Hop til indhold

STØT HUNDE-FORUM - BLIV SPONSOR!


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 116
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...
Gæst Miss_menelli
den hedder nu STØT HUNDE-FORUM og findes under indstillinger.

 

Hov... Blot til info, så tror jeg ikke jeg er sponsor medlem længere. Det må vist være i Juni det udløb, mener jeg.

Men jeg har stadig det fine logo - Og vil gerne beholde det, så skal da lige have fornyet sponsoratet.

 

Men måske der er et par svipsere mere ud over mig? (Undskyld til dem det måtte vedrøre :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

den hedder nu STØT HUNDE-FORUM og findes under indstillinger.

 

Men er prisen 100€ nu? Ret relevant. Jeg ville nemlig gerne sponsorere og dermed slippe for reklamer (og måske få det lidt hurtigere?), men nok ikke til 750,. DKK :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men er prisen 100€ nu? Ret relevant. Jeg ville nemlig gerne sponsorere og dermed slippe for reklamer (og måske få det lidt hurtigere?), men nok ikke til 750,. DKK :oops:

 

hehe bare host op:klap: nej, det passer ikke. Afklarer lige med admin, men det er 100 kr, men ved ikke om paypal fx opkræver 100 euro

Link til indlæg
Del på andre sites

Men er prisen 100€ nu? Ret relevant. Jeg ville nemlig gerne sponsorere og dermed slippe for reklamer (og måske få det lidt hurtigere?), men nok ikke til 750,. DKK :oops:

 

Det nye forum var dyrt :mrgreen:

 

Nej, det er p.t. stadig 100.- men det er ikke ændret endnu, det kommer.

 

Evt, kan dette link bruges (paypal)

Login - Hunde og hvalpe til salg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov... Blot til info, så tror jeg ikke jeg er sponsor medlem længere. Det må vist være i Juni det udløb, mener jeg.

Men jeg har stadig det fine logo - Og vil gerne beholde det, så skal da lige have fornyet sponsoratet.

 

Men måske der er et par svipsere mere ud over mig? (Undskyld til dem det måtte vedrøre :engel:)

 

Ja du har ret, der er en fejl der skal ses på :5up:

 

Du er sponsor resten af året for den oplysning ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
lidt vel voldsom at "presse" folk til at sponsorere på denne måde, er det ikke?

 

Siden er fin, ingen tvivl om dette, men nu sidder jeg selv som admin og mod på et tilsvarende internationalt forum, der køres på selvsamme udbyder i benytter jer af. Det har indtil videre ikke kostet vanvittig meget at få det op at stå og køre. Og det endda med forumskifte sidste år.

 

Ikke at jeg vil balnde mig ret meget i jeres gøren og laden, men umiddelbart vil jeg mene at i fører folk bag lyset, når i skriver det koster mange penge, meget tid, og mange kræfter at holde et sådant forum kørende, på den udbyder (Vbulletin) i benytter jer af.

 

Eller tager jeg helt fejl? Hvor mange er i om at "drive" dette forum?

 

Tænker at der med tiden er kommet ret mange sponsore og ret mange der betaler for banner, reklame annoncer mm herinde.

Hvor kan man finde regnskaber for dette henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker at der med tiden er kommet ret mange sponsore og ret mange der betaler for banner, reklame annoncer mm herinde.

Hvor kan man finde regnskaber for dette henne?

 

Ps, det indlæg der er citeret her, er fra 2008 og der er sket meget siden da.

 

Svar:

Der er ikke offentlige regnskaber, da HF er privatejet enkeltmandsvirksomhed.

 

Jeg vil gerne sige lidt om udgifterne.

 

Vi har p.t. 40 sponsorer, hvoraf ca. de 10 er gaver osv. det giver en årlig indtægt på 3000.-

Ang. sponsorskab, så er det en mulighed for medlemmer for at slippe for reklamer og få mere plads blandt andet i fotoalbums og Private Beskeder, det har aldrig været en tvang eller en nødvendighed at være sponsor for at benytte HF.

 

Selve vbulletin er ikke den største udgift, det koster ca. 1.600 i anskaffelsespris (+ 1100 hvis man vil have mobilløsningen)

 

Udgiften til standard serveren er ca. 1500 månedligt (18000 årligt). Jeg er klar over at det kan fås billigere, men HF er hosted på en Dedicated Managed Server pga. størrelsen det efterhånden har, og mindre vil simpelhen ikke være holdbart. Vi har alle prøvet hvordan det så kører, ikke særlig stabilt og hurtigt. Samtidig køres der backup hver dag og serveren er yderligere opgraderet med flere RAM og mere disk plads, det koster ca. 200 månedligt.

 

Udgift til mobilAPP ca. 2000 årligt med abonnement hos vbulletin, samt Google Developer account, og Apple developer account.

 

Annoncører er desværre ikke dem vi har flest af, og det ses jo tydeligt på de reklamer der er på siden, at de er affiliate links og Google Adsense annoncer.

 

Udgift til kort betaling, månedligt 199.- til ePay betalingsgateway, og årligt abonnement til PBS 2000.-

 

Vi giver lidt gaver til forskellige ting, konkurrencer osv. har ikke lige en anslået pris på dette årligt.

 

Jeg har sikkert glemt nogle ting, men ovenstående burde give et billede af økonomien i HF.

 

Alt i alt kører det rundt uden brugerbetaling for HF, netop pga. annoncerne, men I skal ikke regne med at se mig på Forbes listen lige foreløbig, ihvertfald ikke pga. HF :-)

 

Jeg driver HF som fritidsbeskæftigelse, fordi jeg har lyst.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...