Gæst maik friedrichsen Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 hej i dag døde luette efter en lang kamp mod kreften:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Det gør mig ondt. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Det gør mig rigtig ondt at høre :ae:. R.I.P Luette. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Åh det gør mig ondt:cry: RIP Luette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Hej, Det gør mig rigtig ondt at høre. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Tanker og kram gør mig ondt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 :ae: Mange tanker til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 åh nej dog, det gør mig ondt. R.I.P. Luette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Humankind Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Mange tanker. Det er så hårdt at miste et kæledyr. Det er ikke for sjov at hunden bliver kaldt menneskets bedste ven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Hvad skal man sige - det er bare ikke fair at de har så korte liv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Det gør mig ondt :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Mange tanker herfra :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Sov sødt Luette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Det gør mig ondt :ae: R.I.P. Luette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 :ae: - det gør mig virkelig ondt at høre! R.I.P smukke pige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Åby nej det gør mig ondt, det må være en hård dag og tid for dig:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Det er jeg ked af at høre :ae: Håber du har nogen i din nærhed, der forstår dig og som kan trøste dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Det er jeg ked af at høre :ae:Det er så hårdt at gå igennem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts