Gæst Charlie's Mor Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Jeg synes lige, at jeg ville smide nogle billeder ind af vores lille fantastiske vovse-baby, Charlie... :blink: Enjoy... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Hvor er han fin:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 ååårh mini dsg baby :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 nurh:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 nøøøj, hvor er han da skøn!!!!! Og ligner også en Charlie Velkommen til jer begge og held og lykke til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Nåååååh :hjerte: og Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Ihhh tak, for alle de søde ord... :blink: Vi er også helt forelskede i vores lille vovse... :hjerte: Jeg (og Charlie), ser frem til at være på forummet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Ejjj Hvor er han bare super skøn . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Hvor er han bare sød. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Åhhhhhh:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Nååååh hvor ser han sød ud Derudover synes jeg også det er et rigtig fint navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Thi hi... Bliver helt stolt af vores lille lækkermås af en hund... :lun: Maria84: Min mand og jeg, var helt enige om, at han lignede en Charlie... Selvom, at det er et ret brugt navn... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Hvor er han dejlig!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts