Hop til indhold

Så kom der en ny hund til :) :)

Recommended Posts

Gæst Humankind

Som nogen nok ved mistede jeg mine to forrige hunde på en knapt så behagelig måde. Nu har jeg så endelig, efter 1½ år uden hund fået hund igen. Jeg havde Flat før, men var ret vild med en Golden-tæve som jeg ønskede at få en hvalp efter en dag... The story goes like this...

For år tilbage forelskede jeg mig i en sød, fjollet, sjov, opmærksom og aktiv tæve: Sea Pimpernel Icecream "Loppen". Rikke (Borring - opdrætteren) og Loppen gik på samme træningshold som mig og siden da har jeg ønsket mig en hvalp efter hende. For 3 år siden fik Rikke så kudET, men tiden var bare ikke rigtig for mig desværre, så jeg måtte drømmende se til uden at springe til. I år (April 2011) smilte lykken så til mig alligevel. Rikke annoncerer på sin FB profil at der er en golden han som søger nyt hjem. Stor var glæden da jeg fandt ud af at det var en Loppen-hvalp fra det kuld jeg forelskede mig i.

Jeg fik etableret kontakt med familien der havde ham og det viste sig at være en rigtig sød familie. Det kan også mærkes på Baloo! Han er super nem, med rigtig gode manerer. En spas-mager som sin Mor, -altså på en dejlig fjollet måde.

Jeg glæder mig så meget til eventyr med Baloo! :)

Jeg fik ham først i går morges, så der findes ikke så mange billeder af ham endnu, men der skal nok komme en masse:hjerte:

Tak til jer der har kommet med søde og trøstende kommentarer til min historie om de to gamle hunde. Dejligt at vide at man altid kan få et opmuntrende skulderklap her inde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind
Stort tillykke med ham! Han er virkelig lækker :hjerte:

Hvordan kan det være familien ikke kunne have ham længere? :vedikke:

Tak :)

Deres yngste på 3 år fik desværre allergi, så de skulle af med ham ret hurtigt.

Det er ikke hver dag man er så heldig at få en hund der kan alt basis (alene hjemme, gør ikke, kan med andre hunde, elsker børn osv.) og som bare er helt igennem pragtfuld, har helt ondt af den familie der måtte sige farvel til den skønne hund.:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :)

Deres yngste på 3 år fik desværre allergi, så de skulle af med ham ret hurtigt.

Det er ikke hver dag man er så heldig at få en hund der kan alt basis (alene hjemme, gør ikke, kan med andre hunde, elsker børn osv.) og som bare er helt igennem pragtfuld, har helt ondt af den familie der måtte sige farvel til den skønne hund.:genert:

Det er rigtigt hårdt at sige farvel til et elsket dyr pga allergi - been there. Men det er SÅ betryggende, når man ved de er kommet til et godt hjem fyldt med kærlighed :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

ja, det må være svært for den "gamle" familie.

Men det blev jo så dit held og de kan være glade for at han er ønsket, hvor han er. :5up:

Et stort tillykke med ham, han ser godt nok dejlig ud! :lun:

Håber, I får mange gode år og oplevelser sammen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Åhhh han ser altså top lækker ud:lun::hjerte:

Og sikke en skøn historie at du sådan efter længere tid alligevel fik dig en fra det kuld:klap: Det er da fantastisk.

Jeg håber I får stor glæde af hinanden... Glæder mig til at se endnu flere billeder af ham...

Kæmpe stort tillykke med ham!

:banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites