Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst Buddha

Sødeste Halfdan har sovet her i nat, Motor og Halfdan har leget - seriøst - nonstop siden han kom igår eftermiddags, inklusiv en 6 gange i løbet af natten :mrgreen: og så indtil de kom hjem fra den sidste tur sen formiddag, der var de alligevel så mørbankede, at de selv tænkte, at det måske var tid til en lille skraber...

De har altså hygget sig på et plan beyond noget, vi glæder os totalt meget til næste gang :hjerte:

Der er lige lidt mange billeder :oops: Har også film hvis nogen vil høre larmen??

IMG_3410.jpg

IMG_3447.jpg

IMG_3448.jpg

IMG_3469.jpg

IMG_3470.jpg

IMG_3498.jpg

Halfdan tager lidt en dyb sniffer i Motors pels hihi

IMG_3501.jpg

Motor - helt udkogt

IMG_3513.jpg

Arrrrh så pyt, vi kan da godt lidt mere

IMG_3510.jpg

Halfdan har ikke helt opdaget at katten ligger lige bagved ham :mrgreen: Han opdagede ham dog lidt efter.

IMG_3515.jpg

IMG_3519.jpg

IMG_3521.jpg

Spurtemaskine! Hvis Halfdan IKKE er bombet når han kommer hjem.... så tror jeg altså at han er på stoffer

IMG_3538.jpg

IMG_3539.jpg

IMG_3541.jpg

IMG_3559.jpg

Og et magisk øjeblik, hvor hundene faktisk stod stille!

IMG_3576.jpg

Sidste tur, de kæmpede om et hul/skiftedes til at grave og vælte sig rundt i hullet

IMG_3579.jpg

:sjov:

IMG_3602.jpg

Waaaerhh det er MIIT

IMG_3609.jpg

IMG_3613.jpg

IMG_3623.jpg

IMG_3630.jpg

Halfdan - helt paralyseret af katten.

IMG_3639.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte:

tak for alle de dejlige billeder, halfdan er ikke træt endnu, han tager lige et par sejrsrunder i lejligheden, har ikke engang haft tid til at hilse på min mand. jeg forudser snarligt kollaps :mrgreen:

(jeg er helt sikker på, at hvis halfdan kunne vælge, ville han gerne flytte hjem til motor sådan fast-ish. ikke ligefrem en overstrømmende velkomst jeg fik :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
:hjerte:

tak for alle de dejlige billeder, halfdan er ikke træt endnu, han tager lige et par sejrsrunder i lejligheden, har ikke engang haft tid til at hilse på min mand. jeg forudser snarligt kollaps :mrgreen:

(jeg er helt sikker på, at hvis halfdan kunne vælge, ville han gerne flytte hjem til motor sådan fast-ish. ikke ligefrem en overstrømmende velkomst jeg fik :lol:)

Haha han er totalt på dope, din hund!

Ej, du kom bare lige efter vi var kommet hjem, Halfdan havde haft mega-stirrer på Skipper og havde ligeså lige lagt sig med et højt støn.. tror altså bare han var lidt rundtosset :-D

Her er en indendørs film, tjek lige nogle stille vovser! Ja, jeg er meget stolt :mrgreen:

[media=

]
[/media]

Og igen, ved ikke om i har fattet det, men som filmen, sådan har de seriøst været fra start til slut :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, du kom bare lige efter vi var kommet hjem, Halfdan havde haft mega-stirrer på Skipper og havde ligeså lige lagt sig med et højt støn.. tror altså bare han var lidt rundtosset :-D

Her er en indendørs film, tjek lige nogle stille vovser! Ja, jeg er meget stolt :mrgreen:

[media"

"]
[/media]

Og igen, ved ikke om i har fattet det, men som filmen, sådan har de seriøst været fra start til slut :lol:

ha, de er bare så skægge sammen de to :hjerte:

der var lyd nok på til, at halfdan vågnede fra sin koma, nu ligger han og knuuuurrrrer i søvne, meget farlig löwchen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
ha, de er bare så skægge sammen de to :hjerte:

der var lyd nok på til, at halfdan vågnede fra sin koma, nu ligger han og knuuuurrrrer i søvne, meget farlig löwchen.

Ja de er dælme forelskede! Åh sorry, men det sidste er jo ikke larm, det er bare snak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

[media"

"]
[/media]

hihi sådan var det også de 3 dage jeg passede Laki :shock: der havde jeg godt nok brug for ferie :lol:

Men det er da skønt at se de hygger sig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super sjove billeder og herlig video - er det Halfdan der gør hver gang? Trode det var Motor, der var en spidshund. :lol: Elsker billederne hvor de sammenligner bisser, og hvordan Motor gnider hovedet rundt i hullet, og Halfdan pludseligt bare begynder at garve heftigt ved siden af "så kan jeg da bare kreere mit eget hul" :klap:

Skønne hunde I har jer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Super sjove billeder og herlig video - er det Halfdan der gør hver gang? Trode det var Motor, der var en spidshund. :lol: Elsker billederne hvor de sammenligner bisser, og hvordan Motor gnider hovedet rundt i hullet, og Halfdan pludseligt bare begynder at garve heftigt ved siden af "så kan jeg da bare kreere mit eget hul" :klap:

Skønne hunde I har jer!

det er motor der gør og det er halfdan der skriger :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Du skal ALDRIG passe mine dyr :shock: :klap: det er da helt vildt, som de to svinger!

Er du ikke lidt pivet? Han spyttede ham da ud igen.

Super sjove billeder og herlig video - er det Halfdan der gør hver gang? Trode det var Motor, der var en spidshund. :lol:

Motor gør - som en hund, Halfdan skriger mere, Anders troede han blev vildt bange på et tidspunkt, men nej, han legede bare :mrgreen:

Dejlige billeder. Men blev total forvirret da jeg så overskriften og tænkte. Hmm min Bananna har da ikke fået nogle hunde :-)

Nårh ja :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites