altså om de har fået "lov" eller ikke) idet tæven kan blive skadet under "akten". Ja og hannen også.

 

Nej nej, han har ikke styr på at komme op, men den gamle lab på 7 er meget villig :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Grundet alt det flytning har sviger passet aslan i dag.

I dag var emma knap så villig og aslan knap så interesseret.

Men han var også en træt hund, istedet for en aktiv hund.

 

Meeeeeeeeen alt det snusen og humpning....det er altså lige i overkanten efter min mening :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...