Amocca Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Jeg burde virkelig tage på dette her Kriteriekursus hos Hund og Træning, da jeg er den største spasser i verden til at få hævet mine kriterier hurtigt nok, og derfor ender med at "sidde fast" igen og igen :stupid: Desværre er det på sjælland og i en weekend jeg ikke kan, men det kunne jo være, at der var andre der var interesserede. Der er også kommet en hel del andre spændende nye kurser på hjemmesiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Det kursus lyder rigtig godt - det ville jeg gerne på (selvom der står "Kurset henvender sig primært til dem, der træner konkurrencelydighed eller som gerne vil i gang med at gå til konkurrencer" - men mon ikke man kunne få lov at komme med, selvom man konkurrerer i f.eks. HTM?), men jeg kan desværre ikke de datoer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Aj ja, det lyder super spændende:5up: Og enig, de har altså mange spændende kurser.. Har også lovet mig selv at vi skal afsted på et Lp kursus når jeg selv kan tage bilen... Weee. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts