Gæst Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Nu har den bette jo døjet så længe med lungebetændelse, og så tænkte jeg på, om jeg kan give noget for at styrke immunforsvaret? Det kunne være vitaminpiller eller andet fra "helsekostbutikken". Han får fuldkost, men jeg tænker noget som kan supplere... Vil lige sige, at han stadig er på penicillin, da han jo er nyopereret (har op. sår), og da vi ikke skal risikere, at hans snot sætter sig igen på lungerne. (Hans lunger er fine, men der er stadig noget snot i ham) Kom frisk med gode råd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Nu har den bette jo døjet så længe med lungebetændelse, og så tænkte jeg på, om jeg kan give noget for at styrke immunforsvaret? Det kunne være vitaminpiller eller andet fra "helsekostbutikken". Han får fuldkost, men jeg tænker noget som kan supplere... Vil lige sige, at han stadig er på penicillin, da han jo er nyopereret (har op. sår), og da vi ikke skal risikere, at hans snot sætter sig igen på lungerne. (Hans lunger er fine, men der er stadig noget snot i ham) Kom frisk med gode råd rød solhat:) Fås i alle mulige afskygninger til både mennesker, hest og hund. Tilskud af tang mel vil sikkert også være fint. Indeholder rigtig mange antioxidanter, vitaminer og mineraler. Et flydende tilskud der hedder canine pro-pell fra equine america var også en ide. Kan købes de fleste steder hvor der sælges hestefoder fra Spillers:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 rød solhat:) Fås i alle mulige afskygninger til både mennesker, hest og hund. Tilskud af tang mel vil sikkert også være fint. Indeholder rigtig mange antioxidanter, vitaminer og mineraler. Et flydende tilskud der hedder canine pro-pell fra equine america var også en ide. Kan købes de fleste steder hvor der sælges hestefoder fra Spillers:) Super! Vil lige lure på de ting, du har skrevet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Sidst Iso havde et udbrud af collienose gav jeg hende Noni. Det udbrud klarede hun helt uden penicillin og prednisol, og hun har faktisk ikke haft noget udbrud siden. (7-9-13). Jeg ved selvfølgelig ikke om det var Noni'en der hjalp, men det skader i hvert fald ikke at prøve. Hele min familie går på Noni, og de er sq aldrig syge. Jeg selv nægter, for det lugter af bræk... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Sidst Iso havde et udbrud af collienose gav jeg hende Noni. Det udbrud klarede hun helt uden penicillin og prednisol, og hun har faktisk ikke haft noget udbrud siden. (7-9-13). Jeg ved selvfølgelig ikke om det var Noni'en der hjalp, men det skader i hvert fald ikke at prøve. Hele min familie går på Noni, og de er sq aldrig syge. Jeg selv nægter, for det lugter af bræk... hi hi, jeg kender godt Noni. En af mandens kolleger prøvede at lokke os med i noget pyramide-salg af noni. Jeg har så (indtil nu) aldrig hørt om nogen som rent faktisk tager noni. Vil lige læse lidt mere om det. Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 Hvad med kalk? Ved du om det vil være godt? Hybenpulver har kalk og c-vitamin, i hvert fald. God bedring til verdens yndigste lille rynkebasse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 hi hi, jeg kender godt Noni. En af mandens kolleger prøvede at lokke os med i noget pyramide-salg af noni. Jeg har så (indtil nu) aldrig hørt om nogen som rent faktisk tager noni. Vil lige læse lidt mere om det. Tak Ja, "den rigtige Noni" blir solgt på en meget mystisk pyramide-lignende måde! Men den jeg har linket til er et andet mærke, der bli'r solgt helt normalt, i helsekostbutikker. Og faktisk indeholder den mere noni-saft end "den rigtige"... :5up: Hele min familie er som sagt solgt på Noni, og jeg kender nogle der gi'r sine hunde regelmæssigt. Før kunne man få Noni til både hunde og heste, i dag findes den til hunde vist ikke mere, men stadig til heste. Jeg gav så bare den almindelige menneske-variant til Iso. Det skader i hvert fald ikke, og jeg har hørt både første- og andenhåndsfortællinger nok, til at jeg ville gi' det en chance med Iso. Og der er jo faktisk sket noget med hendes collienose, som også er noget immunforsvars-noget, selv om jeg nok egentlig helst så at jeg bare kunne afskrive Noni som noget pjat! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts