Umulia Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Her er en - synes jeg - virkelig herlig video med en hundeejer, der lærer sine hunde at være stille ved at belønne dem med tilladelse til at gø - Premacks princip i aktion :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 hahaha skønt:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Åh hun er sød, ja virkelig god video :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 sikke en herlig video :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Ha! Det virker sgu - jeg har lige været ude og træne med Motorens aftensmad, og skulle da lige forsøge mig, han fangede den med det samme (og syntes absolut det var en fest ). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Super video :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hvor ser de søde og glade ud når de får lov til at gø :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst amandacollie Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 herlig video, man burde jo næsten forsøge samme metode:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts