Hop til indhold

Hvalp til mig

Recommended Posts

I fredags bestilte vi vores nye hund, en Gl. dansk hønsehund hvalp:-D, vi har i forvejen en skøn labrador pige på 2 år og vi blev enige om at det var ved at være tiden til at hun skulle have en lillesøster.

Hun blev født den 23/3 og har 7 søskende, vi skal ned og se dem efter påske og jeg glæder mig som et lille barn:-D

Vi har fået af vide at hvis vi vil kan vi bestemme hvilket navn der skal stå i hendes stamtavle, så vi skal have en lille Alba:klap:

Vi får hende hjem engang sidst i maj og er så glad at jeg lige have lyst til at dele det med jer alle sammen.

Håber at alle har en dejlig søndag:vinken:

DSC_3001.JPG

DSC_3036.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle sammen

Kan godt mærke at ventetiden nok bliver lidt lang, er meget utålmodig:-D

Skal nok ligge en masse billederne ind, forhåbenlig allerede efter påske når vi har været nede og se hende første gang:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Ventetiden er sååååå lang!

Men nøj hvor er det en helt fantastisk følelse I har når tiden endelig er kommet..

Rigtig stort tillykke med hende.. Glæder mig til at se MANGE billeder af hende.. og Alba er et skøøøønt navn....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte

Tillykke - og tak for de dejlige billeder.. ser frem til at se flere;-)

I fredags bestilte vi vores nye hund, en Gl. dansk hønsehund hvalp:-D, vi har i forvejen en skøn labrador pige på 2 år og vi blev enige om at det var ved at være tiden til at hun skulle have en lillesøster.

Hun blev født den 23/3 og har 7 søskende, vi skal ned og se dem efter påske og jeg glæder mig som et lille barn:-D

Vi har fået af vide at hvis vi vil kan vi bestemme hvilket navn der skal stå i hendes stamtavle, så vi skal have en lille Alba:klap:

Vi får hende hjem engang sidst i maj og er så glad at jeg lige have lyst til at dele det med jer alle sammen.

Håber at alle har en dejlig søndag:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuh BABYER:lun::lun::lun:

Tillykke, er totalt misundelig!!!

Det kuld jeg er skrevet op til bliver først født om to måneder:rolleyes: Kan forestille mig det nok ikke bliver nemmere at vente, når først man har set hvalpene:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...

Fik en mail fra opdrætteren i går med nye billeder af hvalpene, hvor de er ude for første gang, have lige lyst til at dele det for synes selvfølelig selv at de ser helt fantastiske ud:-D

5 uger føles som lang tid lige nu:-D

Håber I alle får en god weekend:vinken:

DSC_3077.JPG

DSC_3084.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med valget af en skøn race, hvilken kennel kommer hun fra ?

Tror ikke de har noget kennel navn, det er deres første kuld men det er med DKK stamtavle. De bor på langeland, ved Rudkøbing.

Har du selv erfaring med racen? er meget spændt, kender ikke nogen der har den men alt det jeg har kunne læse om den skulle den passe helt perfekt til vores lille familie:-D

Håber jeg kan gå schwiss med den men har svært ved at finde nogle steder jeg kan gå til træning med hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan træne i alle klubber der tilbyder sweiss træning (eller andet træning ) men prøv at kigge, inde på klubbens hjemmeside Forside eller i de andre klubber, der er med i 5-klub samarbejdet.

DmkDMK, der er ofte også sweiss træning ( + Andet )

Held og lykke, med at finde gode træningspladser.

Tak, det vil jeg helt sikkert prøve at undersøge:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...

Så kom dagen endelig hvor vi skulle ned og vælge/se vores lille pige for første gang:-D

Vi har valgt en rigtig lille moseltrold, der er fart på og hun skulle ud og opleve verden på den store græsplæne vi var på:blink:

og så blev jeg helt solgt da jeg tog hende op og fik et ordentlig hundekys på næsen, så nu ved vi hvem vores lille Alba er og kan hente hende om 2,5 uge, glæder mig godt nok meget:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte

Tillykke .. vi henter om 5 dage og jeg glæderm ig også heeelt vildt!

Så kom dagen endelig hvor vi skulle ned og vælge/se vores lille pige for første gang:-D

Vi har valgt en rigtig lille moseltrold, der er fart på og hun skulle ud og opleve verden på den store græsplæne vi var på:blink:

og så blev jeg helt solgt da jeg tog hende op og fik et ordentlig hundekys på næsen, så nu ved vi hvem vores lille Alba er og kan hente hende om 2,5 uge, glæder mig godt nok meget:-D

Link til indlæg
Del på andre sites