Gæst Mimas Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Hej! jeg er sådan lidt forvirret. For har efterhånden fået flere forskellige svar på hvor mange gram den lille skal have.:hmm: hun er pt 6 mdr gammel, kommer til at veje mellem 5 og 10 kilo når hun er udvokset. Vil jo nødig give hende for lidt, eller for meget for den sags skyld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Hej! jeg er sådan lidt forvirret. For har efterhånden fået flere forskellige svar på hvor mange gram den lille skal have.:hmm: hun er pt 6 mdr gammel, kommer til at veje mellem 5 og 10 kilo når hun er udvokset. Vil jo nødig give hende for lidt, eller for meget for den sags skyld Tja jeg ville følge retningslinierne på posen og så sætte det op eller ned, alt efter om hun bliver for tyk eller tynd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mimas Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Tja jeg ville følge retningslinierne på posen og så sætte det op eller ned, alt efter om hun bliver for tyk eller tynd De er bare forskellige fra mærke til mærke. Men det er også dem vi går efter pt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 De er bare forskellige fra mærke til mærke. Men det er også dem vi går efter pt. Det er klart - indholdet er jo også forskelligt fra mærke til mærke. Selv kører jeg udelukkende efter hundenes foderstand og aktivitetsniveau. Så på dage hvor der har været ekstra knald på, kommer der lidt mere i skålen - og omvendt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mimas Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Super Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Jeg ser også på posens anvisninger og fodre så derefter. De dage hvor han har fået mange guffere f.eks til trænning bliver han så trukket lidt i tørfoder . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lumen Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 Altså medmindre hunden er en labrador, ville jeg fodre den til den er mæt. Min hund har fri adgang til tørfoder hele dagen. Hun spiser når hun er sulten og stopper når hun er mæt. Hvis hunden får spist "for meget", ryger det overflødige bare ud med afføringen. Det er vigtigt ikke at begrænse foderet, især når hunden er hvalp og stofskiftet fungerer optimalt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts