Gæst RikkeP Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Vi har her til morgen afleveret vores hanhund hos dyrelægen som skal tage prøver for sukkersyge, og viser prøverne at han er syg, har vi besluttet af afslutte hans liv :cry: Vi har selvfølgelig været meget kede af det hele weekenden og frygter det væreste, men min tæve har ikke vist tegn på nogen speciel reaktion.... Det gør hun så idag. Hun går hvileløs rundt med nedlagte øre. Vader ud og ind, prøver at finde ro ved at lægge sig i sofaen men opgiver og trisser hvileløst omkring. Hun ville ikke have morgenmad og vil slet ikke gø af dem som går forbi vores have... Det gør næsten lige så ondt at se hende sådan, som at aflever min hund imorges ved DL. Jeg er sikker på at hun kan mærke at der skal ske noget og nu er mine tanker begyndt at kræse omkring om hun kan mærke at han er syg. Hvad tror i ? Rikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Vi har her til morgen afleveret vores hanhund hos dyrelægen som skal tage prøver for sukkersyge, og viser prøverne at han er syg, har vi besluttet af afslutte hans liv :cry: Vi har selvfølgelig været meget kede af det hele weekenden og frygter det væreste, men min tæve har ikke vist tegn på nogen speciel reaktion.... Det gør hun så idag. Hun går hvileløs rundt med nedlagte øre. Vader ud og ind, prøver at finde ro ved at lægge sig i sofaen men opgiver og trisser hvileløst omkring. Hun ville ikke have morgenmad og vil slet ikke gø af dem som går forbi vores have... Det gør næsten lige så ondt at se hende sådan, som at aflever min hund imorges ved DL. Jeg er sikker på at hun kan mærke at der skal ske noget og nu er mine tanker begyndt at kræse omkring om hun kan mærke at han er syg. Hvad tror i ? Rikke Stakkels, stakkels jer! :ae: Jeg krydser virkelig fingre for at han ikke er syg! Jeg tror bestemt også at hunde kan mærke når der sker noget. Men om de kan mærke når nogen er syge, det ved jeg ikke Måske kan de mærke hvis nogen er sløje, og nede med humøret, og så på den måde mærke når andre er syge :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Det hun kan "mærke" er at hanhunden er væk og at I er kede af det.. Andet tror jeg ikke hun kan mærke.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Det hun kan "mærke" er at hanhunden er væk og at I er kede af det.. Andet tror jeg ikke hun kan mærke.. Jeg tror også det primært er jeres sindstemning hun reagerer på :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RikkeP Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 JUBIIII :klap::klap: Dyrelægen har ringet og de har IKKE fundet sukker i hans blod :banan: :banan: :banan::banan: :banan: Jeg skal hente min dejlige hund kl 15 :klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 JUBIIII :klap::klap: Dyrelægen har ringet og de har IKKE fundet sukker i hans blod :banan: :banan: :banan::banan: :banan: Jeg skal hente min dejlige hund kl 15 :klap::klap::klap: Jaaaaa :klap: Pyha, har været helt nervøs på dine vejne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Jeg tror umiddelbart heller ikke hun kan mærke han er syg, men han er væk og hun kan mærke i er kede af det og det er det som hun reagere på. Jeg krydser fingre for at prøverne viser han ikke har sukkesyge :ae:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 JUBIIII :klap::klap: Dyrelægen har ringet og de har IKKE fundet sukker i hans blod :banan: :banan: :banan::banan: :banan: Jeg skal hente min dejlige hund kl 15 :klap::klap::klap: Jeg tror umiddelbart heller ikke hun kan mærke han er syg, men han er væk og hun kan mærke i er kede af det og det er det som hun reagere på. Jeg krydser fingre for at prøverne viser han ikke har sukkesyge :ae:. Hmmm, der var du vist lidt langsom Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 sikke en dejlig nyhed! har dyrlægen bud på, hvad det så kan være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Hvor er det bare en DEJLIG nyhed :klap::klap::klap::klap:. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RikkeP Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 de ved ikke hvad det er men har sendt hans blodprøver til Tyskland, og vi får svar imorgen Lige nu er jeg bare SÅ lykkelig over at vi skal have ham hjem igen :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 de ved ikke hvad det er men har sendt hans blodprøver til Tyskland, og vi får svar imorgen Lige nu er jeg bare SÅ lykkelig over at vi skal have ham hjem igen :banan::banan: Håber ikke at det er noget slemt. Men giv lige en melding imorgen når i har fået svar! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RikkeP Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Håber ikke at det er noget slemt.Men giv lige en melding imorgen når i har fået svar! :5up: Det kan du tro jeg gør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 JUBII :klap::klap::klap::klap: Det var altså en dejlig nyhed...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 DEJLIG NYHED :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Eeeeeij !! Hvor er det en skøn nyhed !!!! Hvor må I være lettede !!! Håber det fortsætter i den retning, og at han ikke fejler noget alvorligt : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RikkeP Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Håber ikke at det er noget slemt.Men giv lige en melding imorgen når i har fået svar! :5up: Update på Pepsi`s sygdom.. Så fik vi svar fra Tyskland i aftes, og han har fødevarerallergi. Rigtig træls, men bedre end at han skulle aflives pga. sukkersyge :banan: Nu skal han være på spec. foder resten af hans liv som forhåbentlig er meget mere end 10 år endnu.. En lettet Rikke som nu skal bruge en mill. på foder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Update på Pepsi`s sygdom.. Så fik vi svar fra Tyskland i aftes, og han har fødevarerallergi. Rigtig træls, men bedre end at han skulle aflives pga. sukkersyge :banan: Nu skal han være på spec. foder resten af hans liv som forhåbentlig er meget mere end 10 år endnu.. En lettet Rikke som nu skal bruge en mill. på foder hvor dejligt:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts