Hop til indhold

Ændringer i systemet?


Gæst lillefod
 Share

Recommended Posts

Gæst lillefod

Har oplevet siden igår at når jeg har svaret på en tråd, vender siden tilbage til det første indlæg. Jeg er én af dem der har vendt rundt på visningen, således at nyeste indlæg står først.

 

Det er selvfølgelig ikke et kæmpeproblem, men det betyder jo bare at jeg skal klikke en gang mere end normalt.

 

Nogen der ved om der er foretaget nogle ændringer i systemet der kan forårsage dette? og er der noget jeg kan gøre i mine indstillinger for at det køre som normalt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har oplevet siden igår at når jeg har svaret på en tråd, vender siden tilbage til det første indlæg. Jeg er én af dem der har vendt rundt på visningen, således at nyeste indlæg står først.

 

Det er selvfølgelig ikke et kæmpeproblem, men det betyder jo bare at jeg skal klikke en gang mere end normalt.

 

Nogen der ved om der er foretaget nogle ændringer i systemet der kan forårsage dette? og er der noget jeg kan gøre i mine indstillinger for at det køre som normalt?

 

Jeg har opdateret forum til nyeste version, måske det har lavet en ændring, det tjekker jeg lige op på. Er det i alle fora det sker ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Jeg hopper til det indlæg jeg lige har skrevet kan jeg se.

 

Har lige prøvet at teste i en anden tråd. Det er det samme :-)

 

Måske det bare er gældende for tråde startet før opdateringen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Har du tjekket i Kontrolpanelet at dine indstillinger er de samme?

 

Har du normalt nyeste indlæg på side 1 eller 2 ? Jeg har nyeste indlæg på side 2,3,4 osv - og der er ingen ændring efter opdateringen.

 

 

Har lige tjekket og indstillingerne er uændrede.

Jep, jeg har nyeste indlæg på side 1 :-)

 

Underligt :confused:

Ski svært å vænne sig til :megaked::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...