Gæst Buddha Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Sødeste Halfdan har sovet her i nat, Motor og Halfdan har leget - seriøst - nonstop siden han kom igår eftermiddags, inklusiv en 6 gange i løbet af natten og så indtil de kom hjem fra den sidste tur sen formiddag, der var de alligevel så mørbankede, at de selv tænkte, at det måske var tid til en lille skraber... De har altså hygget sig på et plan beyond noget, vi glæder os totalt meget til næste gang :hjerte: Der er lige lidt mange billeder Har også film hvis nogen vil høre larmen?? Halfdan tager lidt en dyb sniffer i Motors pels hihi Motor - helt udkogt Arrrrh så pyt, vi kan da godt lidt mere Halfdan har ikke helt opdaget at katten ligger lige bagved ham Han opdagede ham dog lidt efter. Spurtemaskine! Hvis Halfdan IKKE er bombet når han kommer hjem.... så tror jeg altså at han er på stoffer Og et magisk øjeblik, hvor hundene faktisk stod stille! Sidste tur, de kæmpede om et hul/skiftedes til at grave og vælte sig rundt i hullet Waaaerhh det er MIIT Halfdan - helt paralyseret af katten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Super gode billeder :klap: Det ser ud som om de har hygget sig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 [media= ] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 :hjerte: tak for alle de dejlige billeder, halfdan er ikke træt endnu, han tager lige et par sejrsrunder i lejligheden, har ikke engang haft tid til at hilse på min mand. jeg forudser snarligt kollaps (jeg er helt sikker på, at hvis halfdan kunne vælge, ville han gerne flytte hjem til motor sådan fast-ish. ikke ligefrem en overstrømmende velkomst jeg fik ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Årh ja, de har hygget!!! Jahaer oss film da:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 [media" "] [/media] :hjerte: jeg blev nødt til at slukke for lyden, halfdan gik helt agurk, men jeg kan nok godt forestille mig det (og så fik jeg en forklaring på sandet i øjnene - troede i havde været på stranden!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Nøj hvor de hygger, der er godt nok gang i den :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Årh jeg kender en der er misundelig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Nøj, hvor har de hygget sig :klap: Fantastiske billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Åhr, de har da bare haft det total fantastisk sammen, de to! :klap: Og Motor elsker selvsagt Halfdan - en anden hund, der har lært hvor himmelsk så'n hundestemme er! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Ha! de har har det skægt de to røvere :banan::klap::hjerte: ...og halfdan spurtefrans :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 :hjerte: tak for alle de dejlige billeder, halfdan er ikke træt endnu, han tager lige et par sejrsrunder i lejligheden, har ikke engang haft tid til at hilse på min mand. jeg forudser snarligt kollaps (jeg er helt sikker på, at hvis halfdan kunne vælge, ville han gerne flytte hjem til motor sådan fast-ish. ikke ligefrem en overstrømmende velkomst jeg fik ) Haha han er totalt på dope, din hund! Ej, du kom bare lige efter vi var kommet hjem, Halfdan havde haft mega-stirrer på Skipper og havde ligeså lige lagt sig med et højt støn.. tror altså bare han var lidt rundtosset Her er en indendørs film, tjek lige nogle stille vovser! Ja, jeg er meget stolt [media= ] [/media] Og igen, ved ikke om i har fattet det, men som filmen, sådan har de seriøst været fra start til slut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Haha han er totalt på dope, din hund! Ej, du kom bare lige efter vi var kommet hjem, Halfdan havde haft mega-stirrer på Skipper og havde ligeså lige lagt sig med et højt støn.. tror altså bare han var lidt rundtosset Her er en indendørs film, tjek lige nogle stille vovser! Ja, jeg er meget stolt [media" "] [/media]Og igen, ved ikke om i har fattet det, men som filmen, sådan har de seriøst været fra start til slut ha, de er bare så skægge sammen de to :hjerte: der var lyd nok på til, at halfdan vågnede fra sin koma, nu ligger han og knuuuurrrrer i søvne, meget farlig löwchen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 ha, de er bare så skægge sammen de to :hjerte: der var lyd nok på til, at halfdan vågnede fra sin koma, nu ligger han og knuuuurrrrer i søvne, meget farlig löwchen. Ja de er dælme forelskede! Åh sorry, men det sidste er jo ikke larm, det er bare snak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Super gode billeder og video - der har godt nok været knald på :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Haha han er totalt på dope, din hund! Ej, du kom bare lige efter vi var kommet hjem, Halfdan havde haft mega-stirrer på Skipper og havde ligeså lige lagt sig med et højt støn.. tror altså bare han var lidt rundtosset Her er en indendørs film, tjek lige nogle stille vovser! Ja, jeg er meget stolt [media" "] [/media] Og igen, ved ikke om i har fattet det, men som filmen, sådan har de seriøst været fra start til slut hihi sådan var det også de 3 dage jeg passede Laki der havde jeg godt nok brug for ferie Men det er da skønt at se de hygger sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Skønt umage par! :hjerte::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Du skal ALDRIG passe mine dyr :klap: det er da helt vildt, som de to svinger! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Super sjove billeder og herlig video - er det Halfdan der gør hver gang? Trode det var Motor, der var en spidshund. Elsker billederne hvor de sammenligner bisser, og hvordan Motor gnider hovedet rundt i hullet, og Halfdan pludseligt bare begynder at garve heftigt ved siden af "så kan jeg da bare kreere mit eget hul" :klap: Skønne hunde I har jer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Dejlige billeder. Men blev total forvirret da jeg så overskriften og tænkte. Hmm min Bananna har da ikke fået nogle hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Super sjove billeder og herlig video - er det Halfdan der gør hver gang? Trode det var Motor, der var en spidshund. Elsker billederne hvor de sammenligner bisser, og hvordan Motor gnider hovedet rundt i hullet, og Halfdan pludseligt bare begynder at garve heftigt ved siden af "så kan jeg da bare kreere mit eget hul" :klap: Skønne hunde I har jer! det er motor der gør og det er halfdan der skriger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Du skal ALDRIG passe mine dyr :klap: det er da helt vildt, som de to svinger! Er du ikke lidt pivet? Han spyttede ham da ud igen. Super sjove billeder og herlig video - er det Halfdan der gør hver gang? Trode det var Motor, der var en spidshund. Motor gør - som en hund, Halfdan skriger mere, Anders troede han blev vildt bange på et tidspunkt, men nej, han legede bare Dejlige billeder. Men blev total forvirret da jeg så overskriften og tænkte. Hmm min Bananna har da ikke fået nogle hunde Nårh ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Haha okay så har jeg ikke mistet min tiltro til Motor, når det er ham der gør. Halfdan er da vildt mandig med de skrig der. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Sikke dog nogle utroligt dejlige billeder - du har været dygtig til at fange de rigtigt "farlige" øjeblikke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Tosser ! ..........:hjerte: Hehe , ej de er jo fantastisk skønne sammen..faaaarlige vovser ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts