Gæst sarafia Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Walle bestod sin UHP idag:banan: 20 Km ved siden af cykel (jjaaaa med mig på cyklen:stupid:) og et lydighedsmodul. MORS PIGE!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Tillykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Ej hvor flot :klap::klap::klap:. Tillykke . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Kæmpestort tillykke til Walle-pigen:banan: Og et kæmpe stooooort tillykke med føsdagen i dag:banan::tillykke::tillykke::klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Kæmpestort tillykke til Walle-pigen:banan: Og et kæmpe stooooort tillykke med føsdagen i dag:banan::tillykke::tillykke::klovn: Tak:mrgreen: de andre til prøven synes jeg var syg i potten på min fødselsdag at stå op kl. 6 på en regnvåd lørdag for at cykle 20 km:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 De ved ikke, hvad en god fødselsdag indebærer! Tillykke med den og det fine resultat! Hvor hurtigt skal hunden egentlig løbe til den prøve? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 et sted i mellem 12 og 15 km i timen.. det er i trav. der holdes pause ved 8 og 15 km. på 15 og 20 min. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Hvor er i gode :klap: men regnvåd? hvor? Her er det solskin og 15-16 grader Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Hvor er i gode :klap: men regnvåd? hvor? Her er det solskin og 15-16 grader imorges ved 8 tiden regnede det lidt, men så stod jeg jo op:slem: Tak:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 et sted i mellem 12 og 15 km i timen.. det er i trav. der holdes pause ved 8 og 15 km. på 15 og 20 min. Oka, takker :5up: Møffe ville dø, hvis jeg forsøgte på det - vi løber 8km/t og max 2,1km - det synes han er mega hårdt Og det synes jeg også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts