Gæst SikkeEtHundeliv Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Igår fik Basse en "lillebror" og de er så gode sammen. Igår i det fine vejr i haven Basse og Oskar :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Hvor er de søde sammen ♥ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 stort tillykke med lillebror:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Hvor er de bare skønne sammen . Tillykke med jeres nye lillebror . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Tusind tak skal I have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Smukke hunde.:hjerte: Hvor ser de bare ud til at have det skønt sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Ja de hygger sig og opfører sig ud over alle forventninger "storebror"s rolige temperament smitter godt af på den lille. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Sikke de hygger sig! Tillykke med familieforøgelsen. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Sikke de hygger sig! Tillykke med familieforøgelsen. :banan: De falder i hak Jeg har dog lidt dårlig samvittighed overfor basse fordi det kun plejer at være ham og mig - Men det går vel væk med tiden - Jeg kan jo se han hygger sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Tillykke med familieforøgelsen :klap: Dejlige billeder, det ser ud til at de hygger sig sammen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Tillykke med familieforøgelsen :klap: Dejlige billeder, det ser ud til at de hygger sig sammen! Basse er en god storebror og meget tålmodig så tænker lidt på om han måske er for gammel til sådan en lillebror med krudt i rø... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Så er vi hjemme fra gåtur - Næsten 2 timer og vovserne fik badet til den store guldmedalje - Noget de nyder.:hjerte: Jeg fik trådt på Oskar 1000 gange fordi han går ind foran mig hele tiden og til sidst var min arm så slap og tømt for kræfter at jeg næsten ikke kunne holde ham Godt de løb frit over halvdelen af vores tur på stien til Møgeltønder - Så fik min arm en pause og det gjorde Oskar også fra turen i snoren. En skam man ikke fra begyndelsen lære hunden den skal gå pænt :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts