Hop til indhold

Recommended Posts

I kan se den her.

DKK folk vil nok vægre sig ved at kalde den en gravhund fordi den ikke har DKK stamtavle. Hvad værre er, den er helle ikke registreret i Dansk Hunderegister. Der er visse praktiske problemer med mærkning som man vil kunne forstå.

Den kaldes også en ildhund og er beregnet til at sætte i en gammeldags brændeovn uden rist i bunden, således at der kan komme luft til større brændestykker.

Fordi den er beregnet til at ristes i helvedes flammer mener jeg dog at der må være tale om en gravhund, stamtavle eller ej.

Her iagttages det nye familiemedlem af min pjuskede alfahan, til dagligt kendt som Lille P.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh først tænkte jeg "nu tabte han vidst den sidste skrue"

Na, du mener åbenbart at de andre allerede er smuttet...:slem:

Det tager jeg helt roligt. Der var en gang en flyver der tabte en motor fordi én skrue var brækket. Motoren sad godt nok fast til flyet med hele 12 skruer, men de andre 11 har så åbenbart kunnet undværes uanset. Derfor sker der ikke så meget ved at tabe en skryue så længe det ikke er den ene ud af 12 der holder det hele på plads.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Jeg er lige glad med gravhunden! men lille P:lun: HAN er da bare uber...vidunderlig:hjerte::hjerte::hjerte: Flere billeder af ham tak, og gravhunden kan komme paa internat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige glad med gravhunden! men lille P:lun: HAN er da bare uber...vidunderlig:hjerte::hjerte::hjerte: Flere billeder af ham tak, og gravhunden kan komme paa internat.

Gravhunden ryger i skærsilden, det er der den hører hjemme.

Og Lille P kommer der nok nogen billeder af en dag. Jeg venter stadig på det skide halsbånd, som så altså alligevel må veære sendt med PostDanmark. For det skal der jo også tages billeder af selv om det ikke er til Lille P.

Edit. Der er da lige et enkelt af Lille P. her i denne tråd.

http://www.hunde-forum.dk/debat/23906-dyr-som-terapi-4.html#post639007

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Gravhunden ryger i skærsilden, det er der den hører hjemme.

Og Lille P kommer der nok nogen billeder af en dag. Jeg venter stadig på det skide halsbånd, som så altså alligevel må veære sendt med PostDanmark. For det skal der jo også tages billeder af selv om det ikke er til Lille P.

Edit. Der er da lige et enkelt af Lille P. her i denne tråd.

http://www.hunde-forum.dk/debat/23906-dyr-som-terapi-4.html#post639007

ahhh skont billede. Lille P er virkelig rar:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites