Gæst Bille Skrevet Marts 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 30, 2011 Jeg synes forsikringsverdenen er umulig at gennemskue. Mille og Jessie er forsikret i Alm. Brand til hver ca. 1600 om året og de ville ingen rabat give, da jeg fik Jessie. Jeg er sådan set tilfreds med den dækning de yder, synes flere selskaber annoncerer med kun 10 års dækning. Nu har jeg jo også fået Freddie, altså 3 hunde i alt og syntes godt, jeg måske ville ønske en gruppeforsikring eller i det mindste få lidt rabat. Hvor har I med flere hunde forsikring henne og hvordan er hundene dækket? Er det urimeligt af mig at tænke på gruppeforsikring eller rabat? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Jeg synes forsikringsverdenen er umulig at gennemskue. Mille og Jessie er forsikret i Alm. Brand til hver ca. 1600 om året og de ville ingen rabat give, da jeg fik Jessie. Jeg er sådan set tilfreds med den dækning de yder, synes flere selskaber annoncerer med kun 10 års dækning. Nu har jeg jo også fået Freddie, altså 3 hunde i alt og syntes godt, jeg måske ville ønske en gruppeforsikring eller i det mindste få lidt rabat. Hvor har I med flere hunde forsikring henne og hvordan er hundene dækket? Er det urimeligt af mig at tænke på gruppeforsikring eller rabat? Jeg ar Agria nu som jeg er rigtig godt tilfreds med.. De giver rabat..Skal jeg ikke prøve aat kontakte dem og høre om de vil give dig noget seriøs rabat, eftersom du har købt 2 af dine hunde heroppe? De tjener godt på mig så mon ikke de er til at forhandle med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Det må du rigtig gerne Tusind tak Sender dig lige en PB også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gitte O Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Vi bruger Danske Forsikring. Vi har en kennel forsikring, uden sygdom, til omkring 600 på år for op til 5 hunde, med udvidet ansvar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Vi bruger Danske Forsikring. Vi har en kennel forsikring, uden sygdom, til omkring 600 på år for op til 5 hunde, med udvidet ansvar. Du skriver en kennel forsikring, men det kan man vel kun få, hvis man på en eller anden måde er registreret som kennel? I har ikke "sygdom" i forsikringen? Det tror jeg ikke, jeg ville turde. Mine 2 hunde har inden for deres første 3 mdr. hos mig kostet hhv. 8000 (undersøgelse+behandling (hjerte-lungeorm + urinvejsbetændelse)) samt 4500 for røntgen pga. halten. Jeg ved godt, at så burde jeg tænke, hvorfor piver du så over 3 x 1600 pr. år, men jeg går jo ud fra, at de selvfølgelig ikke fejler noget fremover og så synes jeg det er lidt pebret. Måske kommer der jo forhåbentlig nogle hvalpe om 1 års tid og de skal jo være medforsikret og tæven kan jo få brug for kejsersnit. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gitte O Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Du skriver en kennel forsikring, men det kan man vel kun få, hvis man på en eller anden måde er registreret som kennel? Min er tegnet på grundlag af medlemsskab af DKK og Kennel navn i DKK I har ikke "sygdom" i forsikringen? Det tror jeg ikke, jeg ville turde. Mine 2 hunde har inden for deres første 3 mdr. hos mig kostet hhv. 8000 (undersøgelse+behandling (hjerte-lungeorm + urinvejsbetændelse)) samt 4500 for røntgen pga. halten. Vores race er generelt en sund race og ingen af mine har fejlet noget alvorligt og den ældste bliver da snart 5 år. Altså jeg tager det som det kommer, fordi jeg har en hundeven hvis hunde blev smidt ud af deres forsikringsselskab pga. for meget sygdom (jeg kan ikke huske forsikringsselskabets navn) og hvad er der så ved at have en sygeforsikring på sine hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Min er tegnet på grundlag af medlemsskab af DKK og Kennel navn i DKK Vores race er generelt en sund race og ingen af mine har fejlet noget alvorligt og den ældste bliver da snart 5 år. Altså jeg tager det som det kommer, fordi jeg har en hundeven hvis hunde blev smidt ud af deres forsikringsselskab pga. for meget sygdom (jeg kan ikke huske forsikringsselskabets navn) og hvad er der så ved at have en sygeforsikring på sine hunde? Selvom det er en sund race synes jeg alligevel det er modigt ikke at have sygeforsikret dem..Løverne er også sunde..Alligevel har jeg sygeforsikret alle mine .- både udstationerede og egne. Mine er heller aldrig syge, og dog, så var der lige ham der fik et eller andet lort fra en flåt og derved kom til at koste os tæt ved 60.000 kr i dyrlægeregninger..Derefter fik vi alle hundene sygeforsikret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts