Hop til indhold

STØT HUNDE-FORUM - BLIV SPONSOR!


Nollike
 Share

Recommended Posts

Det der gør et forum som denne god, det er brugerne. Jeg er herinde fordi her er hyggeligt og rart at være, her er en god atmosfære.

 

Vi glæder os med hinanden når noget går godt, vi føler med hinanden når noget går skidt, vi hjælper hinanden med gode råd så godt som vi hver især formår. Her er ingen der er klogere og mere end andre. Der er nogle der har en større viden om hunde og en større erfaring end andre, men vi er alle lige.

 

Admin er ham der gør det muligt for os at kunne være herinde. Det er ham der har arbejdet med at alt fungere. Det arbejde vil jeg gerne støtte og derfor er jeg sponsor. Skulle der falde et par håndøre af til Admin, så er det ham vel undt. Jeg ville nødig undvære hunde-forum.

 

Alt dette kan nok så fine systemer og designs og hvad det nu hedder altsammen ikke erstatte.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 116
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

(som sidebemærkning kan man så undre sig over at man ikke kan stille et lidt mere alvorligt spørgsmål, uden at skulle tillægges hensigter og kaldes "knold" :confused:)

;-)

 

Ja, det var den høflige version. Vil du hellere have den ærlige?.

 

Tror ikke du er klar over det men du har jogget lidt i nælderne. Det virker meget provokerende, at du (som udefra kommende) kritiserer vores Admin for det store arbejde han gør for os og det tror jeg samtlige brugere vil skrive under på.

 

Men det lyder da som om du selv kan det dèr med debatsider, så hvorfor ikke bare lave en om hunde, som du selv gerne vil se den?. Jeg skal da nok komme forbi og kigge,.. og jeg lover at jeg tager de positive briller på. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad dog knolden mene hvad han vil. Os der bruger Forum er rigtig godt tilfredse. Der er altid nogle der er så eventyrlig kloge når de bare ikke selv skal stå med det, så glem det!. Du har ikke brug for hans råd,... du kan selv.

 

Du har lavet et fint forum hvor man bare kan ønske,..... og så sker det. :mrgreen: :5up:

 

:5up:

Det er det bedste hunde-forum i Danmark, at nogen så synes her er rodet, kedeligt m.m. på stå på deres egen regning. Forstår ikke hvorfor der er her så.

Der er rigtig mange der kommer fra et gratisforum der slet ikke virkede. Her er det også gratis, men det funker. Man bestemmer selv om man vil give et bidrag, og når man ser hvor mange der har givet en hund eller mere må det da være et tegn på tilfredshed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var den høflige version. Vil du hellere have den ærlige?.

 

Tror ikke du er klar over det men du har jogget lidt i nælderne. Det virker meget provokerende, at du (som udefra kommende) kritiserer vores Admin for det store arbejde han gør for os og det tror jeg samtlige brugere vil skrive under på.

 

Men det lyder da som om du selv kan det dèr med debatsider, så hvorfor ikke bare lave en om hunde, som du selv gerne vil se den?. Jeg skal da nok komme forbi og kigge,.. og jeg lover at jeg tager de positive briller på. ;-)

 

Sådan én har han allerede talk-pets.com :blink:

 

Har været inde at lure (måtte regisere mig først :hmm:) - dette forum er langt bedre :5up: mindre rodet :???: for slet ikke at sige bedre besøgt (PS: 111 medlemmer / 98 aktive) :engel:

 

Jeg synes det er fint, at han kommer med kritik, kritik er vejen til forbedringer, men god eller negativ kritik der står alene uden begrundelser og forslag til evt. forbedringer har en tendens til at lugte af k080.gif

 

 

:blink: :engel:

Redigeret af a9
Tilføjelse = PS
Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan én har han allerede talk-pets.com :blink:

 

Har været inde at lure (måtte regisere mig først :hmm:) - dette forum er langt bedre :5up: mindre rodet :???: for slet ikke at sige bedre besøgt :engel:

 

Jeg synes det er fint, at han kommer med kritik, kritik er vejen til forbedringer, men god eller negativ kritik der står alene uden begrundelser og forslag til evt. forbedringer har en tendens til at lugte af k080.gif

 

 

:blink: :engel:

 

Jeg har også været inde og lure. ( Jeg skulle ikke registrere mig først). :blink: Jeg kunne sagtens komme ind og se indlæg der var skrevet. Jeg trykkede på blogs og derefter på et brugernavn og på tråde som pågældende havde skrevet og jeg var inde. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jeg den eneste med engelsk forside?

 

For så var det da den første uoverskuelig ting for mig(men nu var det jo også internationalt?!?!?!)!

 

Ikke at jeg vil begynde at sende kritikken videre....det er jeg jo for god til

:engel::engel::engel::engel::engel::engel::engel::engel::engel::engel::engel:

 

Der er et dansk flag som du kan trykke på hvis du vil have det på dansk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jeg den eneste med engelsk forside?

 

For så var det da den første uoverskuelig ting for mig!

 

Ikke at jeg vil begynde at sende kritikken videre....det er jeg jo for god til

:engel::engel::engel::engel::engel::engel::engel::engel::engel::engel::engel:

 

Den findes i en engelsk og dansk version - tryk på dannebrog og du får den danske version - men selve forumet er også delt op i en engelsk og dansk del, altså hvor man kan poste på enten det ene eller andet sprog - temmelig rodet, spørger du mig :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal du ikke tænke på - jeg er dog selv ved at være ked af at alt hvad jeg gør, skal forsvares hele tiden, især når der i bund og grund kun er én der kender til hunde-forum.dks detaljeret setup - og det er mig :-(

 

Det kan jeg godt forstå og jeg er ked af at tråden udviklede sig sådan, det var bestemt ikke meningen :cry:

Jeg håber ikke at du lader dig gå på af en enkelt "bruger" (:confused:) som ikke kan bidrage med andet en (misundelig) kritik af din side. Vi er, som du kan se og nok godt vidste i forvejen, mange som er rigtig glade for at være her, så skal vi ikke bare holde os til at denne gang er det nok flertallet som har ret? :blink: Der vil altid være nogle som ikke kan tåle at andre har succes, og fred være med det ik'? :mrgreen: Vi ka' ta' det!!! :mrgreen:

Jeg tror at det er de færreste steder, hvor der er så stor respekt for en Admin som her, så klap du bare dig selv på skulderen over det, respekten er der fordi du gør et rigtig godt stykke arbejde!!! :5up: Og så pyt med at der er en enkelt som ikke kan tåle det og muligvis er her for at trække folk over på sin egen side...!?!

Håber at du fortsætter som du er begyndt :5up: Jeg så med glæde at du pure afviste at lave siden om fordi pågældende bruger ikke var tilfreds. For det er alle vi andre!!! :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh altså, hvordan søren fandt du ud af det?. Irriterende når nogle er så kloge. :???::evil:

:blink:

 

Altså nu er den ligesom nævnt i tråden ikk'? + DKWiechert linker til den i hans/hendes profil, såe måske husker jeg bare lidt bedre end dig :blink: :engel: eller også ér jeg bare klogere end dig :cool:, den mulighed er jeg selv ret "glad" for :engel:

 

 

 

:blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kig lige på min indmeldelsesdato engang. Jeg er skam ikke ny ;)

Og jo. Hvis han ene mand gør alt arbejdet, skal han da også aflønnes efter det. Men hiver man sponsorpenge og reklamekroner ind med én hånd, hvorfor så anbefale (hvad man reelt gør, også via announcements) at brugerne også lige skal give 100 kroner, for at ophæve enkelte restriktioner man får gratis andre steder?

 

Igen. En god velfungerende, omend efter min smag noget rodet, side, som bestemt er al ære og respekt værd. Jeg stiller mig bare uforstående for at det kan koste så meget at drive en Vbulletin forum-flade, for så meget giver jeg ikke for at drive 2 af slagsen. (????)

 

Tak for det venlige svar, jeg havde forventet en noget mere "rå" behandling, så det er kun positivt. Rep afsted til dig ;)

Det kan godt være du ikke er ny, men synes det virker lidt undeligt at komme ind for at kritisere.

Du har skrevet knap 23 ind læg på 10 mdr, de 11 af dem er skrevet i denne tråd.

Undskyld, men jeg synes det lugter lidt af misundelse over dette forum.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er en smags ting, vi syntes jo også at hundeforum er et dejligt oveskuelig et.

 

Hvortil andre så ikke syntes det.

 

Mmmmmmm hundeforum *gnasker lidt på admins hjerne* :mrgreen:

 

Jamen, det er fordi det ér overskueligt :blink:

 

Hvis jeg var DKWiechert, oprettede jeg helt selvstændige fora, ét hvert sprog indenfor målgruppen - kæmpe opgave ja, men tænk at sidde som udlænding og kigge på listen af aktive tråde og se en mængde tråde på et fuldkommet uforståeligt sprog (dansk), og som man derfor ikke har en levende chance for at følge med i - det ville jeg ikke bryde mig særligt om :???::(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være du ikke er ny, men synes det virker lidt undeligt at komme ind for at kritisere.

Du har skrevet knap 23 ind læg på 10 mdr, de 11 af dem er skrevet i denne tråd.

Undskyld, men jeg synes det lugter lidt af misundelse over dette forum.

 

Enig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu er den ligesom nævnt i tråden ikk'? + DKWiechert linker til den i hans/hendes profil, såe måske husker jeg bare lidt bedre end dig :blink: :engel: eller også ér jeg bare klogere end dig :cool:, den mulighed er jeg selv ret "glad" for :engel:

 

 

 

:blink::mrgreen:

 

He he. Det havde jeg sgù ikke set.

 

b101.gifa1492.gif:stupid:

 

Jeg tror efterhånden også at jeg hælder mest til den sidste mulighed. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

JEg finder sjovt at jeg skal tillægges at være misundelig. Dét er jeg absolut ikke.

 

Hvad angår det internationale forum, som iøvrigt ikke er mit, så er der en dansk del, indarbejdet som sektion, ganske som andre sektioner. Ja. det er rodet, og jeg var modstander af at gøre dette.

Der var dog stemning for at ville have en sådan dansker-gruppe, som i første omgang var usynlig for andre end danske medlemmer. Det har vi imidlertid lavet om på.

Der er sågar en englænder der efterhånden har lært sig selv dansk, på baggrund deraf.

 

Det forum er heller ikke optimalt, og jeg ønsker at indarbejde væsentligt flere ting derpå. Det besværliggøres dog af at medlemmerne ikke ønsker mere :confused:

 

Måske ham D gutten/kvinden, gerne ville have et job herinde, til at lave sine egne ideer på siden? Og hjæææælpe, helt gratis, og bruge alt sin fritid helt gratis

Gerne, hvis hjælpen kan bruges, og tiden er til det.

Jeg har sagt det før, og siger det igen:

Jeg har intet imod denne side, og syntes den generelt er fin og velfungerende.

Så er jeg forøvrigt ligeglad med at du mente det ironisk. Jeg er skam ikek ked af at bidrage med hvad end der nu lige er nødvendigt..

 

 

Og endnu engang var det ikke kritik, det var et spørgsmål, som var blevet besvaret længe før "man" ser sig nødsaget til at tillægge mig intentioner og egenskaber jeg ikke har haft.

Link til indlæg
Del på andre sites

at tillægge mig intentioner og egenskaber jeg ikke har haft.

 

 

Det er sq bare lidt svært (for mig om ikke andet) at lade være, når du som "ny" (nu har du jo ikke deltaget så meget kan jeg forstå i den tid du har været medlem) kommer med dine ideer om man vil.

 

Sådan er jeg desværre indrettet.

 

 

Jeg syntes det er direkte uhøfligt det du har gjort. Trods du har ment det i en god mening. Igen, sådan er jeg desværre indrettet, og det er sq svært at lave om på sig selv efter så mange år.

 

Nu er jeg nok uhøflig når jeg skriver dette men....Jeg syntes du skal lave dit overskuelige forum og så egentlig bare lad "vores" admin lave det, som han og hans medlemmer syntes :blink: (jo nu er du medlem, du har jo bare ikke deltager, eler noget :roll: )

 

 

Hvor om alting er, så er dette jo en sponsor tråd, så lad os vende tilbage til sponsor emnet

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sq bare lidt svært (for mig om ikke andet) at lade være, når du som "ny" (nu har du jo ikke deltaget så meget kan jeg forstå i den tid du har været medlem) kommer med dine ideer om man vil.

Nej det har jeg ikke. JEg har til gengæld lurepasset. Også meget uhøfligt, men når tiden ikke er til at engagere sig i flere fora, må man vælge. Nu har jeg genfundet tiden.

 

Jeg syntes det er direkte uhøfligt det du har gjort. Trods du har ment det i en god mening. Igen, sådan er jeg desværre indrettet, og det er sq svært at lave om på sig selv efter så mange år.

Enig. Hvilket man også kan læse i et indlæg af mig, at jeg udmærklet er kalr over mit første indlæg kunne tolkes som værende ren provokation.

 

Hvad jeg finder interessant er imidlertid at folk først blev provokeret, da jeg havde fået svar.

 

Nu er jeg nok uhøflig når jeg skriver dette men....Jeg syntes du skal lave dit overskuelige forum og så egentlig bare lad "vores" admin lave det, som han og hans medlemmer syntes :blink:

Hvilket jeg på ingen måde forhindrer nogen i at gøre, og da slet ikke admin. Og igenigen. Det andet forum er ikke mit, jeg laver blot arbejdet på det, og leger mod på det. Admin er jeg ikke.

 

Udover dét, burde det vel ikek være noget til hinder for at man stiller spørgsmål, selvom disse på nogen kan virke uhøflige? Ligeledes må man vel komme med kritik og ideer der evt. kunne bidrage positivt, hvis de blev læst som de var skrevet, og ikek som man vælger at tolke det skrevne?

 

Havde jeg villet være uhøflig, havde jeg brokket mig over stort og småt, og ikek kommet med noget konkret.

Kritik er ikke brok.

 

Om du er uhøflig? Næh. JEg tolker det ikke som sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...