Gæst Basset-baby Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Hejsa Nu har vi ende fået forsikringen på plads til hunden Da vi havde tjm-forsikring havde vi ikke mulighed for at forsikre ham gennem dem, så vi skulle finde et andet sted. Det har så resulteret i at vi har rykket alle vores forsikringer for at få den bedste dækning til den bedste pris Tjm-forsikring er ellers kendt for deres lave priser, og det holder også stik i de fleste tilfælde !! Vi fik et tip af opdrætter- han har sin hund forsikret igennem deres indboforsikring hos 3kroner-forsikring. Tænkte først at så var den sikkert også pænt dyr, men det er slet ikke tilfældet ! For indbo på 500.000, rejseforsikring, samt ansvar, udvidet-ansvar og sygeforsikring skal vi nu give i alt 3200 årligt Sygesikringen til hunden har en selvrisiko på 700 kr. og resten (op til 14.000 pr.skade)dækker forsikringen 100%. Derudover fik vi også ulykkesforsikringer til knapt 1000 kr. stykket(op til 1.000.000)- tandskade, samt begravelseshjælp og dødssum på 200.000. På vores søn har vi fået en forsikring der udbetaler 10.000 i tilfælde af bestemte skade- som indbefatter alle brud (en såkaldt straksforsikring). Bare et lille tip herfra. Hos tjm-forsikring gav vi 1700 for indbo, 1200 pr person i ulykke, og så skulle vi have hundeforsikring et andet sted fra som efter hvad jeg har undersøgt løber op på knapt 2000 årligt. Altså en besparelse på 1300årlig + vi fik rejseforsikring samt straksforsikring. Ville bare lige dele mit tip Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 ...Det lyder helt fint..... :hmm: Det gyldne spørgsmål er: Hvor længe er hunden sygeforsikret? De fleste forsikringer dækker kun til hunden fylder 10 år.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 ...Det lyder helt fint..... :hmm:Det gyldne spørgsmål er: Hvor længe er hunden sygeforsikret? De fleste forsikringer dækker kun til hunden fylder 10 år.. Jeg har lige undersøgt det De dækker til og med det 10.leveår, men kan vidst udvides- er dog ikke sikker Når det spare mig for 1000kr årligt, så synes jeg det er i orden. Hvis jeg ligger de 1000 tilside hvert år indtil da, så har jeg 10000 stående til eventuelle dyrlægeregninger efter det 10.år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Jeg har lige undersøgt det De dækker til og med det 10.leveår, men kan vidst udvides- er dog ikke sikker Når det spare mig for 1000kr årligt, så synes jeg det er i orden. Hvis jeg ligger de 1000 tilside hvert år indtil da, så har jeg 10000 stående til eventuelle dyrlægeregninger efter det 10.år Nu kommer det nok også an på hvilken race man har, hvor lang tid man regner med ens hund kommer til at leve og hvordan ens økonomi fungere. Men jeg ville aldrig vælge sådan en forsikring. 10.000 rækker ikke langt hos dyrlægen hvis hunden f.eks. skal opereres og dyr bliver jo oftere syg og i længere tid, når de bliver ældre.. Så vil jeg hellere betale mere for sikkerheden:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 ja, de fleste forsikringsselskaber dækker jo desværre kun op til 10ende leveår, og det er jo ofte derefter de fleste småskavanker begynder at komme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts