Hop til indhold

dna undersøgelser


brittagarly
 Share

Recommended Posts

Man kan allerede nu købe rekvisitioner på hundeweb, for dna undersøgelse af curly coat syndrom og episodic falling syndrom. Så vidt jeg har forstået så kan man fra d.18. april købe laboratorieprøven hos aht i England.

Så fra mig skal der lyde en stor tak til DKK for så hurtigt at godkende undersøgelsen, og til cavalierklubbens bestyrelse for det arbejde de har gjort for at det er blevet muligt, nu er det spændende hvor mange opdrættere der vil benytte tilbuddet, men jeg er ikke i tvivl om at de bestyrelsesmedlemmer der er opdrættere vil gå forrest og få undersøgt og registreret deres avlsdyr.

 

Og så en opfordring til at udfylde sundhedsskemaet for alle jeres cavaliere, raske, syge, levende og døde.

kolmorgen.biz/cavalierklubben/c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b

 

mvh

britta

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

så fik vi taget testen ved udstillingen i jyllinge igår. Jeg kom lidt over 11 og kom lige til, så jeg ved ikke om der har været kø på noget tidspunkt, for det gik heldigvis dejligt hurtigt og fungerede rigtig godt, og jeg kørte hjem igen efter jeg lige var ude og kigge i en ½ time på udstillingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...