Hop til indhold

Hundepasser og hundelufter i Kbh. og Nord Sjælland

Recommended Posts

Gæst gladhundelufter

Hej alle,

jeg er en glad og sød hunde elsker der tilbyder hundeluftning og heldags, weekend og feriepasning af hunde:-D Jeg henter hunden, kører ud i et grønt område og afleverer den igen træt og glad. Ved heldags eller feriepasning så henter jeg den og passer den hjemme hos os. Jeg har stor hundeerfaring, har haft hund det meste af mit liv. Har dog p.t ikke nogen - men vores næste hund skal være en basset:hjerte: Håber at høre fra nogen

Mvh. Merete

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 months later...
Gæst crthomsen
Hej alle,

jeg er en glad og sød hunde elsker der tilbyder hundeluftning og heldags, weekend og feriepasning af hunde:-D Jeg henter hunden, kører ud i et grønt område og afleverer den igen træt og glad. Ved heldags eller feriepasning så henter jeg den og passer den hjemme hos os. Jeg har stor hundeerfaring, har haft hund det meste af mit liv. Har dog p.t ikke nogen - men vores næste hund skal være en basset:hjerte: Håber at høre fra nogen

Mvh. Merete

Emma savner en til at passe hende mens vi leger turister i København.

Skriv evt til mig på [email protected].

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mulvad

Hej ,

Molly, min skønne blanding af en Labrador og New Foundlænder (sort) savner en hundepasser, da hun ikke kan blive passet, hvor hun plejer, da han har fået en skade i skulderen, står desperat og mangler en der vil tage sig godt af hende. Hun er lige så glad og kærlig som hun er stor. Størrelsen er dog ikke en hindring i dagligdagen; vi bor selv i en 45 kvm lejlighed og det har hun ingen problemet med, så længe hun får lov til at komme ud i naturen og hun får lidt opmærksomhed. Det vil dreje sig om et sted mellem den 15. og 18. frem til den 25/26. Håber du kunne være interesseret og vi kan komme forbi og I kan møde hinanden.

Du kan skrive til mig på [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

• 9 months later...
Gæst Lone Korsgaard

Hej Merete,

Vi søger pasning til vores hund Barney - meget gerne en fast ordning som vi kan bruge de gange vi skal på ferie (1-2 uger årligt). Jeg har oprettet en tråd her på Kennel/Hundepension - prøv at se om det evt kunne være noget for dig :lol:

Bedste hilsner

Lone

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 months later...
Gæst Ingeman

Hej Merete,

Jeg har havnet i et akut problem med at få passet vores dejlige Jack Russel i den kommende uge. Kunne du hjælpe os med det? Du kan vel ringe eller sende sms på 25618059

Mange hilsner

Lars

Link til indlæg
Del på andre sites

• 10 months later...
Gæst Buster2009

Hej Merete

Da dette er en gammel artikel vil jeg spørge dig om du stadig er interesseret i at være hundepasser?

Vi har en dejlig dværgschnauzer han på 3 år, som vi ikke længere har samme pasningsmuligheder til som tidligere. Er du interesseret i at passe ham ved kortere ferier? Sms gerne eller ring 30604746. Mvh Dorte

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...
Gæst headvig

Hej! Jeg undrer hvis du stadigvæk er frisk på att passe en lille hund over 3 dager? :) Det er en cocker spaniel, kastrerad hanhund på 9 månader. Supersød og elsker alt og alle!

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...
Gæst ole siebken

Hejsa!

Du har nu muligheden for at passe vores dejlige 9 årige bordercollie han mens vi er sydpå i uge 31+32+33.!

Selvfølgelig mod betaling selv om det burde være os der skulle betales for afsavn

Hvis du er interresseret ring endelig på 25168377 ( ole ) eller 27138232 ( henriette )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ole siebken

Hej Merete!

Du har nu chancen for at passe vores dejlige bordercollie han KIWI på 9 år. Selvfølgelig mod betaling selvom det burde være os der blev betalt for afsavn! Det er ugerne 31+32+33 vi ønsker afklaret?

Ring endelig til Ole 25168377 eller henriette 27138232

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...