Hop til indhold

STØT HUNDE-FORUM - BLIV SPONSOR!


Nollike
 Share

Recommended Posts

Jeg var forresten ét af de medlemmer, der tidligt foreslog en sponsor ordning, om man vil være med eller ej er helt op til den enkelte

 

Helt enig. Vi har såmænd også en sådan, som godt nok ikke er kommet på vores nye portal.

Det var nu mere det at opfordre til at sponsorere i en tråd der fik mig til at reagere ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 116
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig. Vi har såmænd også en sådan, som godt nok ikke er kommet på vores nye portal.

Det var nu mere det at opfordre til at sponsorere i en tråd der fik mig til at reagere ;-)

 

Nu var det jo en bruger, der startede tråden og herinde tror jeg egentlig ikke, at der er nogle, der føler sig pressede til at gøre noget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Nu ikke alt det snak, kære Tante, bare spyt penge i kassen...ikke mindst så vi andre fortsat kan nyde dit behagelig nærvær :mrgreen:

 

Du kan jo spørge admin om man må indbetale sponsorater i en andens navn :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Ha ha ha, mja det kunne jeg selvfølgelig, men, kære Tante, nu er du jo snart sagt den eneste, der ikke er sponsor, så jeg vil da helt klart mene, at den fornøjelse skal du selv have :mrgreen:

 

Nu er det jo muligt at være undercoversponsor :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig. Vi har såmænd også en sådan, som godt nok ikke er kommet på vores nye portal.

Det var nu mere det at opfordre til at sponsorere i en tråd der fik mig til at reagere ;-)

 

Tror lige at vi tager den en gang til for Prins Knud...

Det var MIG der oprettede tråden fordi jeg synes at Admin gør et kæmpe stykke arbejde til glæde for mange og derfor ville jeg lige gøre opmærksom på at det er muligt at blive sponsor, så Admin ikke både skal bruge en masse tid på siden (som han gør) og samtidig betale for den! Andet var det ikke! Jeg synes ikke at han har været ret god til at synliggøre at muligheden for at sponsorere var tilstede og derfor lavede jeg tråden om det.

Det har ikke været min mening at presse nogen, ej heller at skubbe Admin ud i en større diskussion om, hvordan han bruger de sponsorpenge der måtte komme ind, så det beklager jeg Admin :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Beklager. Overså spørgsmålet.

 

Ok. Ikke meget anderledes end jeg ville gøre det.

 

Dét ved jeg ;)

 

Hvorfor? Photobucket og lignende er gratis, og væsentligt mere sikkert end Vbulletin, hvad angår arkivering af billeder og film. Jeg ahr på de to fora jeg arbejder på, endnu tilgode at se en fejl ske på baggrund af at indholdet er hosted andetsteds.

Det eneste sted der kan opstå en fejl, er hvis brugeren fjerner bilelderne fra hosten selv.

 

Dét mener jeg absolut heller ikke du gør. Jeg spørger blot ind til hvad det er der gør denne side så dyr at drive at det er nødvendigt at opfordre folk til at sponsorere. Jeg kan endnu ikke se hvor reklamepenge og sponsorpenge skulle bruges henne :?:

 

 

Tror jeg dét? Nej. det gør jeg ikke. Jeg stiller blot spørgsmålstegn ved enkelte ting, er det blevet forbudt?

 

Jeg gentager gerne: Jeg syntes det er en fin, og velfungerende side, men i direkte sammenligning er den ikke ekceptionel god/velfungerende. Den virker, og ser fin ud, særligt for én mands værk, men bedre er den nu altså ikke. Hvilket er baggrunden for mine spørgsmål. Mere er der såmænd ikke i dét

 

Men jeg har nu fået de svar jeg søgte, og det takker jeg naturligvis for :)

 

Hvilken en sammenligner du her med? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Beklager. Overså spørgsmålet.

 

Ok. Ikke meget anderledes end jeg ville gøre det.

 

Dét ved jeg ;)

 

Hvorfor? Photobucket og lignende er gratis, og væsentligt mere sikkert end Vbulletin, hvad angår arkivering af billeder og film. Jeg ahr på de to fora jeg arbejder på, endnu tilgode at se en fejl ske på baggrund af at indholdet er hosted andetsteds.

Det eneste sted der kan opstå en fejl, er hvis brugeren fjerner bilelderne fra hosten selv.

 

Dét mener jeg absolut heller ikke du gør. Jeg spørger blot ind til hvad det er der gør denne side så dyr at drive at det er nødvendigt at opfordre folk til at sponsorere. Jeg kan endnu ikke se hvor reklamepenge og sponsorpenge skulle bruges henne :?:

 

 

Tror jeg dét? Nej. det gør jeg ikke. Jeg stiller blot spørgsmålstegn ved enkelte ting, er det blevet forbudt?

 

Jeg gentager gerne: Jeg syntes det er en fin, og velfungerende side, men i direkte sammenligning er den ikke ekceptionel god/velfungerende. Den virker, og ser fin ud, særligt for én mands værk, men bedre er den nu altså ikke. Hvilket er baggrunden for mine spørgsmål. Mere er der såmænd ikke i dét

 

Men jeg har nu fået de svar jeg søgte, og det takker jeg naturligvis for :)

Du har lov til at mene den ikke ikke er supergod siden her, men medlemstallet taler vist for sig selv.

sammenlignet med hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt har jeg svært ved at forstå, hvorfor admin. skal bære hele den økonomiske byrde, når vi nu er så mange, der har fornøjelse af at "hænge" herinde :hmm: - og der går intet af eller fra mig ved at stikke ham en "hund" om året :neutral:

 

Jeg tror måske også det her er den billigste form for overspringshandling jeg længe er faldet over :lol:

Og hvis der går lidt ekstra, forventede, penge ind på min konto imorgen - så er jeg skisme også sponsor.. Billigere end at købe en DVD, og holder meeeget længere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har lov til at mene den ikke ikke er supergod siden her, men medlemstallet taler vist for sig selv.

sammenlignet med hvad?

 

 

Den site han selv er mod på kunne jeg levende forestille mig. Synes det ligner skjult reklame det her, but I could be wrong, som de siger over i Bluff....

Link til indlæg
Del på andre sites

Den site han selv er mod på kunne jeg levende forestille mig. Synes det ligner skjult reklame det her, but I could be wrong, som de siger over i Bluff....

 

Og nej. Dét er at lægge en hensigt på mig, som absolut ikke hører nogen steder hjemme.

Min "egen" er ikke bedre end denne. Indeholder rent faktisk færre "gadgets" end denne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror lige at vi tager den en gang til for Prins Knud...

Det var MIG der oprettede tråden fordi jeg synes at Admin gør et kæmpe stykke arbejde til glæde for mange og derfor ville jeg lige gøre opmærksom på at det er muligt at blive sponsor, så Admin ikke både skal bruge en masse tid på siden (som han gør) og samtidig betale for den! Andet var det ikke! Jeg synes ikke at han har været ret god til at synliggøre at muligheden for at sponsorere var tilstede og derfor lavede jeg tråden om det.

Det har ikke været min mening at presse nogen, ej heller at skubbe Admin ud i en større diskussion om, hvordan han bruger de sponsorpenge der måtte komme ind, så det beklager jeg Admin :cry:

 

Det skal du ikke tænke på - jeg er dog selv ved at være ked af at alt hvad jeg gør, skal forsvares hele tiden, især når der i bund og grund kun er én der kender til hunde-forum.dks detaljeret setup - og det er mig :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

hvilken én?

Andre sider der bygger på samme grundlag: Vbulletin.

 

Du skal være velkommen til at kigge andre "brugeres" sider igennem også. MEget lort, men også meget godt imellem.

 

http://www.vbulletin.com/

 

Hvordan definerer du godt ?

 

Vi har et forum der spiller, og vildt mange besøgende, det er rent faktisk nok.

 

Tænker du på en masse blinkende lir skulle give en god side ?

 

Hvad mener du mangler her for at DU ville syntes det var super godt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal du ikke tænke på - jeg er dog selv ved at være ked af at alt hvad jeg gør, skal forsvares hele tiden, især når der i bund og grund kun er én der kender til hunde-forum.dks detaljeret setup - og det er mig :-(

 

 

Hey, stop det der. Det forum du har lavet er en succes. Folk vælter til, skriver, poster billeder og har det sjovt her og udveksler erfaringer på alle planer. Du springer rundt for os, bruger tid og penge på det her og vi nyder at være her.

 

Der vil dog altid være nogle, der vil strøg lidt malurt i bægret og det kommer til at gå ud over dig, da stedet er dit. Du må bare vænne dig til at succes ikke altid er alle til behag. Der er ting, du bare må lære at se hen over...

 

Vi er så mange, der er glade for at være her, og så må du altså ikke miste gejsten, fordi nogle ikke er det. Det sted her er et godt sted at være :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal du ikke tænke på - jeg er dog selv ved at være ked af at alt hvad jeg gør, skal forsvares hele tiden, især når der i bund og grund kun er én der kender til hunde-forum.dks detaljeret setup - og det er mig :-(

 

Nu har jeg aldrig før oplevet nogle brokke sig rigtig over det arbejde du har lavet her Admin - men der er vist en klar overFLOD af folk, som har det direkte omvendt og elsker hunde-forum.dk! :klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan definerer du godt ?

 

Vi har et forum der spiller, og vildt mange besøgende, det er rent faktisk nok.

 

Tænker du på en masse blinkende lir skulle give en god side ?

 

Hvad mener du mangler her for at DU ville syntes det var super godt?

 

Lad dog knolden mene hvad han vil. Os der bruger Forum er rigtig godt tilfredse. Der er altid nogle der er så eventyrlig kloge når de bare ikke selv skal stå med det, så glem det!. Du har ikke brug for hans råd,... du kan selv.

 

Du har lavet et fint forum hvor man bare kan ønske,..... og så sker det. :mrgreen: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har et forum der spiller, og vildt mange besøgende, det er rent faktisk nok.

 

Tænker du på en masse blinkende lir skulle give en god side ?

 

Hvad mener du mangler her for at DU ville syntes det var super godt?

 

Hvis du nu husker tilbage til et tidligere indlæg, så skrev jeg også at det var et fint og velfungerende forum. Dén udtalelse står jeg stadig ved.

 

At folk vælger at tolke det at jeg ikke mener det her forum er noget ekceptionelt, som at jeg siger det er skidt, må stå for deres regning.

 

Nej. Blinkende lir syntes jeg der allerede er tæt på for meget af. Jeg personligt foretrækker et mere simpelt design, med funktionerne i behold, dog uden bannere, uden alt for meget info i tråd-beskrivelserne, uden reklamer osv.

 

Hvad der mangler?

Ærligt svar: lidt oprydning. Helt overordnet set ser det en anelse rodet ud. Velfungerende, men rodet.

Af funktioner: Intet for nuværende. Det der er, er velintegreret, og fungerer fint.

Udseende: Man kunne måske tænke på at afvige lidt fra Vbulletin standarden, hvad det nuværende læner sig ret kraftigt op af. Det er dog en smagssag. Personligt kan jeg godt lide det nuværende udseende, som er rimeligt overskueligt, og ikke anstrengende for øjnene.

 

Hvis du vil have en mere dybdegående forklaring på hvad jeg mener, giver jeg den gerne. :-)

 

(som sidebemærkning kan man så undre sig over at man ikke kan stille et lidt mere alvorligt spørgsmål, uden at skulle tillægges hensigter og kaldes "knold" :confused:)

;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal du ikke tænke på - jeg er dog selv ved at være ked af at alt hvad jeg gør, skal forsvares hele tiden, især når der i bund og grund kun er én der kender til hunde-forum.dks detaljeret setup - og det er mig :-(

 

Der er jo en ignorerings dims i kontrolpanelet

 

Host host hooooooooooooooost :mrgreen:

 

I bund og grund er det vigtigste at vi brugere får det ud af forumet som vi gør, og ikke så vigtigt om andre syntes den er dårlig.

 

Jeg er glad for at det er her, for her kan jeg stille alle de spørgsmål jeg vil og kan, og på de fleste får jeg et svar.

 

For MIG er forumet funktionel og er det ikke det er er vigtigst?

 

:lun: admin :lun:

 

 

Hvor om alting er:

Måske ham D gutten/kvinden, gerne ville have et job herinde, til at lave sine egne ideer på siden? Og hjæææælpe, helt gratis, og bruge alt sin fritid helt gratis :blink:

(ja jeg er ironisk nu, for jeg syntes denne tråd er BLEVET latterlig, og alligevel deltager jeg selv :roll: )

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Hvad der mangler?

Ærligt svar: lidt oprydning. Helt overordnet set ser det en anelse rodet ud. Velfungerende, men rodet.

Af funktioner: Intet for nuværende. Det der er, er velintegreret, og fungerer fint.

Udseende: Man kunne måske tænke på at afvige lidt fra Vbulletin standarden, hvad det nuværende læner sig ret kraftigt op af. Det er dog en smagssag. Personligt kan jeg godt lide det nuværende udseende, som er rimeligt overskueligt, og ikke anstrengende for øjnene.

 

 

Hvorfor skulle det laves om?

Det fungere jo fint!

Det ville da være total idiot arbejde at gøre det fordi en, som ikke bruger forumet, syntes, eller er det bare mig der er doven?

 

Lad os så lege at admin laver det liiiiiiiiiiige som du vil have det.

Det brøds jeg mig ikke om, derfor starter jeg enlatterlig tråd.

Så laver admin det hele om igen, for jeg er jo en dejlig person som man ikke kan stå for....:lun:

og sådan bliver vi ved indtil admin er grå og gammel og på hans gravsten stod der at vi to ødelagde hans liv :megaked:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...