Gæst Humankind Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Som nogen nok ved mistede jeg mine to forrige hunde på en knapt så behagelig måde. Nu har jeg så endelig, efter 1½ år uden hund fået hund igen. Jeg havde Flat før, men var ret vild med en Golden-tæve som jeg ønskede at få en hvalp efter en dag... The story goes like this... For år tilbage forelskede jeg mig i en sød, fjollet, sjov, opmærksom og aktiv tæve: Sea Pimpernel Icecream "Loppen". Rikke (Borring - opdrætteren) og Loppen gik på samme træningshold som mig og siden da har jeg ønsket mig en hvalp efter hende. For 3 år siden fik Rikke så kudET, men tiden var bare ikke rigtig for mig desværre, så jeg måtte drømmende se til uden at springe til. I år (April 2011) smilte lykken så til mig alligevel. Rikke annoncerer på sin FB profil at der er en golden han som søger nyt hjem. Stor var glæden da jeg fandt ud af at det var en Loppen-hvalp fra det kuld jeg forelskede mig i. Jeg fik etableret kontakt med familien der havde ham og det viste sig at være en rigtig sød familie. Det kan også mærkes på Baloo! Han er super nem, med rigtig gode manerer. En spas-mager som sin Mor, -altså på en dejlig fjollet måde. Jeg glæder mig så meget til eventyr med Baloo! Jeg fik ham først i går morges, så der findes ikke så mange billeder af ham endnu, men der skal nok komme en masse:hjerte: Tak til jer der har kommet med søde og trøstende kommentarer til min historie om de to gamle hunde. Dejligt at vide at man altid kan få et opmuntrende skulderklap her inde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Tillykke med Baloo, han ser lækker ud:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Hej, Tilykke med ham-han ser rigtig lækker ud:lun:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Stort tillykke med smukkehunden,bare det var mig der fik en Golden igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Tillykke! Baloo er bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Hvor er han sød Er overhovedet ikke misundelig Ej tillykke med ham :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Tillykke med ham, han ser dejlig ud. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Tillykke med den smukke hund - håber I får rigtig mange dejlige år sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Tillykke med ham, han ser bare dejlig ud. Håber I får mange god år sammen.♥ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Han ser jo fantastisk ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 hvor er han dog lex:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Tillykke med ham.. hvor er han flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Hvor er han dog flot . Tillykke med ham! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Tillykke med ham, han ser rigtig lækker ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Han ser rigtig glad og frejdig ud. Stort tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Stort tillykke med ham, han er godt nok skøn . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 hvor ER han bare smuk :hjerte: og han ser så glad ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Stort tillykke med ham! Han er virkelig lækker :hjerte: Hvordan kan det være familien ikke kunne have ham længere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Humankind Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Stort tillykke med ham! Han er virkelig lækker :hjerte: Hvordan kan det være familien ikke kunne have ham længere? Tak Deres yngste på 3 år fik desværre allergi, så de skulle af med ham ret hurtigt. Det er ikke hver dag man er så heldig at få en hund der kan alt basis (alene hjemme, gør ikke, kan med andre hunde, elsker børn osv.) og som bare er helt igennem pragtfuld, har helt ondt af den familie der måtte sige farvel til den skønne hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Tillykke med ham! Hvor er han dog smuk og dejlige billeder af ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Troglodyt Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Tillykke med ham. Han ser dejlig ud. Og skøn historie! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Tak Deres yngste på 3 år fik desværre allergi, så de skulle af med ham ret hurtigt. Det er ikke hver dag man er så heldig at få en hund der kan alt basis (alene hjemme, gør ikke, kan med andre hunde, elsker børn osv.) og som bare er helt igennem pragtfuld, har helt ondt af den familie der måtte sige farvel til den skønne hund. Det er rigtigt hårdt at sige farvel til et elsket dyr pga allergi - been there. Men det er SÅ betryggende, når man ved de er kommet til et godt hjem fyldt med kærlighed :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 ja, det må være svært for den "gamle" familie. Men det blev jo så dit held og de kan være glade for at han er ønsket, hvor han er. :5up: Et stort tillykke med ham, han ser godt nok dejlig ud! Håber, I får mange gode år og oplevelser sammen :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Åhr, tillykke med ham! Det var også på tide, at du fik hund igen! Og hvor ser han dog dejlig vaks og parat ud - til sjov og ballade! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Åhhh han ser altså top lækker ud:lun::hjerte: Og sikke en skøn historie at du sådan efter længere tid alligevel fik dig en fra det kuld:klap: Det er da fantastisk. Jeg håber I får stor glæde af hinanden... Glæder mig til at se endnu flere billeder af ham... Kæmpe stort tillykke med ham! :banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts