Hop til indhold

Hun kan mærke, at der sker noget...

Recommended Posts

Gæst RikkeP

Vi har her til morgen afleveret vores hanhund hos dyrelægen som skal tage prøver for sukkersyge, og viser prøverne at han er syg, har vi besluttet af afslutte hans liv :cry::cry:

Vi har selvfølgelig været meget kede af det hele weekenden og frygter det væreste, men min tæve har ikke vist tegn på nogen speciel reaktion.... Det gør hun så idag. Hun går hvileløs rundt med nedlagte øre. Vader ud og ind, prøver at finde ro ved at lægge sig i sofaen men opgiver og trisser hvileløst omkring. Hun ville ikke have morgenmad og vil slet ikke gø af dem som går forbi vores have... Det gør næsten lige så ondt at se hende sådan, som at aflever min hund imorges ved DL.

Jeg er sikker på at hun kan mærke at der skal ske noget og nu er mine tanker begyndt at kræse omkring om hun kan mærke at han er syg.

Hvad tror i ?

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Vi har her til morgen afleveret vores hanhund hos dyrelægen som skal tage prøver for sukkersyge, og viser prøverne at han er syg, har vi besluttet af afslutte hans liv :cry::cry:

Vi har selvfølgelig været meget kede af det hele weekenden og frygter det væreste, men min tæve har ikke vist tegn på nogen speciel reaktion.... Det gør hun så idag. Hun går hvileløs rundt med nedlagte øre. Vader ud og ind, prøver at finde ro ved at lægge sig i sofaen men opgiver og trisser hvileløst omkring. Hun ville ikke have morgenmad og vil slet ikke gø af dem som går forbi vores have... Det gør næsten lige så ondt at se hende sådan, som at aflever min hund imorges ved DL.

Jeg er sikker på at hun kan mærke at der skal ske noget og nu er mine tanker begyndt at kræse omkring om hun kan mærke at han er syg.

Hvad tror i ?

Rikke

Stakkels, stakkels jer! :ae:

Jeg krydser virkelig fingre for at han ikke er syg!

Jeg tror bestemt også at hunde kan mærke når der sker noget. Men om de kan mærke når nogen er syge, det ved jeg ikke :vedikke:

Måske kan de mærke hvis nogen er sløje, og nede med humøret, og så på den måde mærke når andre er syge :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst RikkeP

JUBIIII :klap::klap:

Dyrelægen har ringet og de har IKKE fundet sukker i hans blod :banan: :banan: :banan::banan: :banan:

Jeg skal hente min dejlige hund kl 15 :klap::klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden

Dyrelægen har ringet og de har IKKE fundet sukker i hans blod :banan: :banan: :banan::banan: :banan:

Jaaaaa :klap:

Pyha, har været helt nervøs på dine vejne!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Jeg tror umiddelbart heller ikke hun kan mærke han er syg, men han er væk og hun kan mærke i er kede af det og det er det som hun reagere på.

Jeg krydser fingre for at prøverne viser han ikke har sukkesyge :ae:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden

Jeg tror umiddelbart heller ikke hun kan mærke han er syg, men han er væk og hun kan mærke i er kede af det og det er det som hun reagere på.

Jeg krydser fingre for at prøverne viser han ikke har sukkesyge :ae:.

Hmmm, der var du vist lidt langsom :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst RikkeP

de ved ikke hvad det er men har sendt hans blodprøver til Tyskland, og vi får svar imorgen :engel:

Lige nu er jeg bare SÅ lykkelig over at vi skal have ham hjem igen :banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
de ved ikke hvad det er men har sendt hans blodprøver til Tyskland, og vi får svar imorgen :engel:

Lige nu er jeg bare SÅ lykkelig over at vi skal have ham hjem igen :banan::banan:

Håber ikke at det er noget slemt.

Men giv lige en melding imorgen når i har fået svar! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst RikkeP
Håber ikke at det er noget slemt.

Men giv lige en melding imorgen når i har fået svar! :5up:

Update på Pepsi`s sygdom.. Så fik vi svar fra Tyskland i aftes, og han har fødevarerallergi.

Rigtig træls, men bedre end at han skulle aflives pga. sukkersyge :banan:

Nu skal han være på spec. foder resten af hans liv som forhåbentlig er meget mere end 10 år endnu..

En lettet Rikke som nu skal bruge en mill. på foder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Update på Pepsi`s sygdom.. Så fik vi svar fra Tyskland i aftes, og han har fødevarerallergi.

Rigtig træls, men bedre end at han skulle aflives pga. sukkersyge :banan:

Nu skal han være på spec. foder resten af hans liv som forhåbentlig er meget mere end 10 år endnu..

En lettet Rikke som nu skal bruge en mill. på foder :-D

hvor dejligt:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites