Hop til indhold

online


ridiger
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Takker for de hurtige svar :-D Sidder og føgler mig lidt :stupid: måske skulle jeg tage og pudse mine briller engang :lol:

 

:lol: det er lidt svært i starten, men du skal bare prøve dig frem, spørge dig frem, vi er søde til at svare, og så pludseligt så kan du det hele :lol:

Vi kan også lave blogs fx :-D

 

Men når vi nu er i gang. Jeg prøvede at lave en signatur. Da jeg prøvede kom dette op ?

Sorry, you are not permitted to have a signature. :confused:

 

Uha, det er vidst noget med at man skal skrive 50 indlæg før man kan nogle af tingene, det ka være det også gælder signatur :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men når vi nu er i gang. Jeg prøvede at lave en signatur. Da jeg prøvede kom dette op ?

Sorry, you are not permitted to have a signature. :confused:

 

Der er indsat en 50 indlægs "grænse" - hvor man op til de 50 indlæg ikke har helt de samme "rettigheder" og debattører med 51+ indlæg - signatur er én af dem, så beklager, men du må have lidt tålmodighed (eller skrive en hulens masse indlæg på no time) inden du kan have en signatur :ae:

 

Prøv at se dette link

 

PS: Du kunne også bare blive sponsor for sølle kr. 100 / år - og så får du alle mulige rettigheder foræret :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...