Gæst Mais og hunden Skrevet Marts 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 26, 2011 Jeg har siddet og kigget på nettet efter de der godbids spil, hvor hunden skal finde godbidder, men jeg syntes bare at det er helt vildt dyrt . Er der nogen der ved hvor man kan købe det til en rimelig pris? Eller er det bare dyrt? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Synes bare generelt det er dyrt. Trods det så har vi købt 7 spil Men hjemmelavede ting af flasker, papkasser, viskestykker osv. er lige så godt - Der er vist nogle gamle tråde med rigtig gode ideer. Skal se om jeg kan finde dem. Maxizoo har en gang imellem spil på tilbud og ellers så får jeg nyhedsbreve fra forskellige webshops, så jeg kan se hvornår de er på tilbud - For er bestemt for nærig til at give 250 - 500 kr. for et spil, som hundene alt for hurtigt lære Men Tholo har nogle OK spil til OK penge: Legetøj Og smileydog har nogle få i plast til samme pris: Aktivering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Synes bare generelt det er dyrt. Trods det så har vi købt 7 spil Men hjemmelavede ting af flasker, papkasser, viskestykker osv. er lige så godt - Der er vist nogle gamle tråde med rigtig gode ideer. Skal se om jeg kan finde dem. Maxizoo har en gang imellem spil på tilbud og ellers så får jeg nyhedsbreve fra forskellige webshops, så jeg kan se hvornår de er på tilbud - For er bestemt for nærig til at give 250 - 500 kr. for et spil, som hundene alt for hurtigt lære Men Tholo har nogle OK spil til OK penge: Legetøj Og smileydog har nogle få i plast til samme pris: Aktivering Tusind tak Det er da nogen helt rimelige priser, på de to hjemmesider der :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Wpets Besvaret April 24, 2011 Rapporter Share Besvaret April 24, 2011 Vi har også nogle billige spil. Så kig forbi wpets .dk (Vi har mulighed for at få flere forskellige spil hjem) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts