Hop til indhold

Jeg er nødt til at blære mig - er pavestolt!

Recommended Posts

Gæst ShiaLouise

Jeg er nødt til at dele min glæde med andre! :banan:

Min hvalp er bare for sej! Hun startede ude med at være meget forsigtig og jeg var enormt nervøs over det (som man jo kan fornemme i mine tidligere indlæg :lol:) men i dag, her på hendes 3. dag hos mig er hun simpelthen en helt anden hvalp! :hjerte:

Hendes første tur i haven var enormt skræmmende for hende, dagen efter tog jeg hende med ud til mine forældre (skulle lave lidt lækkert mad sammen med dem) og jeg prøvede at tage hende med ud i deres have, her løb hun rundt og hyggede sig - selvfølgelig lige i røven på mig! :lol:

Hun hilste logrende på mine forældre, lillebror (20 år) og lidt forsigtigt på min lillesøster (8 år) (første gang hun mødte dem) og hilste pænt på en besøgende kammerat til min far :hjerte:

Da vi kom hjem holdte hun sin egen fest i stuen, teede sig helt tosset - det var skønt at se! :vuf:

Her i dag har hun været ude i vores egen have, tissede og logrede afsted, så jeg tænkte at hun skulle have sin første gåtur i snor uden for haven... Hun var SÅ fin, snuste og hyggede sig - pruttede også på turen. Synes simpelthen hun er så DYGTIG! :lun:

Hun er begyndt at lege med vores to hankatte og de tager det simpelthen så flot, jeg er super glad for at det var hende jeg valgte og er helt forelsket i hende :hjerte::klap::banan:

Elsker at se at hun udvikler sig og at mit arbejde med hende giver pote (haha :vuf:)

Var lige nødt til at dele min glæde med jer andre :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ShiaLouise

Mange tak :klap:

Jeg har også lavet en "trappe" af puder, så hun selv kan komme op i sofaen, hun er virkelig stolt hver gang hun selv er kommet op til mig, det synes hun bedre om end at blive løftet :engel:

Jeg må skaffe mig en hundetrappe, når hun bliver større :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites