Gæst Buddha Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Denne her: Er den pengene værd? Er den sjov? Varer den mere end 4 minutter for en halvvoksen hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Denne her: Er den pengene værd? Er den sjov? Varer den mere end 4 minutter for en halvvoksen hund? vi har en der minder rigtig meget om den. Der er det bare nogle firkantede plader man sætter langs på benet (hvis det giver nogen mening ) den holder ikke super længe, men skipper kan bruge en del tid på at slikke den del af pladerne der sidder tilbage i revnen på benet Det er den her vi har http://www.avifauna.dk/busy-buddy-funny-bone-mediumlarge-p-11015.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 cleo elskede den og fik go lang tid til at gå med den - især når det allerinderste skulle ud. Rositas tænder kan slet ikke få fat:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Nu har jeg bestilt den, om ikke andet kan kommende Voodoo vel bruge den, små samojeder er sjældent særligt kloge Kan forresten hilse og sige, at Lille Louie kun kan tænke på tissemænd når hun læser overskriften :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Oskar gider den ikke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Oskar gider den ikke... Haha ok, tak for den sene udmelding. Heller ikke sikker på Motor gør - men så holder vi da bare hundegrejs-loppemarked en varm sommeraften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Kan forresten hilse og sige, at Lille Louie kun kan tænke på tissemænd når hun læser overskriften :klap: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Nu har jeg bestilt den, om ikke andet kan kommende Voodoo vel bruge den, små samojeder er sjældent særligt kloge Kan forresten hilse og sige, at Lille Louie kun kan tænke på tissemænd når hun læser overskriften :klap: ja, sådan er hun:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Haha ok, tak for den sene udmelding. Heller ikke sikker på Motor gør - men så holder vi da bare hundegrejs-loppemarked en varm sommeraften. Sooooorry, havde ikke lige set tråden før Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Ej men, jeg har bare på ingen måde lyst til at vide, om der er nogen, som har Active Bone.... (Men syntes selv jeg var god at skrive det over karme i stedet for at forpeste tråden med mine perversiteter...) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Ej men, jeg har bare på ingen måde lyst til at vide, om der er nogen, som har Active Bone.... (Men syntes selv jeg var god at skrive det over karme i stedet for at forpeste tråden med mine perversiteter...) Bone giver mig mest tanker om kødben - og de er bare ikke så sexede i min sølle lille verden, de er som regel fyldt med blod og kødrester Ja undskyld jeg sådan videregiver dine hemmelige tanker (som du så delte med mig :slem:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Bone giver mig mest tanker om kødben - og de er bare ikke så sexede i min sølle lille verden, de er som regel fyldt med blod og kødrester Ja undskyld jeg sådan videregiver dine hemmelige tanker (som du så delte med mig :slem:) makabert.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 makabert.. Du kan SLET ikke tænke på andet end tissemænd nu, hva :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 LilleLouie og Buddha: jeg er flad af grin :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Nåmen hey, Motor fik jo sin ... sit bone, og var umiddelbart ikke sådan yay, men han gik da afsted med den. Ham jeg før har kaldt mindre klog, har alligevel oppet sig, han skruede da bare den ene ende af, så var det nemt at få tyggetingene ud Da jeg endelig havde fundet stumperne igen, puttede jeg nye på. De har så lagt i en uges tid, det gider han altså ikke spilde sin tid med.. Men i dag blev den alligevel opgraderet til værdig nok til at tage med på aftenturen (Motor er meget glad for at bære ting - altså indtil han ikke gider mere, så smider han det bare, så man skal lige holde øje ). Vi satser på næste sammi er lidt mere madglad... for jeg har selvfølgelig købt en kæmpe stak ekstra ringe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Hihi Dyyygtige Motor :5up:. Synes det er fint han sådan tager ting med på aftenturen og så bare smider dem når han ikke gider mere , sådan er det nemlig også her Obelix bære gerne sin bold med på turen men lige pludselig er den ikke længere spændende og så bliver den efterladt :damn:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Hihi Dyyygtige Motor :5up:. Synes det er fint han sådan tager ting med på aftenturen og så bare smider dem når han ikke gider mere , sådan er det nemlig også her Obelix bære gerne sin bold med på turen men lige pludselig er den ikke længere spændende og så bliver den efterladt :damn:. Det går som regel fint på den sidste tur, men de andre kan man godt glemme det. Dovne hunde Hey du skal prøve at lade Obelix bære en liter - åh, lille hund, en halv liter mælk hjem, kæft jeg har aldrig set Motor gå så hurtigt hjemad! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Det går som regel fint på den sidste tur, men de andre kan man godt glemme det. Dovne hunde Hey du skal prøve at lade Obelix bære en liter - åh, lille hund, en halv liter mælk hjem, kæft jeg har aldrig set Motor gå så hurtigt hjemad! Hehe.. Ja måske det skulle prøves! Tror dog der ville være mælkespor hele vejen, han bider bestemt ikke forsigtigt om tingene, det virker lidt som om han sætter tænderne i . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Nåmen hey, Motor fik jo sin ... sit bone, og var umiddelbart ikke sådan yay :klap: Så var tråden pludselig på højt oppe igen... Godt Motor fik sin active boner! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 :klap: Så var tråden pludselig på højt oppe igen... Godt Motor fik sin active boner! FNIS :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Fnis altså han er da noget af en kræsenpind ham Motor. Måske hans active bone bliver mere interessant, når han bliver storebror. :hmm: Ozzie melder sig til at bære det jeres hunde ikke gider længere - især hvis det er rigtig stort, tungt og umuligt at slæbe på. Hun er ikke til at standse, når hun først synes noget skal bæres - har fx ikke tal på hvor mange kæmpe kæppe (inklusive to juletræer) hun igennem tiden har båret helt hjem, og som hun ikke forstår ikke kan gå igennem døren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Fnis altså han er da noget af en kræsenpind ham Motor. Måske hans active bone bliver mere interessant, når han bliver storebror. :hmm: Ozzie melder sig til at bære det jeres hunde ikke gider længere - især hvis det er rigtig stort, tungt og umuligt at slæbe på. Hun er ikke til at standse, når hun først synes noget skal bæres - har fx ikke tal på hvor mange kæmpe kæppe (inklusive to juletræer) hun igennem tiden har båret helt hjem, og som hun ikke forstår ikke kan gå igennem døren. :klap: Det gør Motor osse, slæber lange pinde - og det ser halvfarligt ud når han forsøger at gå ombord via den lille landgangsbro, med en kæp der er 1 meter for lang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 :klap: Det gør Motor osse, slæber lange pinde - og det ser halvfarligt ud når han forsøger at gå ombord via den lille landgangsbro, med en kæp der er 1 meter for lang Hvor er han sød! Det må du lige prøve at få et billede af en dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Hvor er han sød! Det må du lige prøve at få et billede af en dag. Fnis jeg har jo rimelig travlt med at holde i ham, han forstår ikke rigtigt at der faktisk er vand nedenunder. Men skal prøve. Og i lige måde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts